Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • madalinlaurentiu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu cateva probleme pe care simt nevoia sa le impartasesc cu cineva, poate reusesc sa gasesc ceva indicii la voi.
Corsa mea B x10xe din 1999 a reusit sa-mi faca parul alb de cand o am.

Probleme intalnite si rezolvare:
1. Clapeta de la acceleratie avea 3mm de mizerie - am curatat-o
2. EGR blocat - am curatat, deblocat
3. Trepidatii la franare - am schimbat discuri(noi), placute, saboti, rulmenti spate, un tambur(din dezmembrari) - si tot la fel face, se pare ca e de la bielete
4.Amortizoare spate- am inlocuit dar am avut probleme la montaj din cauza bucselor
5. Am cumparat 2 debitmetre din dezmembrari - motorul trepideaza dar are momente cand merge bine si nu mai trepideaza
6. Am cumparat 2 sonde lambda din dezmembrari - motorul trepideaza dar are momente cand merge bine si nu mai trepideaza
7. Am schimbat bujii - motorul trepideaza dar are momente cand merge bine si nu mai trepideaza
8. Am schimbat ulei, filtru de aer - nici o schimbare
9.Am schimbat capetele de planetare
10.Am schimbat releul de la stergatoare pentru ca se opreau tot timpul gresit

Probleme actuale:
Cand se incalzeste motorul putin (40 grade), la relanti merge in 2 pistoane, trepideaza motorul de zici ca se rupe masina, daca accelerez putin parca ar merge in 3 si nu mai trepideaza
(asta a inceput dupa ce am mers 2 ore cu 120km/h pe autostrada fara probleme, cand am oprit la primul semafor am simtit ca da sa se opreasca)
Cu ceva vreme inainte am mai simtit parca niste smucituri in mers dar a mers ok, am crezut ca a fost apa in benzina
Distributia face zgomot cand se incalzeste motorul, trebuie schimbata
Trepideaza la franare chiar si la 40km/h, de vina e caseta de directie sau bieletele
Radiatorul e putin umed intr-un colt, urmeaza sa-l schimb.

In concluzie simt ca cedez psihic, vreau sa o vand dar nu vreau sa insel pe nimeni, o repar inainte, parca e impotriva mea masina asta
Am avut inainte de asta corsa b 1.7d care mi-a placut foarte mult dar pe care incris-o pe bg pentru ca la noi avea taxa enorma
Skip ads

  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
marcel77 a scris:salut as dorii si ieu informatie daca se pote sau un sfat deorece sunt incepator in marerie de opel
ieri mi sa blocat contactul lam curat cu o solurie degripanta si acum merge dar nu mai porneste si apare in bord servis am dat la automat merge dar nu porneste va multumesc mult


pune tester pe el..d-ar banuiesc ca degripantul a curs si pe immo box.si sa prajit ceva pe acolo...
clipeste masina cu cheia?
  • marcel77

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2005 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
da clipeste masina cu cheia
maine merg la o reprezentanta opel sa fac o programare sa vedem ce am reusit sa prajesc mersi mult
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mai exista reprezentanta in Tg-Mures? eu asa stiu ca acum este service multimarca...de unde esti ma exact? in profil vad ca esti electrician,da jos modulul immo si suna ma.
Skip ads

  • corsax1.0xe

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am lecturat 18 pagini,nimeni nu lauda motorizarea asta x1.0xe,numai necazuri ,eu am de putin timp corsa b si am fost tare mindru la achizitia motorizarii respective[taxe si consum redus] si am ramas si surprins placut de performante pe sosea si consum, mai putin ,se simte lipsa cuplului la rampele lungi,

dar sper sa nu se inmulteasca paginile la topicul asta si sa nu trebuiasca sa revin si eu pe aici...oricum forumul este de laudat ca interventii si informatii,asa am invatat si eu cind ridic capota, ce piese sunt toate alea ce sunt legate cu cabluri electrice gen ,debitmetru,egr,corp acceleratie,sonda lambda,senzor arbore si ax came e.t.c.

ma gandeam totusi ca ,la discutii generale tip motor gen: x1.0xe si x1.2xe ,sa apara si la ce e bun motorasul respectiv, nu doar interventii cu probleme si asa multe..
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!

Am si eu cateva probleme cu un Astra G X12XE.

In August am intampinat cateva probleme.
La turatii de peste 2800-3000, cand am apasat pedala de acceleratie la podea, motorul nu se mai tura si se aprindea martorul galben de pe bord. Plus ca avea fluctuatii la relanti, care pana atunci nu avea. Motorul se tura singur cand era rece. Dupa mai multe cautari pe internet si pe forum, am decis sa schimb debitmetrul. Am cumparat unul la dezmembrari si problema s-a rezolvat sa zicem partial. Cand motorul incepe sa se incalzeasca, la o turatie de 1800-2200 parca se infunda motorul, merge inecat. Asta se intampla in treapta 2-3-4 (in tr. 1 si in a 5-a nu). Si asta doar cand apas pedala de acceleratie „normal”, cand o calc putin mai tare dar nu la maxim, merge mai rotund.

Am fost la un service, mecanicul l-a pus pe tester (OP-Com), eroare sonda lambda. A curatat clapeta de acceleratie si EGR. Dupa acesta a disparut eroarea, insa masina mergea la fel.

Am mers la un alt service, la o cunostinta care lucra la Opel West. Acesta l-a pus pe tester, probleme la sonda lambda din nou.

In afara de aceasta problema, se aude un tacanit, care dupa spusele mecanicului, sunt de la tacheti.

Poate avea vreo legatura problema tachetilor cu fluctuatiile la relanti si cu mersul infundat al motorului la anumite turatii?

Apreciez ajutorul vostru!
Multumesc!
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut, am un corsa b din 1995, motor 1.2 c12nz imi consuma 10%, aveti vreo idee dc consuma asa mult?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Fa si tu un efort si da-ne mai multe detalii despre cum merge masina. Doar nu vrei sa primesti un raspuns cu toate cauzele posibile care conduc la un consum crescut. Ar trebui sa alegi tot singur varianta corecta, de ex: termostat blocat deschis-motorul nu functioneaza la regim de temperatura normal.
Realizezi ca mai pot fi zeci de motive: sonde lambda, egr, admisie, catalizator, aprindere, etc.
Skip ads

  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am rezolvat lyonel, era din cauza de la motorasul pas cu pas. Acuma am schimbat motorasul pas cu pas si consumul este ok dar relantiul imi sta la 300 rotatii pe minut, dar nu se opreste motorul dar nici mult numai are
  • equinoxe

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am o Corsa B X12XE (156k KM) din 98 si am o problema (presupun ca ceva la aprindere). De mai mult timp aveam probleme cu ea, se ingana, se intrerupea motorul din mers 0.5-1 sec dupa care isi revenea complet in acceleratie. De ieri, cand i-am dat cheie sa plec de la serviciu, surpriza, mergea in 3 pistoane. Alte probleme nu am, nu mi se aprinde niciun bec in bord, relanti-ul e ok, doar ca are putere mai mica (logic) ca nu are scanteie pe un piston presupun. Am schimbat bujiile am pus NGK cele mai bune cu 2 electrozi, tot asa merge. Inainte sa schimb bobina de inductie, cred cred ca e de vina, vreun sfat? Sau stie cineva ce ar putea sa aiba mai exact? Se merita bobina la mana a doua daca o gasesc destul de ieftina? Am scos bobina din bujii am bagat bujii in ea, am dat la automat, si pe cilindrul 4 nu-mi dadea curent (nu face scanteie bujia). Presupun ca e clar bobina de inductie bulita, nu? Multumesc anticipat!
  • equinoxe

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu ma ajuta si pe mine nimeni cu niste sfaturi?Very Happy..
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
vezi aici https://www.clubopel.com/vie...p=1559108#1559108
Skip ads

  • equinoxe

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am rezolvat problema, am cumparat bobina noua, si merge rotund frumos, dar tot am probleme. Mi-e teama sa nu pateasca si asta la fel ca cea veche, pentru ca tot asa face cum facea inainte sa se strice bobina veche. Cand plec usor de pe loc cu ea, o accelerez normal ca sa bag a 2 (mi se intampla si intr-a 2), cateodata (nu mereu, si nu conteaza temperatura, face si la rece si la cald), mi se opreste din accelerat cateodata chiar si mai mult de 1 secunda , si apoi revine in acceleratie complet, aceleasi simptome care le-am avut inainte sa se strice bobina veche. Ce poate sa aiba? Nu vine curent calumea la bobina? Poate sa fie vreo mufa murdara? Mufa care intra in bobina m-am uitat la ea am curatat-o, arata bine. Ce ma sfatuiti sa fac, multumesc! Ori exista sansa ca bobina veche sa se fi stricat, neavand nicio legatura cu simptomele acestea, si sa fie altceva. Nu stiu ce sa mai fac ma dispera. Am mai observat ca furtunul care iese din debitmetru spre acceleratie e putin slabit colierul la debitmetru si cam joaca, sa fie de acolo?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pui contactul fara sa pornesti motorul si dupa ce nu mai bazaie pompa de benzina desfaci capacul de plastic din capul rampei de injectoare si apesi cu varful unei surubelnite pe ventilul metalic. Daca sare benzina cu presiune inseamna ca nu de acolo ai problema cu ingatuitul motorului.
E deja banal sa verifici throtle-responsabil cu ralanti-ul si acceleratia. Colierele de la debitmetru le-ai strans deja, nu mai aveai nevoie de sfaturi. De la aer fals, necontorizat, pot aparea simptomele descrise. A se verifica si teava de legatura intre EGR si admisie. Curata cu spray de contacte electrice si periuta de dinti ori o pensula mufele,toate la care ai acces (nu te gandi la cele care nu au legatura cu motorul). Atat deocamdata!

Scuze, postasem acelasi mesaj consecutiv si nu pot sa-l mai sterg, doar sa-l editez, asa ca ce sa mai zic: mufele de curatat ar fi cele de la bobina, throtle, EGR, sonda lambda, debitmetru si senzorul camshaft.
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
P1405 - Semnal de confirmare supapa EGR - incorect
08 - Prezent
Asta mia aratat mie opcomul meu, am inteles ca e egr-ul, deci curatare dupa tutorialu dan, dar cum verific bobinele cu opcom la x10xe si z12xe, stie cineva sau ce valori corecte tre sa am ca sa fie bine si unde sa verific?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa bobinele cu opcom ca nu faci nimic, verifici vizual starea izolatorilor de cauciuc si gata.
  • myke83

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2002 z1.6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o problema pe care o am cu o astra G X1.2XE.Am urmatoarea eroare
NumeSistemSauTipMotor: X12XE

systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001000435
Data de programare: 20020809
Data de fabricatie: 300707
Numãrul codurilor: 2
P0505 - Reglaj aer pentru stabilizare de turaþie - este blocat
(00) - Nu este prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea mare
(01) - Prezent

Dupa ce am curatat TB eroarea persista si masina merge in suturi,da in ''nas'' in momentul cand accelerez sau iau piciorul de pe acceleratie,relantiul nu se mentine.Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce nu folosesti 'cauta orice...' ?
https://www.clubopel.com/rez...859-2&q=p0505
  • vili_iasi

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Rog o parere.
Corsa B, motor X12XE, daca este motorul cald, porneste o secunda si se opreste. Daca accelerez un pic concomitent cu pornirea, sta pornita si apoi, cand eliberez acceleratia, scade turatia la 825, cum e normal. Din ce am observat, atunci cand nu porneste cum trebuie, lichidul de racire indica undeva la 96 grade.
O zi buna.
  • Marcellino

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara! Doar ce m-am inscris si eu in ClubOpel.....am si eu un opel corsa b 1.0, am fost cu ea astazi la itp si noxele au fost foarte mari, cred eu ca o problema ar fi de la valva egr, precizez ca martorul motor este aprins......din ce am citit pe forum se curata, dar problema ar fi garnitura......ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod pt garnitura sau garnituri egr si unde pot gasi independent de valva egr.......la mine in oras la cei ce vand piese auto spun ca nu se gasesc decat cu totul. Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR