Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am reusit sa schimb distributia Very Happy
Am cumparat urmatoarele piese:
- lant
- intinzator
- 3 patine (stanga, dreapta si cea de sus):






- garnitura capac distributie
- garnitura baie de ulei
- semering vibrochen
- garnitura capac tacheti
- garnitura pompa de apa






Trebuia sa mai cumpar garnitura de la termostat dar pentru ca venea in 3-5 zile am folosit-o tot pe cea veche + silicon special.

A mai fost necesara numai o piulita de la catalizator pentru ca la mine un surub a cedat (sunt 3 buc) dar l-am scos (am sudat o piulita) si am bagat un alt surub + piulita.

Am inceput la 10:00 si am terminat la 19:00 Shocked











Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Paulll, ce ulei ai pus? Baia de ulei ai curatat-o? Avea depuneri? Mi se par axele cu came cam negre...
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am pus Mobil Super 3000 X1 (5W-40), am curatat baia de ulei, capacul de la culbutori si capacul de la distributie.
Legat de culoare ai dreptate uleiul arata destul de urat dar nu erau depuneri multe.
  • cristea_

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Paulll a scris:Am pus Mobil Super 3000 X1 (5W-40), am curatat baia de ulei, capacul de la culbutori si capacul de la distributie.
Legat de culoare ai dreptate uleiul arata destul de urat dar nu erau depuneri multe.


o auzim cum toarce?
Skip ads

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Diferenþa e foarte mare dar din pãcate nu am inregistrat cum se auzea înainte
Oricum fãcea ca un diesel si mai era un zgomot la oprire care a dispãrut
Acum zici ca e alta maºina nu se mai aude nimic când stau la semafor
Abia acum se aude acel ticait la filtrul de aer
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asa aratau piesele vechi:



Se vede ca intinzatorul si patina (partea de jos) unde vine acesta sunt mai uzate.
Restul zic eu ca prezinta o uzura normala

Recomandare:
cumparati toate garniturile + semeringul vibrochen de la Elring pentru ca din ce am vazut eu de fabrica erau puse tot Elring Exclamation
  • palade

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
va salut domnilor.........am dus in seara asta masina la service si am primit o veste bomba....lantul rupt Sad mi a zis sa revin la el cu un telefon saptamana viitoare sa o desfaca si sa imi spuna cat ma costa sa o fac...la cum a zis mecanicul probabil mai bine iau un motor si il pun k zicea k e posibil sa se fi dus chiuloasa supapele.....astept si eu un raspuns si revin cu detalii.apropo nu mi a mai pornit se manifesta ca si cum nu ar fi avut baterie Sad




Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

12/2/2011 6:55:32 PM
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut Paulll. Am si eu o intrebare, vad ca pe cutia de la lantul tau de la distributie scrie IWIS daca nu ma insel, acel lant este original Opel? Eu am desfacut capacul de la culbutori iar pe lantul meu scrie tot IWIS si nu stiu daca a fost scchimbat sau este cel original al masini. Am impresia ca a fost umblat la ea pentru ca am gasito decalata cu un dinte, pinioanele sunt cele originale dupa cod si uzura dar nu sunt lamurit daca sa schimbat lantul.
Skip ads

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca lantul vine pe original tot IWIS sau alta marca.
Pe cel vechi care in mod cert era original nu il mai am.........
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai am un sac de gunoaie nedus, ma uit daca e vreun lant si iti spun ce scrie pe original.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am facut si doua filmulete la motor, eu am impresia ca distributia nu se aude tacanind ci mai repede tacanitu se aude de la injectoare si corpul clapeta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi in dreapta cum te uiti la motor, langa throttle pe adimise ai o valva, nu cumva tija joaca ? Pune mana pe ea ca nu musca si daca tace pune varnish pe ax.
Skip ads

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Va referiti la tija care inchide si deschide clapetele de la admisie aer, aceia care se afla la motoarele twinport, daca este acea am incercat si nu se misca. Tacanitul in zona acea cred ca este mai acentuat si datorita valvei de recilculare vapori care se afla chiar in spatele clapetei. Ce rugaminte am la dumneavoastra, dupa zgomotul motorului credeti ca trebuie schimbata distributia?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa mine nu are nimic distributia dar dupa calitatea inregistrarii e cam greu sa spui ceva, vezi pe cineva din AG care are asa motor Z10/Z12 sau 14ZEP si fa comparatie, sa asculte el. Verifica strangere semicuzineti arbori came, e boala lor.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nyky85 vino Duminica asta la intalnire si o sa vedem ce si cum are masina ta.

Eu pot fi un el.


  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
O sa ne vedem sigur duminica
  • stanciu_cristian22

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut,poate sa-mi spuna si mie cineva cum imi dau seama daca distributia nu este pusa la punct?am un opel corsa c si decatva timp imi face probleme.nu trage motorul,cand o pornesc beculetul martor facaie intermitent pret de cca.1 min.,am pus-o pe tester si-mi da cod eroare 0340 iar omul a zis ca distributia nu este la punct.Am inlocuit distributia acum doi ani jumate la un service,este posibil sa nu o fi pus la punct si eu sa fi mers cu ea asa?
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu era pusa la punct cand ai schimbato ar fi trebuit sa ti mearga urat de la inceput, s ar putea sa fi sarit pe parcurs, sau senzorul de la axa cu came sa fie defect, cel mai bine e sa verifici cat mai curand pentru a nu aparea si alte probleme.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nyky85 a scris:Daca nu era pusa la punct cand ai schimbato ar fi trebuit sa ti mearga urat de la inceput, s ar putea sa fi sarit pe parcurs, sau senzorul de la axa cu came sa fie defect, cel mai bine e sa verifici cat mai curand pentru a nu aparea si alte probleme.

Nu neaparat. Poate n-a schimbat toate reperele si acum a cedat unul dintre ele provocand eroarea. Oricum, trebuie verificata cat de repede posibil, inainte sa sara pistoanele prin capota.
  • free ride

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007 Ilfov
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vezi in dreapta cum te uiti la motor, langa throttle pe adimise ai o valva, nu cumva tija joaca ? Pune mana pe ea ca nu musca si daca tace pune varnish pe ax.
La fel se aude si la corsa prietenei mele este o corsa c din 2003 motor de un litru.Din ce am vazut este o tija mica am incercat sa o misc dar sunetul nu sa schimbat.nu stiu daca, am identificat corect tija.Tija de care vorbesc se afla in spatele throttle si are un cablu (sau furtun) care intra in pompa de servo frana. sprer ca am identificat corect tija Cum pot face tija sa mearga?Si o intrebare de incepator Laughing ce este 'varnish-ul'?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR