Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
VA SALUT , AM O PROBLEMA PE CARE AM MAI INTILNIT-O PE ACEST FORUM DAR LA CARE NU A RASPUNS NIMENI CLAR.
LA O VITEZA NORMALA DE 110-120 PE DRUM DREPT , TEMP. RAMINE CONSTANTA 90-95 , DAR DUPA ACEASTA LIMITA SAU LA URCARI PRELUNGITE , TEMPERATURA IMI CRESTE PINA LA 100-105 , PE TRANSFAGARASAN A TREBUIT SA TRAG PE DREAPTA DE CITEVA ORI AJUNSE-SE PINA LA LIMITA DE A INTRA PE 'ROSU'. NU STIU CE SA II FAC , LA SERVICE MI-AU SPUS CA E NORMAL , DAR EU NU CRED SA FIE NORMAL .
ASTEPT DETALII,DACA SE POATE .

CU MULTUMIRI
Skip ads

  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
MENTIONEZ CA MASINA ESTE UN OPEL VECTRA 1,7 TD CU MOTOR DE ISUZU
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai:

1. nu mai scrie cu litere de tipar (trust me)

2. verifica termostatu' shi ventilatoru Wink


edit: "normal" nu e cu sigurantza - schimba rapid service-ul
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu exact daca la tine e sau nu normal dar iti spun ce am patit eu. Mi se ridica mult temperatura si mie mi se pare normal pana odata cand am avut capota ridicata si capacul de la borcan nu prea strans, atunc a incaput sa tasneasca apa pe langa capac. Eu credeam ca e normal sa fie asa ridicata temperatura apei si aveam impresia ca termocupla porneste la aproape 100 grade insa cand am miscat de mufa care intra jos in radiator si a pornit ventilatorul, temperatura apei scazand imediat. Am vazut apoi ca mufa aceea nu e deloc fixa si mai avea si pinii oxidati. Deci poate nici la tine nu porneste ventilatorul sau poate ai siguranta acestuia arsa
Skip ads

  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat


Si ventilatorul si termostatul functioneaza normal . Am schimbat service ul , dar ca si voi , nu stie nimeni sa imi dea un raspuns clar, incearca sa ma "imbirlige " cum ca trebuie dat motorul jos , si desfacut , curatat etc . In jur de 15 milioane cu eventuale piese schimbate , cred ca isi bat joc efectiv .
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
schimba termostatul(probabil este "batran")
daca ai citit pe forum cred ca ai observat ca majoritea au procedat la schimbarea lui.
si daca tot il schimbi spala si circuitul si inlocuieste antigelul.Apropo, cand a fost schimbat ultima oara?
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
antigelul l-am schimbat inainte de a intra in iarna .
cum as putea sa spal circuitul si cu ce ?
Mersi
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
problema asta o am si eu, conteaza si termocupla de cat este 90-95 sau 95-100. O poti schimba si cu una de solenza care este mai mica pana in 90(cica se potriveste).
Eu unul o am de 90-95 si cand imi ajunge aproaoe de 100 pleaca ventilatorul (asta numai in oras).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca dai cautare gasesti cum se spala instalatia de racire :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=198
Mai ai si asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10081
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut, aceeasi problema am avut-o si eu. Mi se parea ca porneste electrovontilatorul prea tarziu, asa ca am mers si am schimbat termocupla. De la DiBas am ajuns pana la Obor si era sus de tot indicatorul de apa...
Pana la urma s-a dovedit ca de vina era termostatul, care era blocat aproape inchis (asa ca termocupla cel mai probabil nu avea nimic, in radiator ajungea prea putina apa).
De atunci nu am mai avut nici o problema.
Nu merge cu ea asa, sa nu iti deteriorezi garnitura de chiuloasa, plus ca un regim termic ridicat nu e bun pentru nici o parte din motor...
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
se poate verifica personal functionarea termostatului , fara a fi scos de pe pozitie ? si daca da , cum? cei de la service l-au masurat si au spus ca functioneaza , dar as vrea sa il verific singur , ca sint persoana in care am cea mai multa incredere.
si termocupla am inteles ca se poate masura . dar as vrea sa stiu daca functioneaza amindoua treptele ventilatorului .
mersi
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Termostatul se poate verifica usor in felul urmator:

1 - Daca banuiesti ca e blocat pe deschis: cand temperatura apei ajunge la 80grade (pe ceasul de la bord) pui mana pe radiator in partea de sus. Daca e caldut inseamna ca termostatul nu mai inchide (blocat deschis)

2 - Daca banuiesti ca e blocat pe inchis: atunci cand motorul ajunge la temperatura de lucru (ex 90 grade) pui mana pe radiator si daca e rece inseamna ca apa cu circula prin el --> termostat nu deschide.

3 - Daca verificarile 1 si 2 trec, atunci verifica termocupla... Dar sa stii ca la un regim de mers in afara localitatii nu ar trebui sa porneasca ventilatorul. Doar in aglomeratia din oras ar trebui sa porneasca.

Daca motorul tau seamana cu cel de pe Astra G Y17DT, atunci ai un tutorial despre cum se schimba: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13506


Ultima modificare facuta de roadrunner79 la Vin 23 Mar, 2007 1:08 pm
Skip ads

  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
MERSI
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca am editat raspunsul.. mai citeste-l odata
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:vezi ca am editat raspunsul.. mai citeste-l odata
la urcare prelungita sare de 100 gr. si nu stiu daca porneste si a 2 atr a ventilatorului , prima porneste normal
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu ar trebui sa ajunga la 100 grade chiar la urcare prelungita... Scoate masineta la o tura si verifica cum ti-am spus mai sus
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mai am o intrebare , radiatorul de la a.c. nu are decit un ventilator , in loc de doua , ar putea avea vreo influenta asupra supraincalzirii motorului , fara a.c. pornit?
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai un singur ventilator are radiatorul de ac. Asta-ti pleaca la vreo 10 sec maxim dupa ce pornesti ac-ul.
Mai ai inca un ventilator in spatele radiatorului lichidului de racire...
  • miticip

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2007

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Pai un singur ventilator are radiatorul de ac. Asta-ti pleaca la vreo 10 sec maxim dupa ce pornesti ac-ul.
Mai ai inca un ventilator in spatele radiatorului lichidului de racire...
sa inteleg , ca radiatorul lichidului de racire a motorului ar trebui sa aiba 2 ventilatoare ?
  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De verificat:
1. termostatul
2. termocupla
3. ventilatorul

De curatat instalatie de racire, dar mai ales radiatorul.
De schimbat antigelul in proportie 50%-50% (de obicei asta recomanda producatorii de antigel).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR