Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am cautat si ce am gasit:

P0170 - debitmetru - Debitmetru defect

P1550, 1525 - ecu defect sau contacte oxidate - Coduri ECU de defect - dar baiatul din Alba nu a zis care contacte

P0134 - am gasit pe net undeva ca e vorba de aer fals (circuit aer deschis)

P1130 - nu am gasit nimic interesant...

Aceste erori imi apar regulat. Acu 2 zile le-am sters, ieri am fost plecat din tara, seara iara au aparut (am mers 1.000 km, cu viteze de pana la 180 km/h). Azi am facut in oras 50 km, si nici o eroare spre seara. Masina merge bine, doar mai pica relantiul din cand in cand.

Ceva sugestii referitoare la coduri si/sau solutii?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cristi_C, sa le luam pe rind:
P0170 - Rich/Lean Exhaust - amestecul facut de ECU este in permanenta prea bogat/sarac
P1550, 1525 - sint legate mai degraba de senzorul (e un potentiometru) de pozitionare a clapetei de admisie
P0134 - O2 Sensor Circuit Open (Bank 1 Sensor 1) - circuit senzor lambda 1 (pina in catalizator) intrerupt
P1130 - O2 Sensor 1 Signal no Activity detected sau O2 Sensor 1 Signal Out of Range, sau O2 Sensor 1 Signal Switching Time Error - aceeasi sonda lambda

Eu zic sa curati clapeta de admisie intii, se scoate foarte simplu la Z18XE. Pot sa te inspiri din tutorialul lui dancuciureanu de la sectiunea Agila https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123 . Din pacate, la Z18XE Throttle Body nu se poate desface ca sa ajungi la motoras si la potentiometru. Are un capac de aluminiu care e prins prin stantare. Oricum, chiar si o curatare a clapetei propriu zise va fi o chestie buna.

A doua chestie pe care sa o faci e sa verifici sonda lambda. Nu te apuca sa o schimbi din prima. Verifica firele, conectorul, da cu spray de contacte pe acolo, indreapta lamelele din conector. Daca sint ok firele, contactele, ar trebui sa verifici pe un tester valorile date de sonda. Ar putea sa fie sonda pe moarte.

P0170 ar putea fi data de combinatia clapeta murdara si sonda lambda cu probleme. In felul acesta ECU nu reuseste sa faca amestecul potrivit.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Asa e, tot ce ai spus este adevarat.
La fest cam acelasi lucru mi-a zis si @dancuciureanu dupa un test. Am mai urmarit si eu pe drumul de intoarcere, lamda are valori de la 0 la 900 mV, dar Dan a vazut pe grafic ca are prea putine cicluri pe unitatea de timp. (o coordonata a graficului era mV, alta timpul in s, dar nu stiu cate). De asemenea, la sfatul lui @senator30se am sa curat sonda lamda cu acid sulfuric saptamana viitoare.
Throttle-ul am sa citesc despre el exact ce este si cum se desface, daca nu ma descurc cu ceva te stresez eu cu un pm`u, daca stii exact cum e la z18xe.
Azi am scos cotul de la filtrul de aer, ala dinainte de filtru, sa nu mai bage direct aer rece, ca tare am eu presimtirea ca poate fi de la aia, deoarece erorile au aparut odata cu venirea frigului. Pana acuma nici o eroare (200 km).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR