Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mdanny

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am o vectra motor 2,0 DTI 101 Cp; si astazi nu a mai pornit; dau cheie si nimic, m-am uitat la teava de esapament si nu iese nici pic de fum; parca nu s-ar alimenta. A mai patit cineva; stiti ce probleme ar fi?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bine ai venit!
tu ai citit ceva din forumul asta?
ai cautat?
citeste regulamentul!
dupa citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
si mai sunt!

observ ca a fost mutat topicul
  • andreiGH

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
AJUTORRRRRR Pornire greoaie Y 2.0 dth 16 V

Am si eu aceata problema cu pornirea dimineata.Am schimbat furtunasele de retur, oringurile de injectoare, ceva garnituri pe la motor.............nu s-a intamplat nimic.Am aceeasi problema de vreo 2 ani .
Daca este defecta pompa de injectie nu trebuia sa cedeze pana acum...?
Sau daca am una sau mai multe bujii arse nu imi dadea eroare in calculatorul masinii...?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca ti-a mai ramas doar capacul filtrului de motorina neschimbat, incearca sa anulezi tot filtrul cu un furtun transparent si coliere pe conductele de motorina, o pornesti, rulezi putin si vezi in dimineata urmatoare daca vrea sau ba, cu ocazia asta vezi si daca ai bule de aer pe traseu (ar fi bine sa pui transparent si la cele de retur).
P.S. filtrul cu totul e 2 mil, numai capacul nu il gasesti iar bujiile iti dau eroare, procedeul de verificare e destul de simplu, scoti mufa pui un fir subtire de la baterie pana in capatul bujiei, daca face scanteie e buna oricum acum vara pot sa fie arse toate, nu-i de la ele

Sa revenim
Imi porneste din nou la prima cheie, insa nu la sfert, credeam ca simeringurile injectoarelor si oringurile furtunaselor de retur sunt 2 chestii diferite insa in termeni populari e aceeasi chestie, mai sunt niste inele subtiri de cauciuc langa capacul chiulasei dar n-au treaba cu alimentarea, decat sa nu iese uleiul afara.
Intre timp am mai strans putin surubul de la clapeta ce apasa pe oringuri, am mai taiat din capetele furtunaselor de retur care parca se largisera (am gasit de 3.2mm mai demult nu 3mm cum prevede) si i-am mai bagat un tratament de curatire injectoare, nu stiu care din ele e cauza insa pornirea s-a ameliorat, in loc de 3 chei cateodata chiar 4, acum dau decat una.
Skip ads

  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Va salut opelistilor... dupa cele 11 pagini citite si studiate astazi m-am apucat si eu de treaba caci am si eu problema cu pornitul greu...
insa am eliminat posibilitatea cu bateria si cea cu furtunasele coapte si crapate! Mai am de curatat valva EGR si de schimbat bujiile (cu toate ca si la 40 de grade prima cheie cand o dadeam tot greu pornea... )... maine curat valva, daca gasesc ceva interesant de povestit revin!
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu n-as elimina bateria, intre timp mi-a murit si am cumparat alta, am avut o bucurie de scurta durata cu pornitul in sensul ca invartea mai repede si pornea destul de frumos, desi alternatorul baga peste 14V la relantiu in cateva saptamani a inceput sa invarta iar ceva mai lent si am revenit la o cheie lunga.
Ce-i drept am si cablurile varza, in sensul ca sunt oxidate si mancate, unul din ele chiar ala gros de plus e cam jumatate ros, o sa incerc sa le schimb iar cand ma apuc o sa studiez si carbunii la electromotor.
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pai bateria am eliminat-o astfel... dupa prima cheie de dimineata daca porneste greu bateria inseamna ca este oarecum descarcata... dupa nici 30 de secunde opresc motorul si mai dau odata... acum porneste la sfert daca bateria ar fi fost cauza... mi-ar fi pornit macar la fel de greu ca la prima cheie daca nu si mai greu!
azi am desfacut valva EGR super usor... la scos din lacasul ei este mai greu! am curatat-o - o mizerie de neinchipuit - curatarea a durat cam 1 ora mai mult m-am chinuit cu mufa de la calculatorul egr-ului...tare greu s-a scos!... acum sunt in teste o vedem maine dimineatza sau mai tarziu la cum se comporta pornirile...
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok.... nu am rezistat si am dat o fuga pana la ploiesti cu ea...
hmmmm... daca pana acum mergeam cu 120 - 140 (cu depasiri cu pedala la fund )si aveam un consum de 6.5 -6.6 (regim ECO)
acum in aproape 400 de km, acelasi stil de mers, mi-a iesit un consum de 5.9... fara compresorul de aer pornit (regim ECO).... nu pot spune ca trage altfel sau are mai multa putere ci efectiv un consum mai rezonabil...! ciudat este ca mi s-a aprins cheita cu masina la intoarcere si dupa ce am oprit motorul si l-am repornit nu s-a mai aprins!
acum chiar astept dimineata pentru "prima cheie"
Skip ads

  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Evil or Very Mad Tot degeaba... Crying or Very sad porneste la fel... in afara de consum care este foarte bun... situatia este la fel!
urmeaza bujiile verificate si apoi schimbate - binenteles cele cu probleme Rolling Eyes !
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea legata de bujii este ca daca s-a dus una sau doua se vor duce si restul. Doar au cam aceeasi durata de viata. Eu le-as schimba pe toate.
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Maverick a scris:Parerea mea legata de bujii este ca daca s-a dus una sau doua se vor duce si restul. Doar au cam aceeasi durata de viata. Eu le-as schimba pe toate.


corect... ai dreptate
apropo daca am una arsa nu ar trebui sa am un martor ceva in bord... adik imi vine greu sa cred ca am senzor daca mi se arde vreun bec si-mi si zice care, si sa nu am senzor pentru vreo bujie
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu au ar trebui sa ai o eroare pe undeva, dar nu stiu daca apare si in bord sau numai pe tester.
Skip ads

  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema, ma bag si eu in topic. Porneste greu la rece, la prima cheie, daca o opresc si pornesc din nou porneste la sfert. Am schimbat furtunase retur. Am scos mufa de la senzorul de temperatura, mi s-a aprins in bord becul de bujii, a pornit la jumatate, sa nu zic sfert. Am schimbat astazi senzorul de temperatura crezand ca este defect. La fel de greu a pornit. Problema de dezamorsare, insa, undeeee...?
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
e clar ca este o buba la toate....

@shoppy pai daca a pornit la "jumatate" nu cred ca ar mai fi vorba de dezamorsare , zic eu!

off topic @shoppy cat te-a costat senzorul?
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am sunat astazi mecanicul. Mi-a zis ca ar fi o problema de soft daca porneste normal fara mufa de la senzorul de temperatura. Si nu am inteles foarte bine ca era galagie, zicea ceva de resoftare(cred). Mi-a zis sa-l sun mai pe seara poate are timp si trec pe la el.
@ likehell23 senzorul a fost 60 ron (hella).

LE: daca va fi problema intr-adevar de soft, sefu', dancuciureanu va avea perfecta dreptate.
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
shoppy a scris:am sunat astazi mecanicul. Mi-a zis ca ar fi o problema de soft daca porneste normal fara mufa de la senzorul de temperatura.

LE: daca va fi problema intr-adevar de soft, sefu', dancuciureanu va avea perfecta dreptate.


daca va fi de la soft inseamna ca asta ar fi si la mine.... pentru ca la fel fara mufa porneste mult mai bine ... oricum ne zici tu pana la urma cum o rezolvi
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ca @maiandrei avea un gand prin resoftare sa inlature aceasta "hiba"

Puteti veni cu detalii? Daca le remapam si se intervine asupra softului nu numai prin cresterea avansului si a timpilor de injectie, ci si a temperaturilor citite se poate oare rezolva aceasta problema.

Personal aceasta "hiba" o vad pe seama compresiei si a imposibilitatii pompei de a crea presiunea motorinei ridicata. Probabil prea scazute dupa un anumit numar de km. Motorina e, aer e, temperatura intr-o oarecare masura e optima, Probabil motorina nu e suficienta, aer e sigur, comprimarea amestecului nu are o valoare ridicata, astfel daca bujia intervine, porneste fara probleme

Cred ca mai era un topic unde problema era ca nu intra preancalzirea.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
.opel astra g 2.0 dti.dimineata nu i se aprinde spirala in bord.ii da mult la automat apoi porneste. a fost omul cu ea la GTT (reprez opel) iau pus masina pe tester si ia iesit totul ok nici un fel de eroare . A schimbat senzorul de temperatura (ia zis un mecanic ca ar fi defect) si din cauza aia nu ii apare spirala .dar degeaba . daca scoate mufa de la senzorul de temperatura si pune contactul se aprinde spirala in bord si pornesc electroventilatoarele. Sau mai schimbat bujii si releu dar tot degeaba .masina porneste greu si nu se aprinde spirala in bord . ce sa se intample? rog un sfat ca nu mai stie omul unde sa se duca.Multumesc
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
o problema destul de dificila cu pornitul asta la mult timp de la stationare!
oricum eu am de gand sa fac o remapare la motor si voi sti diferenta "inainte"si "dupa"
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am avut si eu problema cu pornitul greu la prima cheie ,initial am crezut ce e din cauza dezamorsarii , cu toate ca nu scotea fum albicios la pornire nu prezenta nici un simptom in mers nici o eroare nimic ...
asa ca am zis sa dau vina pe motorina (bagasem de la luckoil- dar de cand o am din decembrie numai de acolo am bagat fara nici o problema) asa ca m-am dus la un petromv si am bagat sprint diesel si PROBLEMA REZOLVATA ! porneste imediat - am scapat ieftin Very Happy

PS: cand pornea greu tot asa dadeam la automat 5-10 secunde


Ultima modificare facuta de gxg_tm la Joi 02 Oct, 2008 7:35 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR