- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am reusit sa schimb distributia
Am cumparat urmatoarele piese:
- lant
- intinzator
- 3 patine (stanga, dreapta si cea de sus):
- garnitura capac distributie
- garnitura baie de ulei
- semering vibrochen
- garnitura capac tacheti
- garnitura pompa de apa
Trebuia sa mai cumpar garnitura de la termostat dar pentru ca venea in 3-5 zile am folosit-o tot pe cea veche + silicon special.
A mai fost necesara numai o piulita de la catalizator pentru ca la mine un surub a cedat (sunt 3 buc) dar l-am scos (am sudat o piulita) si am bagat un alt surub + piulita.
Am inceput la 10:00 si am terminat la 19:00
Am cumparat urmatoarele piese:
- lant
- intinzator
- 3 patine (stanga, dreapta si cea de sus):
- garnitura capac distributie
- garnitura baie de ulei
- semering vibrochen
- garnitura capac tacheti
- garnitura pompa de apa
Trebuia sa mai cumpar garnitura de la termostat dar pentru ca venea in 3-5 zile am folosit-o tot pe cea veche + silicon special.
A mai fost necesara numai o piulita de la catalizator pentru ca la mine un surub a cedat (sunt 3 buc) dar l-am scos (am sudat o piulita) si am bagat un alt surub + piulita.
Am inceput la 10:00 si am terminat la 19:00
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
cristea_
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Sibiu
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
palade
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2011
- Mesaj Privat
va salut domnilor.........am dus in seara asta masina la service si am primit o veste bomba....lantul rupt mi a zis sa revin la el cu un telefon saptamana viitoare sa o desfaca si sa imi spuna cat ma costa sa o fac...la cum a zis mecanicul probabil mai bine iau un motor si il pun k zicea k e posibil sa se fi dus chiuloasa supapele.....astept si eu un raspuns si revin cu detalii.apropo nu mi a mai pornit se manifesta ca si cum nu ar fi avut baterie
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
12/2/2011 6:55:32 PM
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
12/2/2011 6:55:32 PM
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut Paulll. Am si eu o intrebare, vad ca pe cutia de la lantul tau de la distributie scrie IWIS daca nu ma insel, acel lant este original Opel? Eu am desfacut capacul de la culbutori iar pe lantul meu scrie tot IWIS si nu stiu daca a fost scchimbat sau este cel original al masini. Am impresia ca a fost umblat la ea pentru ca am gasito decalata cu un dinte, pinioanele sunt cele originale dupa cod si uzura dar nu sunt lamurit daca sa schimbat lantul.
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Va referiti la tija care inchide si deschide clapetele de la admisie aer, aceia care se afla la motoarele twinport, daca este acea am incercat si nu se misca. Tacanitul in zona acea cred ca este mai acentuat si datorita valvei de recilculare vapori care se afla chiar in spatele clapetei. Ce rugaminte am la dumneavoastra, dupa zgomotul motorului credeti ca trebuie schimbata distributia?
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- stanciu_cristian22
- *
- 28 mesaje
- din 03 Jan 2009
- Corsa 2001 z10xe
- Prahova
stanciu_cristian22
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut,poate sa-mi spuna si mie cineva cum imi dau seama daca distributia nu este pusa la punct?am un opel corsa c si decatva timp imi face probleme.nu trage motorul,cand o pornesc beculetul martor facaie intermitent pret de cca.1 min.,am pus-o pe tester si-mi da cod eroare 0340 iar omul a zis ca distributia nu este la punct.Am inlocuit distributia acum doi ani jumate la un service,este posibil sa nu o fi pus la punct si eu sa fi mers cu ea asa?
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
nyky85 a scris:Daca nu era pusa la punct cand ai schimbato ar fi trebuit sa ti mearga urat de la inceput, s ar putea sa fi sarit pe parcurs, sau senzorul de la axa cu came sa fie defect, cel mai bine e sa verifici cat mai curand pentru a nu aparea si alte probleme.
Nu neaparat. Poate n-a schimbat toate reperele si acum a cedat unul dintre ele provocand eroarea. Oricum, trebuie verificata cat de repede posibil, inainte sa sara pistoanele prin capota.
free ride
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2007 Ilfov
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vezi in dreapta cum te uiti la motor, langa throttle pe adimise ai o valva, nu cumva tija joaca ? Pune mana pe ea ca nu musca si daca tace pune varnish pe ax.
La fel se aude si la corsa prietenei mele este o corsa c din 2003 motor de un litru.Din ce am vazut este o tija mica am incercat sa o misc dar sunetul nu sa schimbat.nu stiu daca, am identificat corect tija.Tija de care vorbesc se afla in spatele throttle si are un cablu (sau furtun) care intra in pompa de servo frana. sprer ca am identificat corect tija Cum pot face tija sa mearga?Si o intrebare de incepator ce este 'varnish-ul'?