- cuculica
- ****
- 1,236 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,236
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut, dupa 300km imi arata saturatia la 58%. Mi-e greu sa cred ca acel filtru s-a infundat de tot, odata ce isi face regenerarea si dupa , merge fff bine. Dupa inlocuirea racordului am sa vad daca mai face probleme. Stiti cumva cum se scoate fisa de la bujii? Am tras de ele, dar nu am fortat, de frica sa nu le rup. Daca este vreo metoda, astept un sfat . multumesc
- cuculica
- ****
- 1,236 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,236
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- opel dan cluj
- *
- 45 mesaje
- din 09 Aug 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
opel dan cluj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
Floydian, vãzând câte mesaje aþi postat pe site, chiar dacã ar fi o întrebare capcanã, eu va recomand sã verificaþi bujiile, releul de bujii,...tot sistemul, iar dacã persistã defectul cu codul de bujii ºi mai aveþi ºi probleme cu DPF-ul atunci, eliminaþi DPF-ul cu.. evident resoftare , sau dacã bugetul permite sa il inlocuþi DPF-ul cu unul nou.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- danstoica1
- *
- 9 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Bucuresti
danstoica1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Sa scoti masina la 'plimbare' pana dispare martorul. Daca nu dispare, te duci frumos la un service sa o pui pe tester, s-ar putea sa iti dea eroare pe senzor, e o problema des intalnita la Insignia. Daca nici acolo nu e problema, ii faci o regenerare fortata si daca nici asa nu se rezolva, incerci o curatare chimica, si daca nici asa nu se rezolva, altul nou sau il anulezi. Bafta.
- danstoica1
- *
- 9 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Bucuresti
danstoica1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- danstoica1
- *
- 9 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Bucuresti
danstoica1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Nicholas84
- *
- 7 mesaje
- din 27 Mai 2014
- Insignia 2009
- Prahova
Nicholas84
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2014
- Mesaj Privat
- danstoica1
- *
- 9 mesaje
- din 31 Jan 2015
- Bucuresti
danstoica1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Azi dupa multe griji si-a facut regenerarea,sa va povestesc ce s-a intamplat si sa nu faceti ca mine;mi-am schimbat diodele la alternator ca nu m-ai incarca norocul meu ca nu s-a intimplat afara Bucurestiului,s-a intamplat la poarta si abia am bagat-o in garaj directia blocata aproape complet,am dat jos alternatorul l-am dus pe Chitila la un nene la un garaj in 2 ore a fost gata 150 ron cu tot cu diode, Il montez la loc ,pornesc motorul incarca perfect si zic hai sa sterg erorile care ramasesera ,pun op-comul se sterg si cand imi arunc ochii pe valatorile diagnozei vad saturatia 104% de la 54 cat era inainte sa lucrez la alternator ,op-comul nu m-ai recunostea dpf-ul trebuia sa-l pifez intr-o fereastra si zic desteptul de mine hai sa-mi bag nasul si sa reprogramez dpf-ul ii dau ok. si ce sa vezi saturatie 0 %si eu aveam vreo 700 de km. ajung pe la 1200 so nu se ma-i regenera filtru,de regula pe la 1100 in medie isi facea regenerarea,ma uit la presiunea dif.si era ok.relanti 0 spre 1 si la 3000 de ture era 8-9 ,acum va trebui sa astept sa ajunga saturatia la 104 sa se faca regenerarea,valoarea asta am gasit-o in TIS dupa orce lucrare SPS saturatia sare la 104 si incepe regenerarea, dar berbecul de mine am sters-o si am luat-o de la zero si asa am ajuns la 1900 si ceva de km. si cu filtru aproape infundat ,pe la 85 saturatie +54 de dinainte programare i-am bagat aditiv pt. dpf liqui moly ca sa mentin presiunea dif. mica . Azi s-a regenerat la 104+ 54 deci 158% saturatie si a scazut la 18 % regenerarea a durat maxim 12 minute .daca nu am erori in bord de azi nu imi mai bag nasul .Si tin sa mentionez ca temperatura la apa din meniul secret era de 45 de grade si a nu-i prima data cand se regenereaza cu motorul rece ,deci ce am observat dupa 5 ani si se confirma ce scrie in TIS ecu tine cont de saturatie 104% ca sa inceapa regenerarea si nu de presiunea dif.
- opel dan cluj
- *
- 45 mesaje
- din 09 Aug 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
opel dan cluj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
- acidutu
- **
- 126 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am inlocuit racordul flexibil si dupa 100km s-a infundat filtrul de tot. S-a aprins martorul in bord (motor) am dus-o sa ii fac o diagnoza si sunt 3 erori:
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat