Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

am un Opel Vectra C 1.9 CDTI 88Kw, fabricatie dec.2005. Masina am aduso personal din Germania. Nu a avut pilot automat si nici BC activat. Am luat maneta si m-am dus la un baiat cu OP-COM. S-a activat tot e ok. El mi-a spus ca injectoru 4 baga mai multa motorina din ce arata pe tester: primu inj. -0,3; al 2-lea -1,8; al 3-lea -0,3; al 4-lea +1,8. Am facut testu retur si injectoru 1 cu 4 bagau pe retur la fel, iar inj. 2 si 3 cu ceva mai putin dar aproape de celelalte 2. Tot el mi-a spus ca la 170.000 de km o sa-l caut cu DPF ca mi se va infunda, masina avand acum 150.000. Si a zis ca imi anuleaza DPF. Este bine sa dai jos DPF-ul si sa il anulezi din soft? Nu creste valoarea la noxe sa am probleme la identificare? Am urmarit si imi regenereaza cam la 1000 de km. Adevarul e ca fac naveta zilnic 100 km si seara mai merg prin oras (DEVA). E normal sa faca regenerarea la 1000 de km?

Consumul e undeva la 6.3-6.6 pe BC si 6.5-6.8 la pompa.
Skip ads

  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E perfect la 1000km , lasa-l in pace deocamdata… te ocupi de el cand iti face probleme , deocamdata nu e cazul .
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ok. mersi de informatii
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Vectra c se face fara ptobleme anularea dpf. Iese si la noxe ok, ideea este ca si componentele de pe masina ta sa lucreze in parametrii. Moniorizeaza foarte atent nivelul dee ulei pe joja. Daca creste nivelul deja e o problema, si acolo nu mai e ulei ci ulei cu motorina. Am explicat mai sus procesul de regenerare dpf.
Bafta
Skip ads

  • danstoica1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am un opel insignia 08/09/2010 131cp.i-am anulat DPF si este Stage1 si am duso in 180cp !
  • Sebbul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu un Astra H Caravan 205.000 km Z19DT 120cp cumparat din Germania. Am facut cam 2000 km de cand e in tara inmatriculat , schimbat distributie, filtre ulei. Merg tot timpul intre 2000 - 2500 si schimb pe la 2800 - 3000 depinde de drum. Prima regenerare de cand o am a fost dupa vreo 1000km chiar dupa ce am schimbat uleiul (Castrol 5w30). Un prieten mi-a zis sa alimentez de la Rompetrol ceea ce am si facut de atunci pana acum. S-a intamplat asa: fum alb mult la relanti dupa 4-5 km + consum ridicat. Dupa cateva incercari nereusite s-a aprins martorul arc bujii. O iau pe autostrada , dau blana vreo 50 km , se rezolva, se stinge martor, scade consum, dispare fum. Dupa inca 700 km facuti inafara orasului se aprinde din martorul dar de data asta cel cu cheita, fara fum la relanti cu turometru oscilant. Merg la reprezentatnta o pun pe tester : eroare martor de la imbacsire DPF 107%. Mi se spune ca s-a curatat filtrul , platesc 150 lei , martor stins. Mai merg 300 km extraurban si se aprinde din nou martor cheita, din nou fum alb la relanti. Merg la alta reprezentanta: DPF 106% si mi se recomanda sa merg pe autostrada ca nu se face autoregenerare fortata decat la valori mai mari de imbacsire.
De cand a inceput cu regenerarile a crescut si nivelul de ulei pe joja cu jumate de centimetru. Consumul nu e la fel de mare ca la prima regenerare dar tot e mare deci inca nu e gata procesul.
Ce parere aveti? Mai incerc o regenerare cu autostrada ? Sa trec pe alta motorina? Sa schimb iar uleiul ? Masina trage bine , se tureaza bine , ii place si la 3000, nu stiu ce sa zic.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Semnele sunt clare ca DPF e pe duca! Altul nou sau scoate-l de tot, alte solutii nu exista.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Anuleaza filtrul si scapi de probleme,orcum se incadreza in norma E4 si fara el.Schimba si uleiul,fiind contaminat cu motorina, numai bine nu face la motor si turbina.
Skip ads

  • Sebbul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am vazut pe un site din ro ca ar fi filtru nou la 350 euro : care este durata lui de viata in conditiile din Romania? Anularea la ce pret e ? Am inteles ca la Cluj se face pt modelul meu fara probleme inclusiv resoftare.
Mersi
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Un filtru nou nu are cum sa coste doar 350 euro. O anulare costa cam 100-150 euro.
  • Sebbul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2015

  • Mesaj Privat
pai nu erau originale pe site-ul respectiv. dar cica sunt omologate, testate si corespund cu originalul. de aia sunt curios cat ar tine. normal ca prefer varianta mai ieftina si durabila chiar daca asta inseamna anularea definitiva
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Acum trei ani la reprezentanta Opel in Focsani mi au spus ca pretul DPF nou este de 950 Euro! Asa ca am ales anularea pentru suma de 800 lei.
Skip ads

  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare Sebbul,

injectoarele le-ai verificat? Din ce cauza iti regenereaza asa frecvent? Mie asa mi-a explicat cineva ca din cauza injectoarelor daca iti baga mai mult ajunge motorina in ulei.
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sebbul daca vrei iti dau un nr de telefon de la unu din Deva care mi-a spus si mie sa-l caut cu DPF cand se duce. Nu stiu cat ar costa exact anularea si resoftarea.
  • Sebbul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2015

  • Mesaj Privat
As vrea deocamdata sa incerc cu o curatare manuala, schimb ulei si apoi sa vad cum se comporta. Daca nu e ok dupa aia voi verifica si injectoare, egr. Regenerarea in mers nu a mai reusit sa o faca desi am tinut-o in 3000. Acum face si mai rau la relanti: mult fum alb si turometrul oscileaza si mai rau odata cu motorul care tremura si mai tare in ritmul oscilatiilor.

roby31 daca stii pe cineva care curata filtre in judet sau pe aproape sau ma gandesc sa il trimit la firma din odorheiu-secuiesc (filtreparticule.ro)
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
O sa-l cureti degeaba ca mai mult de un an n o sa te tina. Asa am facut si eu, iar dupa un an l am scos de tot.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut .
Recomandarea mea este anulare filtru de particule si scapi de probleme,decat sa dai bani pe curatire si schimburi de ulei si ajungi la aprox, aceeasi suma.
Vad ca ai masina fabricata in 2006,nu prea cred ca are km. reali,deci filtrul este cam dus, neamtul face cel putin 40k pe an, ori aprox 9ani =?.
  • Sebbul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2015

  • Mesaj Privat
M-ati convins. Anulare si resoftare. Vreo recomandare prin Deva, Hunedoara eventual Sibiu. Sa faca treaba ca lumea cu tester si diagnostic dupa resoftare. Mersi
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sebbul eu am un numar de telefon de unu care se ocupa. Eu nu am facut dar daca ajung sa dau jos DPF probabil o sa apelez la el. Il cheama Ionel, este din Deva nr. tel. 0722472149
sa ma ti la curent si pe mine ca pe viitor o sa ajung si eu la aceasta problema.
  • mariusdd

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua domnilor,
am o insignia 2.0 cdti si mi-a aparut aseara mesajul cu "particule filter full see owner manual now"
Vreau sa incerc intai sa fac un drum de 30 min sa vad daca se poate curata singur.
cum imi sugerati sa merg? Mentionez ca masina este automata dar are si optiune de secventiala..
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR