Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
atunci asta
și cealaltã este tot de meriva
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu rampa din asta am.
Acela este senzorul, dar e aproape imposibil sa ajung la el.
E electromotorul inaintea lui si nu gasesc decat un surub al lui pentru a-l desface.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Uhhh.
A terbuit doar resetata pompa de inalte, adica recalibrarea acesteia cu valorile regulatorului.
Cica pompa pierde setarile din cand in cand.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu ce s-a facut resetarea. Poti sa descri nitel ?
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cu un soft de diagnoza Delphi.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca vrei sa spui diagnoza Denso nu Delphi. De altfel resetarea pompei se poate face direct din mufa Obd. E in manualul injectiei Denso. Putini stiu, eu am dat de procedura intamplator avand injectie Denso pe Avensis. Pe scurt se face punte intre 2 pini cu o agrafa. Pare rudimentar dar fara tester asta e procefura si este trecuta in manual.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scuze acum m-am uitat se poate face resetul si cu alt model de tester nu doar dedicat!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Cred ca vrei sa spui diagnoza Denso nu Delphi. .


Delphi = Autocom - asta a vrut sa spuna colegul!

Diagnoza Denso - ce hw foloseste?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hw e Aisin
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Hw e Aisin


te rog fii mai explicit! nu inteleg ce vrei sa spui prin AISIN?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deci hardware ca la el ma refeream este produs de aisin, desi testerul in sine e denso. Eu pe el am vazut restare de genul la pompa de injectie.
Poate vorbim de lucruri diferite.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Deci hardware ca la el ma refeream este produs de aisin, desi testerul in sine e denso. Eu pe el am vazut restare de genul la pompa de injectie.
Poate vorbim de lucruri diferite.


Un link - o poza ceva cu tester-ul asta se poate?
Sunt tare curios ce stie sa faca!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis Pm.
  • gemini

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu pornirea grea la cald din cauza supapei de pe rampa.
Am rezolvat prin obturarea supapei cu o flansa de cupru facuta la strung.
Porneste perfect acum, presiunea in rampa e cum trebuie, 242 bari la pornire/relanti,
1400 bari pe la 2500 rpm.
Problema cu valva Bosch se mai intalneste si la unele motoare Renault 3.0 dci si Honda de 2.2. ,
de fapt m-a convins un mecanic de la o reprezentanta Renault sa nu schimb valva ci sa o obturez,
el sudeaza in argon si asa inchide orificiul valvei, zice ca nu a avut probleme niciodata.
Intrebarea e pentru cei care circula cu valva obturata: au avut ceva probleme si pana la cat se poate ridica presiunea in rampa la 4000 rpm sau peste?!
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu umblu cu ea obturata cu o moneda de 5 bani de anul trecut si nu am avut inca probleme .
  • gemini

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Si la ce turatie maxima ai ajuns ?
Ar fi interesant de masurat parametrii live pe opcom - presiune in functie turatie de ex., eventual se observa si cum functioneaza regulatorul pompei, cred.
  • samsung710n

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Sa NU incercati sa puneti moneda de 5 bani la supapa din capatul rampei la Z17DTH ca nu rezolvati nimic, eu am incercat, si praf am facut o......la 3000 rpm murea motoru, in 50m mi s-a oprit motoru de 5 ori......apoi nu mai pornea deloc, doar dupa ce dadeai la cheie 15 secunde etc.....si sa schimb pompa de motorina sa nu mai faca span care infunda aceea supapa nu se merita, mai ales ca trebuie sa schimb si volanta, si distributia....s-au adunat cam multe....asa ca o sa o marit cat de curand.
  • gemini

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca vorbim de lucruri diferite:
- nu se infunda la noi supapa de la nici un span, problema e ca ramane blocata pe deschis si nu mai e presiunea de 240 bari in rampa la pornire,
- am masurat pana acum 1400 bari la aprox 2800 rpm, cu flansa nu nu moneda, maximul la motorul z17dth e limitat la 1600 bari.
- avand in vedere ca rezista supapa obturata la motoare de 3.0, nu cred ca la 1.7 o sa aiba vreo problema, la mine merge perfect.
- n-am inteles ce ai facut praf: moneda, supapa, pompa sau toata masina Smile ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Eu asa cum am mai zis nu am avut nici o problema am mers in turatii si la 4800 la 185km/h si nu sa oprit .
  • samsung710n

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Vorba vine ca am facut`o praf, doar ca nu se mai putea merge cu ea, se oprea des, si la peste 3000 rpm. Am scos moneda, si merge ca inainte de bine. Supapa aia ramane blocata dintr un motiv, eu am desfacut`o de tot, pana am scos arcul din ea, si era plina de span.....am curatat`o, am pus`o la loc, si merge f bine acum......tine cam o vara...apoi se infunda iar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR