Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Floydian,verifica bujiile prima data si pe urma dpf-ul.
Skip ads

  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut, dupa 300km imi arata saturatia la 58%. Mi-e greu sa cred ca acel filtru s-a infundat de tot, odata ce isi face regenerarea si dupa , merge fff bine. Dupa inlocuirea racordului am sa vad daca mai face probleme. Stiti cumva cum se scoate fisa de la bujii? Am tras de ele, dar nu am fortat, de frica sa nu le rup. Daca este vreo metoda, astept un sfat . multumesc
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@shabazxz,trebuie prins si apasat din ambele parti a fisei pt a debloca clipsul (cu degetele sau cu un patent finut) si apoi tragi in sus usor,banuiesc ca vrei sa verifici bujiile.Spor la treaba!
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Schimba racordul flexibil cat mai repede.....furtun de combustibil cu diam interior de 8 mm + 2 coliere. Spor la munca...
Skip ads

  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Floydian, vãzând câte mesaje aþi postat pe site, chiar dacã ar fi o întrebare capcanã, eu va recomand sã verificaþi bujiile, releul de bujii,...tot sistemul, iar dacã persistã defectul cu codul de bujii ºi mai aveþi ºi probleme cu DPF-ul atunci, eliminaþi DPF-ul cu.. evident resoftare , sau dacã bugetul permite sa il inlocuþi DPF-ul cu unul nou.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
a folosit cineva aditivul asta ?

  • danstoica1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut, sunt Dan, am si eu un opel insignia si mi-a aparut in bord " Particulate filter is full" . Astept si eu parea voastra. Ce ar fi recomandat sa fac?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sa scoti masina la 'plimbare' pana dispare martorul. Daca nu dispare, te duci frumos la un service sa o pui pe tester, s-ar putea sa iti dea eroare pe senzor, e o problema des intalnita la Insignia. Daca nici acolo nu e problema, ii faci o regenerare fortata si daca nici asa nu se rezolva, incerci o curatare chimica, si daca nici asa nu se rezolva, altul nou sau il anulezi. Bafta.
Skip ads

  • danstoica1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult
  • danstoica1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Asta e eroarea care-mi apare.
  • Nicholas84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
@danstoica

Poti da mai multe detalii despre masina te rog - motorizare/ an/ km ?
  • danstoica1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
an 2010, 122000 km reali ,2.0 , 131 cp, cutie manuala
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Mergi la baietii de la EDS daca nu dispare martorul dupa ce o scoti la plimbare (mai mult ca sigur nu va disparea). Ca si sfat, nu mai circula prea mult cu ea asa, daca nu iti dispare martorul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
danstoica1 a scris:an 2010, 122000 km reali ,2.0 , 131 cp, cutie manuala


Ai rezolvat problema?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Azi dupa multe griji si-a facut regenerarea,sa va povestesc ce s-a intamplat si sa nu faceti ca mine;mi-am schimbat diodele la alternator ca nu m-ai incarca norocul meu ca nu s-a intimplat afara Bucurestiului,s-a intamplat la poarta si abia am bagat-o in garaj directia blocata aproape complet,am dat jos alternatorul l-am dus pe Chitila la un nene la un garaj in 2 ore a fost gata 150 ron cu tot cu diode, Il montez la loc ,pornesc motorul incarca perfect si zic hai sa sterg erorile care ramasesera ,pun op-comul se sterg si cand imi arunc ochii pe valatorile diagnozei vad saturatia 104% de la 54 cat era inainte sa lucrez la alternator ,op-comul nu m-ai recunostea dpf-ul trebuia sa-l pifez intr-o fereastra si zic desteptul de mine hai sa-mi bag nasul si sa reprogramez dpf-ul ii dau ok. si ce sa vezi saturatie 0 %si eu aveam vreo 700 de km. ajung pe la 1200 so nu se ma-i regenera filtru,de regula pe la 1100 in medie isi facea regenerarea,ma uit la presiunea dif.si era ok.relanti 0 spre 1 si la 3000 de ture era 8-9 ,acum va trebui sa astept sa ajunga saturatia la 104 sa se faca regenerarea,valoarea asta am gasit-o in TIS dupa orce lucrare SPS saturatia sare la 104 si incepe regenerarea, dar berbecul de mine am sters-o si am luat-o de la zero si asa am ajuns la 1900 si ceva de km. si cu filtru aproape infundat ,pe la 85 saturatie +54 de dinainte programare i-am bagat aditiv pt. dpf liqui moly ca sa mentin presiunea dif. mica . Azi s-a regenerat la 104+ 54 deci 158% saturatie si a scazut la 18 % regenerarea a durat maxim 12 minute .daca nu am erori in bord de azi nu imi mai bag nasul .Si tin sa mentionez ca temperatura la apa din meniul secret era de 45 de grade si a nu-i prima data cand se regenereaza cu motorul rece ,deci ce am observat dupa 5 ani si se confirma ce scrie in TIS ecu tine cont de saturatie 104% ca sa inceapa regenerarea si nu de presiunea dif.
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:Am si eu un cod de eroare pt bujii. Oare sa inlocuiesc bujia sau sa dau jos dpf-ul? Decizii, decizii. Ce-mi recomanzi, opel dan cluj?
eu nu mai repet, a se cit ce am scris mai sus.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La motor Z17 DTJ se poate elimina DPF ul ? motor 17cdti fabric in 2009. Este cineva pe la Tg Mures care face asa ceva, am si eu probleme cu filtrul de particule.
Astept sugestile dumneavoastra, multumesc.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu se poate elimina DPF de la orice motor Opel.
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am inlocuit racordul flexibil si dupa 100km s-a infundat filtrul de tot. S-a aprins martorul in bord (motor) am dus-o sa ii fac o diagnoza si sunt 3 erori:
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Acum nici nu mai vrea sa porneasca. Atunci cand porneste, nu o pot misca 5 metri, moare motorul. Maine am sa desfac suruburile dintre filtru si racordul flexibil si am sa o pornesc asa.Cu zgomotul de rigoare am sa vad daca e de la filtru. A mai patit cineva la fel?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR