marcelus
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2016
- Mesaj Privat
sibianul
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Adrian_boy
- *
- 15 mesaje
- din 19 Mar 2016
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
Adrian_boy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2016
- Mesaj Privat
Am reusit sa schimb si eu acea siguranta termica, am pus tot de 10A, altceva se pare ca nu prea gasesti.
Cat despre locul incadrarii, e ceva de munca.
Am taiat cu un mini sfic cat de mult am putut, si pe urma am incins o bucata de metal, sa nivelez locul unde sa stea noua siguranta.
La masurarea bobinei cu totul montat, se pare imi arata practic valoarea rezistentei, pe aceasta masurand-o si in "gol" si este aceeasi valoare.
Dioda se pare ca este buna, masurata pe functia de dioda a aparatului imi arata aproximativ aceeasi valoarea cu cea noua, adica 260 respectiv 270, si doar intr-un sigur sens.
La bobina mea, Delphi are locasul acela mult mai ok fata de alte modele, o gasesti mult mai usor.
La final am dat cu ceva loctite, pe post de oja, sa vad daca imi freaca de rola cu rulment.
Lipirea am facut-o cu letcon de 40w, si foarte repede, maxim 2 secunde, cu timp de 5 minute intre pini, se stie ca suporta maxim o anumita temperatura.
Cat despre locul incadrarii, e ceva de munca.
Am taiat cu un mini sfic cat de mult am putut, si pe urma am incins o bucata de metal, sa nivelez locul unde sa stea noua siguranta.
La masurarea bobinei cu totul montat, se pare imi arata practic valoarea rezistentei, pe aceasta masurand-o si in "gol" si este aceeasi valoare.
Dioda se pare ca este buna, masurata pe functia de dioda a aparatului imi arata aproximativ aceeasi valoarea cu cea noua, adica 260 respectiv 270, si doar intr-un sigur sens.
La bobina mea, Delphi are locasul acela mult mai ok fata de alte modele, o gasesti mult mai usor.
La final am dat cu ceva loctite, pe post de oja, sa vad daca imi freaca de rola cu rulment.
Lipirea am facut-o cu letcon de 40w, si foarte repede, maxim 2 secunde, cu timp de 5 minute intre pini, se stie ca suporta maxim o anumita temperatura.
MAKE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
- dragoshelul
- *
- 2 mesaje
- din 24 Sep 2012
- Astra 2001 z16xe
- Olt
dragoshelul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ncl.cosmin
- **
- 161 mesaje
- din 10 Aug 2011
- Astra 2007 Z14XEP
- Brasov
ncl.cosmin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
salutare. am un astra h 1.7cdti cu clima automata. acum cateva zile cum pornesc motorul, la maxim 5 secunde ma trezesc cu un miros de ars in masina(mirosea a fire incinse). lasasem clima pornita inainte de a opri motorul, astfel la pornirea motorului a pornit imediat clima. opresc aeroterma, crezand ca e de vina aceasta. dupa ce se duce mirosul dau iar drumul la aeroterma putin si iar acelasi miros. deja eram sigur ca venea de la mine si nu de afara. dupa vreo ora pornesc iar clima si totul mergea perfect. ieri am ridicat capota intamplator si cand imi arunc o privire la compresorul AC, acel plastic din fulie era putin topit(practic acela ar fi ambreiajul daca nu ma insel). ma gandesc dsa pornesc putin clima si sa vad ce se intampla: o pornesc si acel ambreiaj se invartea sacadat, in timp ce fulia se invartea normal. opresc clima, dar compresorul continua sa se invarta. din cate stiu compresorul se dezactiveaza instant la oprirea aerotermei sau dezactivarea climei, ceea ce nu s-a intamplat. acum merg cu clima dezactivata de frica sa nu se strice ceva la compresor. ma poate ajuta cineva cu un sfat? am uitat sa precizez ca exista un joc axial pe fulie. nu m-am mai lovit niciodata de probleme cu compresorul si nu stiu de unde sa incep si ce sa verific. multumesc anticipat!
NNicolae
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2017
- Mesaj Privat
geopel
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2003 z1.2xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- buzatu_marian1986
- *
- 7 mesaje
- din 01 Dec 2012
- Astra 2003 Z16SE
- Iasi
buzatu_marian1986
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2012
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- buzatu_marian1986
- *
- 7 mesaje
- din 01 Dec 2012
- Astra 2003 Z16SE
- Iasi
buzatu_marian1986
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2012
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu, pentru ca aparatul "vede" dioda. Unele aparate de masura vad intr-un sens infinit adica "1" cum spui tu, altele vad valoare mai mica in conductie directa si valoare mare masurat invers.
E bine ca pe viitor sa citesti ce s-a postat inainte de a scrie, ca sa nu reluam lucruri spuse si sa incarcam topicul inutil. Vezi butonul "Cauta orice" din drapta sus.
E bine ca pe viitor sa citesti ce s-a postat inainte de a scrie, ca sa nu reluam lucruri spuse si sa incarcam topicul inutil. Vezi butonul "Cauta orice" din drapta sus.
- acidutu
- **
- 124 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
intrebare: la opel aastra h , motor z17dtj, la testul cu OP com ul imi arata presiune scazuta in instalatia de racire. Inseamna ca nu am freon de ajuns și de aceea nu cupleaza clima ?
Cateodata cupleaza , cateodata nu , dar cand a cuplat am vazut ca nu raceste, anul trecut in august 2016 am umplut cu freon.
Cateodata cupleaza , cateodata nu , dar cand a cuplat am vazut ca nu raceste, anul trecut in august 2016 am umplut cu freon.
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
HD-SIK
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat
- marcu_andrei
- *
- 33 mesaje
- din 12 Nov 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Austria
marcu_andrei
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Austria
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2012
- Mesaj Privat
legat de problema rezistentei termice! Corsa C 1.2 2001 problema a fost ca nu cupla compresorul de AC.
REZOLVARE in 30 minute! Scos freon, dat jos cureaua accesorii ( se face parghie/ se comprima rola de intindere cu un levier ranga) si cureaua se da foarte usor jos, se demonteaza compresorul se desface fulia! se ajunge la locul unde este rezistenta , se da jos si atentie ! Se picura 2-3-4 stropi de FLUDOR/COSITOR . Acest material preia rolul rezistentei termice! SIMPLU! Intelegeti voi fenomenul si principiul.
REZOLVARE in 30 minute! Scos freon, dat jos cureaua accesorii ( se face parghie/ se comprima rola de intindere cu un levier ranga) si cureaua se da foarte usor jos, se demonteaza compresorul se desface fulia! se ajunge la locul unde este rezistenta , se da jos si atentie ! Se picura 2-3-4 stropi de FLUDOR/COSITOR . Acest material preia rolul rezistentei termice! SIMPLU! Intelegeti voi fenomenul si principiul.
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat