Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De ce nu faci un test de presiune?
Ce va mai place sa va chinuiti...
Skip ads

  • dan_yl

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am citit si despre asta problema e ca eu sunt din Tulcea si pe aici nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu e mare lucru poti sa iti faci si tu. Mergi la un magazin de instalatii sanitare de unde cumperi un manometru de presiune cu presiunea pana in 2 Bar (adica cu cat mai multe gradatii si valoare pana in 2-3 bari) si niste furtun de 8mm cu coliere. Apoi cauti aici pe forum ca gasesti si poze la un topic pe aceasi tema (topicul cu dezamorsarea) si iti cumperi o pompa din aia de cauciuc cu supapa pe ea si poti sa iti faci si tu singur testul de presiune...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Exceptind motoarele ce au pompa lift,in rezervor,celelalte isi fac alimentarea pompei prin vacuumare,deci se poate masura inverul presiunii,ce nu se poate verifica cu un manometru de presiune obisnuit.Cum nu pot judeca,unde nu stiu,astept prezentarea procedurii folosite de tine...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa este se face prin vacumare dar este greu de verificat cum spui tu big_electro61 ca la vacumarea care o face este posibil ca eventualele zone cu pierderi sa se stranga si sa nu piarda presiune decat cand sta normal la presiunea 0 existenta in stare de repaos. Ori cand face cu presiune vezi mai corect unde curge motorina...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231 aici ai detalii cum arata instalatia si cam cum se face testul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca studia-i materialul,se vedea ca ,se verifica cu presiune doar pompa de injectie(retur obturat),nicidecum instalatia de absortie(de la rezervor,conducte,filtru,inclusiv pompa de joasa presiune).Dealtfel o pompa de transfer poate fi etansa(nu pierde motorina in exteriorul pompei) dar sa nu creeze vacuumul necesar absortiei motorinei din rezervor.In material nu se precizeaza,uzura caror componente(din pompa),creeaza conditiile dezamorsarii.Or mai fi alte teste de presiune,despre care se tot amintea mai sus,dar concret nu s-a prezentat nimic...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Colegule @big_electro61 vezi ca esti pe linga subiect. Aici era vorba de un motor de y20 dth unde neetanseitatea sistemului sau dezamorsarea acestuia doar cu metoda presiunii se poate rezolva .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca era prezentata metoda,o puteam aprecia sau critica in cunostinta de cauza,pina atunci,nu cred ca "doar cu metoda presiunii se poate rezolva".Cu un vacuummetru inseriat la intrare in pompa pe tur,se poate vedea(in momentele de rotire a pompei),valoarea vacuumului creat de pompa,valoare ce interpretata corect,da informatii despre sorb sau filtru colmatat,lipsa etanseitate intre rezervor si pompa,starea de uzura a pompei de transfer. Pentru o munca lejera,in locul pompei de injectie se poate folosi o pompa de vacuum manuala(mai putin la verificarea starii pompei de transfer)...In viziunea mea,nu cunoasterea unei metode e importanta,ci cunoasterea principiului ce guverneaza acel sistem.
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ce te faci in cazul in care dezamorsarea se produce la o garnitura de la pompa sau chiar la simeringurile de la injectoare ? Metoda vacumetrica o cunosc si daca doresti iti descriu ,dar dezavantajul va fii ca dupa ce faci vacum si sa zicem ca ai probleme undeva pe linia de alimentare vei constata ca s-a pierdut vacumul dar de gasit e mai greu pe cand prin metoda presiunii automat vezi unde se pierde motorina . Ce intelegi prin pompa de transfer (Vrei sa zici de lift pump )? Cat crezi ca ar trebui sa avem vacum la intrare in pompa si la ce turatii ?
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ma alatur si eu problemelor cu pornirea grea sau deloc la acest tip de motor YDTH 20 DTI. Opel Astra G din 2003
Simptome - nu porneste dimineata (doar cu spray reusesc! foarte greu )
- dupa pornire am o usoara balbaiala la acceleratie ( plecarea de pe loc ) dupa care isi revine si totul functioneaza perfect.
masina trage bine nu se plafoneaza are vlaga .La cald motorul porneste bine, dupa doua ore de stationare se repeta iar figura
NU vrea sa mai porneasca decat cu spray....Am anulat filtru motorina montand pe masina un furtun transparent si o pompita de amorsare niciun efect ...aer pe instalatie nu pare sa fie (o bula foarte mica). Am fost la tester cu masina nu mi-a dat nici o eroare (precizez ca AVANSUL la pompa este normal ) a fost schimbat surub blila arc ,nici un efect .furtun retur si T-uri noi. O curiozitate pe pompa de injectie se afla un alt surub cu o blia cilindrica in interior si doua oringuri (oringurile par a fi tasate) acesta poate influenta pornire?
Bujiile si releul par a fi bune (fac scanteie) .Martori in bord nu sunt aprinsi .
Alte granituri in pompa ?
Ma poate ajuta vreun coleg cu un sfat ...?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai facut tot ce ai scris mai sus mai poate fii simeringurile de la injectoare.Dar un test de presiune te-ar ajuta sa afli de ce se dezamorseaza.
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ce rol au semeringurile de la injectoare ? ajuta la formarea presiunii pt. deschiderea injectoarelor?
Skip ads

  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
La tester mi sa spus ca are o fluctuatie la cantitatea de combustibil injectata... de aici cred ca provine si balbaiala (lag) la acceleratie.... sa influienteze oare semeringurile de la injectoare ?
AVANSUL la pompa este normal aratat pe tester (nici mai mult nici mai putin...cu motorul pornit)
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa obligatoriu un test de presiune !
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Masina consuma ulei (un litru la 3000 de km) atunci cand reusesc sa o pornesc da cu fum alb si un miros intepator....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mie imi miroase a semeringuri de injectoare... Wink
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
daca fac test de presiune imi arata daca pierde pe la semeringurile de la injectoare ? legat de supapa aflata pe pompa (cea cu doaua oringuri) ce rol are ?garniturile sunt cam tasate
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Fa obligatoriu un test de presiune !

daca fac test de presiune imi arata daca pierde pe la semeringurile de la injectoare ? legat de supapa aflata pe pompa (cea cu doaua oringuri) ce rol are ?garniturile sunt cam tasate
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut sa nu ai cumva slabita piulita de la conducta de ulei de iasa din blocul motor si duce la turbo.....
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu e slaba acea conducta...uleiul cred ca il pierd pe returul de la motorina (asta daca sunt semeringurile din capul injectorului uzate .... de aici si pornirea foooarte grea ) cred!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR