Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • IAK

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Ascona 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua, mi-am achizitionat un opel frontera 1995 2,4 benzina si am o problema foarte dureroasa Crying or Very sad , nu imi merge caldura. Am schimbat termostatul, temperatura se ridica, dar in masina este brrrrrrrr, am desfacut bordul am zis ca este vb de comutatorul cald-rece, acest comutator liniar actioneaza niste clapete cu niste tije, le-am desfacut am miscat de ele si se aud comutand deci sunt ok merg, in interior cele 2 tevi (tur-retur cred) se incalzesc, ventilatorul functioneaza in toate treptele, m-a disperat ! Sad Nu stiu ce sa-i fac... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ?! Va multumesc mult ! aaaaa....... tin sa mentionez ca masina are AC si se aude compresorul cnd apas buton si o instalatie gaz secventiala montata, sper k asta sa nu fie vr pb, oricum fostul propietar a zis ca iarna trecuta a functionat cladura.....
Skip ads

  • paul.grosu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Problema ta e de la calorifer. S-a infundat cu mizeria din motor. Poti sa incerci o curatare, dar mie nu mi-a reusit. Un calorifer nou costa 350-400 ron. Iti recomand sa montezi pe furtunul care iese din blocul motor si intra in calorifer (tur) un filtru "Y" de instalatii sanitare de 1/2 pentru a evita infundare caloriferului pe viitor.

Bafta.
  • IAK

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Ascona 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
LA multi ani ! in primul rand.... si 2 multumesc pentru sfat...am scos furtunele am bagat apa fiarta si domestos in 2 transe pe el si a inceput sa bage...astept caldura sa ii mai pot face o curatare totala vad ca a dat rezultate Very Happy
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
IAK a scris:LA multi ani ! in primul rand.... si 2 multumesc pentru sfat...am scos furtunele am bagat apa fiarta si domestos in 2 transe pe el si a inceput sa bage...astept caldura sa ii mai pot face o curatare totala vad ca a dat rezultate Very Happy


ti as da o solutie dar nu stiu cat de practica este
acum cativa ani la indicatia unui mecanic am pus soda caustica in radiatorul de la golf
s-a curatat total
pana l am vandut nu am mai avut probleme cu el
am vandut pontul unui vecin cu un ford mai vechi
a pus soda cu apa, a pornit si curgea din radiator de ziceai ca e stropitoare
a curatat toate orificiile putin corodate
dar exista in comert la magazinele specializate la un tub mic 100 - 200 grame o solutie ce se pune in radiator, se porneste motorul pana se incalzeste ,dupa care se elimina continutul
e in jur de 25 - 27 lei
da rezultate foarte bune
mult noroc
cu stima
Skip ads

  • relutzuneagu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La multi ani !
Referitor la problema cu incalzirea , dupa cum spuneai, ai si turul si returul calde, clapetele functioneaza, asa ca nu are cum sa fie infundat caloriferul, cel putin nu toate celulele asa ca verifica , caloriferul sa nu fie infundat cu praf care in contact cu apa din condens se transforma in noroi si chiar daca se incalzeste caloriferul noroiul de pe el va fi un bun izolator termic(ma refer aici la fagure in exterior)
Bafta!
  • Sorin Priboi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
O alta varianta incercata si probata este ca in apa sa se puna cagon.
Nu ataca radiatorul spre deosebire de soda si curata perfect.
Trebuie pusa o cutie de calgon mica in apa cit mai calda.Temeperatura la care calconul devine activ si incepe sa lucreze este undeva pe la 90 gr celsius.
Se tine motorul pornit, se fac citeva ture cu masina se scoate apa si se repeta operatiunea.
Succes
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
atentie insa, eu am avut probleme cu calgonul la un daewoo cielo,
mi-a curatat foarte bine instalatia, dar a doua zi, curgea apa din motor ca din stropitoare pe la nu stiu care dopuri.... (sunt din aluminiu, sau cupru...)
eu, nu as mai incerca varianta asta, pentru ca am patit-o...
  • Sorin Priboi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
kriu a scris:atentie insa, eu am avut probleme cu calgonul la un daewoo cielo,
mi-a curatat foarte bine instalatia, dar a doua zi, curgea apa din motor ca din stropitoare pe la nu stiu care dopuri.... (sunt din aluminiu, sau cupru...)
eu, nu as mai incerca varianta asta, pentru ca am patit-o...

La Opel sincer sa fiu nu am incercat, nu am avut nevoie dar am probat la un MB 124 motor 2000 benzina.Si nu am avut nici un fel de probleme.
Skip ads

  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
CALGON! face bec instalatia de racire si NU MAI APARE RUGINA, la masina mea apa si antigelul din instalatie erau mereu rosii de la rugina, cum le schimbam se inroseau, dupa ce am curatat cu calgon (cam 300 gr), e bec, chiar dupa 1-2 ani, e limpede apa! clara ca aia de izvor Smile


p.s. am si eu un cielo, i-am spalat instalatia de racire cu calgon de 2-3 ori, nu are nici cea mai mica problema, sigur la tine a fost ceva in neregula
  • tibi_900rr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sal. la toti. a mai demontat cineva caloriferul de la frontera a? si daca da, cum, cam cate sunt de demontat. ms mult.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.Problema cu caldura la mine este de felul urmator:pun sa-mi dezabureasca parbrizul,baga ceva aer si la parbriz dar cel mai mult il baga la picioare.Sa fie blocat ceva sau asa trebuie sa fie?
Mersi anticipat

Ps:sper ca sunt on topic Rolling Eyes Very Happy
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Se blocheaza repartitorul. Parbrizul e la capat de cursa. Eu misc de cateva ori pana trece pe parbriz.
Skip ads

  • dragos_s

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare. am vazut topicul si as avea si eu o nelamurire grava pe care am expus-o si la un alt topic, incerc si pe aici poate, poate.... problemele sunt: cu masina pe loc la un moment dat, cand trece acul de apa din bord de jumatate porneste cupla dar apa tot crestepana ajunge undeva la ultima linie sub rosu. si asta nu e tot, radiatorul din masina, de incalzire, e fierbinte dar aerul pe gurile de incalzire e tot rece. am verificat termostatul - e bun, bulbula ce da comanda la ventilatoare mi-a zis mesterul ca ciaca ar fi de dacie, are legatua?! clapetele din masina - sunt in regula. singura varianta spusa de meserias e ca pompa de apa sa aiba 1 sau mai multe palete rupte. frontera 1994 sport 2.0 are cineva idee?! multumesc
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am avut si eu proble cu caldura tot c24ne am si eu, la mine a fost vorbqa de furtunele care intrau in calorifer, era unu rasucit si nu circula apa bine prin el, uita-te sub capota in partea stanga pe mijlocul de la locul pasagerului cam 30 cm in jos, pe acolo iti intra furtunele de apa calda in masina la calorifer verifica sa nu fie strangulat, eu am patit-o. Numa bine
  • dragos_s

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
radu_moto14 a scris:Salut, am avut si eu proble cu caldura tot c24ne am si eu, la mine a fost vorbqa de furtunele care intrau in calorifer, era unu rasucit si nu circula apa bine prin el, uita-te sub capota in partea stanga pe mijlocul de la locul pasagerului cam 30 cm in jos, pe acolo iti intra furtunele de apa calda in masina la calorifer verifica sa nu fie strangulat, eu am patit-o. Numa bine

sunt verificate si paraverificate ...nu e de acolo...multumesc oricum
  • bogdanvintila

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Frontera 1992 23dtr0074125
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
acum 2 zile am umblat pe la scrumiera si tare-mi este ca am deranjat un fir de pe la eroterma pentru ca azi cand i-am dat sa porneasca nu a mai mers deloc,pana acum nu am avut probleme cu ea,am rezolvat caldura masinii cu un carton bagat intre radiatoare si acum urca putin peste jumatate,nu tot timpul sta acolo,mai mult sta pana in jumatate si nu prea baga caldura dar macar nu se aburesc geamurile,parbrizul ca acum... stie cineva cum si ce fire sunt prin spatele comutatoarelor de la aer?La regulator am 2 mufe bagate,una cu 2 fire si alta cu vre-o 8,am masurat tensiunea de pe cele 2 fire,m-am gandit ca sunt cele de alimentare si am cam 6v pe ele... asta pana le bag la locul lor in comutator dupa care nu mai am tensiune deloc..stie cineva ceva care sa ma ajute?
  • laurentiu_obama

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
tibi_900rr a scris:sal. la toti. a mai demontat cineva caloriferul de la frontera a? si daca da, cum, cam cate sunt de demontat. ms mult.

Salut, am demontat eu bordul la frnontera b2 si a treebuit sa dau toata plansa de bord jos ca nu ai cum sa lucrezi la ea si nu le poti scoate, nu am mai crezut ca fac masina din ea.
  • laurentiu_obama

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema la frontera b cu caldura,am avut caloriferul spart si l-am schimbat, aseara am terminat de asamblat bordul. Tot aseara am vazut ca nu baga destula caldura, daca dau in treapta 1 baga ceva , ceva daca dau mai tare se raceste, am pus mana pe tevile care intra in calorifer si sunt fierbinti, care sa fie problema?merci anticipat numa bine
  • ury
  • *
  • 8 mesaje
  • din 06 Nov 2012
  • Frontera 1996 2.8TDI
  • Neamt
  • ury

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Frontera 1996 2.8TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Si eu cu aceiasi problema , motor cald in masina brrrr....... ce o fi de facut ? Un mandru posesor de Frontera cu ceva mai multa experienta poate ne lumineaza si pe noi astia la nivel-ul bebe
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cum s-a spus mai sus trebuie verificat prima data caloriferu, sa nu fie infundat ( caz general).
Verifica si panou de bord sa functioneze ok, in interior are niste tije, nu pun baza in ele...
Si pt. colegu de mai sus, daca ai schimbat caloriferu nu e obligatoriu sa fi nimerit unu bun... deci...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR