Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La delco tocmai am umblat si nu mai curge, dar asa e, pe acolo curgea.
Multumesc pentru instructiuni, am de gand sa fac asta in weekend.

In motor cred ca e curat, folosesc Liqui Moly superleichtlauf, si de fiecare data pun 3 litri dupa ce il scurg pe cel vechi, merg 30 min la relanty, apoi il arunc si pun altul nou.
La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura de pluta acum 4-5 luni, dar pare imbibata si e posibil sa curga pe acolo.
Crezi ca daca pun silicon in loc de garnitura tine mai bine ?

La garniturile A si B nu mai umblu, mi se pare complicat.
Dar ideea cu tachetii o s-o aplic, habar nu aveam ca se schimba usor.
Se gasesc sper la piese.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura de pluta acum 4-5 luni, dar pare imbibata si e posibil sa curga pe acolo.
Crezi ca daca pun silicon in loc de garnitura tine mai bine ?

Se pune garnitura noua si curata, capac curat si putin silicon pe ambele suprafete.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am adus ieri masina de la service,mi-au schimbat termostatul...totul e ok..merge brici totul..ca noua masina,azi dimineaza maduc la servici,chiar ma uitam la termostat cum lucreaza,am vazut cum a pornit ventilatorul si brusc cum cade acul de la temp. ok...ma uit in stanga dreapta semafor cand observ ca mi se aprinde check engine..pai na...se mai intampla ceva nu e in regula pe acol... dintrodata brrrggrr..se opreste motorul dar numai cand s-a facut verde ca tzaranii din spate sa claxoneze normal ca nu vedea de ochi ca am avaria pornita,nu conteaza...incerc sa-l pornesc,de obivel la jumatate de cheie imi porneste...aud se invarte se invarte de 3-4-5ori motorul nimic..incerc din nou din nou..pompez un pic ca la daciile vechi nimic..mai incerc de vreo 2 ori si mi-a pornit dar a ramas check engine aprins si am ajuns la servici cu ea ...oare ce poate sa fie?idei cineva? de obicei imi face ca daca stau la semafor and motorul e deja cal se aprinde check engine..si sta 1-2-3min...si dupa ce pornesc este cand adoarme beculetul...chiar ies mai tarziu sa incer sa-i dau o cheie sa vedem mai arde beculetul?!am sunat la service si mi-au spus ca e posibil sa fie sonda lambda..!?


Ultima modificare facuta de Lorand la Lun 21 Jun, 2010 4:46 pm, modificat de 2 ori in total
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am ajuns acasa si in fata blucului s-a oprit motorul..si nu-l mai puteam porni.. Sad( habar nu am ce sa fac cu el..astept pana la salar dupa care ajunge iar la service..Sad
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce-i faci o testare vezi despre ce e vorba.
Daca zici ca s-a aprins check engine,atunci s-a inregistrat si un cod de eroare.
  • nycku

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa fie senzorul de turatie(crankshaft), asa am patit si eu,cand trecea apa putin de 90, mi se oprea motorul si trebuia sa astept putin sa se raceasca, dar cel mai sigur ii sa faci un test
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cat timp tzine in memorie?
  • nycku

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eroarea ramane stocata pana o stergi,la mine era numai un fir intrerupt de pe senzor,daca senzorul ii stricat de tot atunci nu mai porneste, incearca sa citesti codu cu metoda agrafa sau pseudo-agrafa, nu stiu sigur care merge la tine, dai un search dupa metode
Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
phiii..atunci trebuie sa ma grabesc dimineata la servici sa nu mi se incalzeasca motorul:) daca nu schimbam termostatu..nu urca temperatura:) si era ok:P glumesc..off off si oare e costisitoar cacatul asta?
  • nycku

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la a mea a fost 80 ron, de la facet
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mi-au schimbat sonda lambda am dat 330lei pe el cu manopera cu tot...masina mergea 5zile...dar la relati se scutura ca jelatina..are relantin ft mic dupa mine,la service mi-au spus ca nu e ok...masina da in nas nu mai sar in nici in ruptul capului..daca vreau sa urc o panta...e bine daca cobor si o imping din spate poate reusesc asa,si ce e culmea azi mi-a murit iar motorul si iar nu vrea sa porneasca..am ridicat capota si ma uit ici colo sa vad ce mai e ...cablul de la debitmetru e taiat si pus peste ea scoci..asta nu stiu de ce e asa si cine a facut-o . cu siguranta la service careva destept....sugestie?ce draq poate sa aiba masina?luni la prima ora fac scandal la AUTOMAISTER cristesti!
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ce este acesta din imagine? am observat ca e taiat firul..la service mi-au aranjat... e cumva debitmetrul?

Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel aia este o capsula vacuumatica si ala rosu este un furtun de vacuum la care poti sa-i gasesti destul de usor locul de unde a fost scos.Fa-i un test si vezi ce eroare iti apare,ca altfel s-ar putea sa mai dai o gramada de bani pe banuieli.
  • stechinno

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
e un furtun de vacum care actineaza clapeta de la filtru de aer,regleaza sa vina aer rece,sau aer cald de pe evacuare!un capat merge la cutia filtrului celalat la capacu de pe injectie(carburatie)
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si acela daca e taiat atunci se intampla?trage aer fals si?nu mai trage motorul? azi mi-au luat jos alternatorul au curatat-o si etc.acum incarca la 13,9v . bateria se pare ca e pe moarte ca mi-au pus unul nou astazi si toata ziua imi pornea bine,doar ca nu trage mesina...nu are putere si da-n bot can accelerezi mai tare. Testerul nu poate sa sterga codul de erroare 51:

( 51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then recheck for fault codes). Memory failure )

mi-au spus ca e nevoie sa schimb ecu sau numai EPROM din el ca nu vede EPROMUL... acuma incerc sa dau de un eprom . Sad
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Aer fals trage doar daca nu i-au pus un dop in capatul celalalt.Oricum eroarea pe car o da nu are legatura cu furtunul ala.Eprom nu cred ca o sa gasesti,doar ecu cu totul.Incearca s-o lasi 20-30 min fara baterie,poate dispare,daca ai bafta.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
de cand il am nici-o problema nu am avut cu ea...acum din snin totul s-a stricat
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E foarte logic ce spui, totul se strica, de la un moment dat.

Daca ajungi in weekend in Bucuresti, ma ofer sa iti dau cate o piesa sa le verifici pe masina ta.
Si asa vei vedea daca e defect ECU.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci..sa incepem de la inceput...
~Masina nu are putere,nu trege.
~Consuma enorm de mult.
~Se aprinde cand apuca check engine.
~Codul de erroare este 32 si 51
~Nu vrea sa porneasca cand apuca,doar se invarte-n gol electromotorul
~S-a mai intamlat sa se opreasca si in timpul mersului si sa nu mai porneasca 10-0-30 min
La service mi-au schimbat sonda lambda ,baterie noua,termostat,au luat jos alternatorul si l=au curatat?!oare pt.ce?ca aveam incarcare...si masina tot nu merge.Noua lor inventie era ca trebuie un ECU nou.Pai m-am c-am saturat de ei asa ca am sa merg la un alt service zilele astea...sa vedem ce se intampla pe acol.. Sad
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
M-am oferit sa schimbam intre noi calculatorul.
Cu aceasta ocazie scapi de o eventuala munca de urmarire a senzorilor aparent defecti.

La service ai platit toate operatiunile ?
Daca masina nu merge in continuare, nu trebuia sa platesti.
Si ca regula, inainte sa schimbi ceva, ii pui pe ei sa puna piesa de la ei, sa vezi ca merge, sau sa-ti dea ei in scris ca va merge.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR