Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • deleted-79320

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru raspuns dar am rezolvat era un senzor spart cel de pe volanta ..apreciez foarte mult ca vroiai sa ma ajuti
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Vreau sa curat admisia si egr la astra h z13dth. Nu am probleme cu masina , trage bn , e ok. Dar are cam 200 de mii de km si nu cred ca au fost curatate vreodata. Vreau sa le curat preventiv , decat sa le schimb mai tarziu. Am vazut ca multi au avut probleme dupa ce le-au curatat. E bn sa umblu la ele daca masina nu are nimic?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
P1191 - Rail Pressure Low, eroare remanentã. Nu pornește decât o datã la 20 de încercãri. Sã fie injectoarele? Dacã da, le-ați recondiționat, cum ați procedat? Sã fie senzorul rampei comune? Dacã da, pe unde ați gãsit și cu cât. Ați mai trecut prin așa ceva? Mulțumesc anticipat!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Soluția la problemele de mai sus:

- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.

Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul! Very Happy

În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Doamne dar scumpe sunt piesele la diesel... Nici la 1.8 nu plateam atat pt nicio piesa....
(aveam de gand sa iau corsa 1.3)
  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Astazi mi-a aparut martorul cu cheita, opel astra 1.3 cdti. I-am facut testul agrafa si am vazut ca am eroare P1191. Dupa ce am citit despre ce e vorba m-am uitat pe traseul de furtunase ce ies si intra in filtru de motorina, respectiv rampa. Dupa ce am mai miscat mufele de la senzorii din zona rampei nu a mai aparut martorul cu cheita. Am iesit cu masina la o tura de proba si tot nu si-a mai facut aparitia respectivul martor. Am pus Opcom-ul si am sters codul de eroare.

In poza se observa ca sunt ceva scurgeri prin partea dreapta-jos. Nu miroase a motorina, mai degraba pare ulei.
Ce imi recomandati?
Mentionez ca nu am probleme la pornire si nici nu am sesizat nimic din punct de vedere a puterii masinei.

Multumesc!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Aceeași problemã am avut și eu, puneam tester și dãdea eroare P1191. A mers așa vreo 2000 de kilometri dupã care nu mai pornea decât cu spray de frânã sau 1 minut dat la automat. De la service mi-au spus cã pompa nu mai face presiune în rampã (și le-am dat dreptate, vedeam pe Op-Com cum abia-abia scotea 10 bari în rampa comunã). Am schimbat pompa, rampa comunã (200 E total) și acum merge foarte bine.
  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am tot cautat pe forum si vad ca exista un kit de reparare, garniuri, o-ringuri, etc pt pompele de inalta presiune. Imi puteti recomanda un service in care sa inlocuiesc aceste garnituri. Astept PM.
Multumesc!
Skip ads

  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am cautat pe forum diferite informatii despre acest senzor si nu am fost lamurit suta la suta decat dupa ce am luat-o babeste sa vad despre ce este vorba.nu de putine ori am observat ca se confunda senzorul de presiune cu cel de nivel minim.adevarul e la jumatate pentru ca nu toate modelele au montate asa ceva.in cauza de fata e vorba de Z13DTJ opel combo fabricatie 2007.in urma petelor de ulei gasite la inceput mai mici apoi din ce in ce mai mari am trecut la identificarea problemei.intradevar pe langa senzorul de nivel se prelingea ulei.sistemul de prindere nu a fost gandit tocmai bine dar nu avem ce face.senzorul are o siguranta pe partea exterioara a baii de ulei el extragandu-se prin interior.lasand la o parte scoaterea senzorului e necesar sa dai baia de ulei si pas pe care nu il poti face pana nu dai si galeria de evacuare.avand in vedere ca senzorul meu inca e functional din punct de vedere tehnic am renuntat la demontare si am extras siguranta cu atentie sa nu scap senzorul in interior,am curatat foarte bine locul si senzorul cat s-a putut pe exterior,am pus siguranta la loc si am cautat o pozitie in care sa nu se mai miste si sa se simta ca e fixat si i-am aplicat tratamentul busoanelor de la golire ulei.silicon de temperatura uniform intins.dupa o zi am bagat ulei si ...spor la KM.nu ma pot abtine sa nu specific faptul ca metoda se aplica doar in cazul senzorilor ce pierd ulei pe langa el si nu in cazul celor defecti total.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Prindeau bine cateva fotografii.
Bine ca ai rezolvat fara sa cheltui 450 de roni si fara sa dai baia jos.
  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Faceam daca aveam elevator.dar asa e pozitia foarte dificila.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stiu am experimentat si eu de-a busilea pe sub masina... Smile
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
z13dth - astra h din 2006. de 2 luni a inceput sa porneasca greu la cald. la rece se comporta foarte bine, dar la cald o ia cam greu. ceva pareri? Question
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifica compresia. Dupa ce faci un test sa ne spui ce valori ai.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ieri am fost la service ca ma dispera pornirea grea la cald. stupoare: nu da decat eroarea care mi-a iesit si la testul cu pedelele: ecn 1614, ceva cu cheia. au dat electromotorul jos l-au desfacut si l-au curatat. este bun, marca Valeo cu codul D6G33. l-au pus la loc dar problema persista... mecanicul zice ca sigur electromotorul nu invarte cum trebuie. dar la rece de ce porneste fara probleme? (mi-a verificat si injectoarele si zice ca nu e problema de pe partea de motor).
dupa ce am plecat de la ei dupa vreo 20 de km a inceput sa imi palpaie din cand in cand martorul de la presiune ulei (ala rosu). trag pe dreapta, opresc motorul, astept un pic si verific nivelul uleiului: e bun. plec mai departe, dupa vreo 20 de km iar palpaie. nu mai inteleg nimic. cert e ca la demontarea electromotorului mecanicul legat intr-o anumita pozitie cablul care vine la senzorul de nivel ulei de pe baie. sa fie de acolo buba?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
poate fi daca nu o aveai intainte... oricum electromotorul nu are cum sa fie atat timp cat iti porneste la cald si nu la rece. daca era invers credeam.
cati km are masina si cand i-ai facut ultimul schimb la distributie? in rest nu bate deloc motorul?
becul ala palpaie in general cand pierzi presiunea la ulei. dar e posibil sa fie si o mufa pusa prost/contact murdar. umbla prima oara la contactul senzorului, eventual cumpara un sparay (sau alcool izopropilic si pune-l intr-o sticluta de parfum si da cu el acolo) de contacte si curata mufele.
si verifica compresia cum ti-a zis colegul.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
"cazanul" are 194.000 de km si distributia e pe lant. km sunt reali. pana la urma nu m-ar deranja si ornirea grea la cald. dar...daca nu mai porneste deloc?
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
colegu' scorpio, tocmai ca porneste greu la CALD!
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
si ce sa ii fac compresiei? lua-o-ar naiba?! daca pe tester nu da nik? Wink
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Faceti cumva spam !

Aveti butonul MODIFICA activ timp de 60' de la ultima postare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR