Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
parca nu am auzit pina acum de bujii rupte la y17dt ci mai mult la y20/22dth
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
bujia se rupe daca nu lucrezi adecvat. nu daca e motor tip x sau y.
chiuloasa e la fel, bujiile de asemenea( doar lungimea difera:Smile)) ).


motor rece, bujia se desface usor. ideea e dai inainte si inapoi de cheie cand o desfaci. multa rabdare. si cand o bagati pe cea noua la fel. nu fortati cu cheia. bujia trebuie sa se infileteze la mana.

spor la desfacut!
  • Zafira

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2006

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:In nici un caz nu dai cu vaselina sau alte unguente...

La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...

Important este sa ai scule potrivite.

Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.


Acum 2 saptamani s-a schimbat o bujie la masina mea (Y20DTH), a iesit un pic greu, intre fileturile bujiei era vreo 4mm de filet de aluminiu Sad
La insurubarea bujiei noi mecanicul l-a uns cu vaselina normala si a mers numai cu cheia, cu mana nu ....
S-o las asa cum este, sau sa ma duc inapoi s-o scoata (poate in 2 saptamani nu s-a gripat inca asa de tare)
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic s-o scoti, s-o degresezi si sa o bagi curata la loc.
Si daca are timp mecanicul ala, s-o desurubeze de mai multe ori, sa se refaca filetul...
Skip ads

  • tiberiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Gabriel, minunat ca te oferi sa schimbi bujia. Nu o bere dau, ci zece. Dar daca se rupe filetul???
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
O platesc.
Lucrez numai cu banii inainte.

Eu consider ca daca cineva nu vrea nici macar sa incerce sa schimbe o bujie, acel cineva are nevoie de scolarizare, care se plateste, desigur.

Inca n-am vazut bujie bagata fara vasilina sau alte unguente care sa se rupa, decit atunci cind n-ai scule potrivite.
  • qwertyus1

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am fost ieri cu un prieten la gtt sa vada o masina si ca sa fac zile fripte celei de acolo am stresat-o cu niste intrebari despre diverse... gen de ce nu se mai da insonorizantul in pachetul de baza sau covoarele si bineinteles.... de ce trebuie semnat acel act cu renuntarea la orice pretentie la schimbarea bujiilor incandescente! raspunsul a fost nu! nu avem asa ceva! am insistat, tipa s-a enervat si a dat telefon la cei cu atelierul si raspunsul a fost ceva de genul :"nu se face decit la cei cu motor y20dth pentru ca nu se mai fabrica!" am lasat-o balta si am plecat bombanind! inseamna ca cei cu masini mai vechi nu mai au ce cauta in ateliere specializate? nu inteleg... explicati-mi si mie!
  • Silex

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Eu am fost la un service aici in cluj si mi le-au schimbat fara probleme, dar tot asa m-au pus sa semnez pe propria raspundere. Mie mi-au zis ca au avut un caz cand li s-a intamplat si nu mai risca. I-am intrebat "in caz ca se intampla cat ma costa", raspuns aprox 5 mil. Au dat flacaii un tub de degripant si a fost OK. Ca pret am iesit 4 bujii (800mii buc)+manopera sub 4 mil. La reprezentanta in Cluj, mi-au zis 3mil bujia (wooow) + 1 mil manopera. Marca de bujie a fost SWAG (ceva nemtesti).
Skip ads

  • tiberiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult. Am schimbat bujia, am schimbat si uleiul cu manuta mea, am iesit cu vreo 10 milioane mai ieftin ca la service si e ok. M-a costat 95 bujia Beru plus un 160 ROn ulei Opel + Filtru. Manopera? 10 minute de munca la nea Grigore in curte. Va sfatuiesc sa faceti la fel si sa ocoliti service-ul. Nu numai pentru bani ci si pentru calitatea lucrarii.
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu am patit-o cand le-am dat jos sa-mi iasa aproape toate cu un pic de filet din chiuloasa,mentionez la motorul y2.0,apoi mi le-a uns cu ulei si le-a infiletet relativ usor,dar tot cu cheia Crying or Very sad
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tiberiu a scris:Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?


Vorbeste cu KTY pe forum, e serios si are preturi fara concurenta
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
tiberiu a scris:Va multumesc mult. Am schimbat bujia, am schimbat si uleiul cu manuta mea, am iesit cu vreo 10 milioane mai ieftin ca la service si e ok. M-a costat 95 bujia Beru plus un 160 ROn ulei Opel + Filtru. Manopera? 10 minute de munca la nea Grigore in curte. Va sfatuiesc sa faceti la fel si sa ocoliti service-ul. Nu numai pentru bani ci si pentru calitatea lucrarii.
Mai am o intrebare. Stiti cumva cat costa placutele de frana fata/spate?



se pare ca am vazut cam tarziu posturile tale dar asta e. am fost curios si mi-am sunat "dealerul"(a se citi "prieten care lucreaza la un magazin care aduce piese pentru Opel") 80 bujia. www.pieseopel.ro
felicitari oricum! vad ca ai rezolvat singur problema!
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Revin cu recomandarea de ungere cu vaselina pe baza de cupru sau grafit. Recomandat pentru ca sunt rezistente la temperaturi mari si fac usoara demontarea ulterioara fara sa ajute la fenomenul de oxidare corodare implict gripare a filetelor otel - aluminiu.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Revin cu recomandarea de ungere cu vaselina pe baza de cupru sau grafit. Recomandat pentru ca sunt rezistente la temperaturi mari si fac usoara demontarea ulterioara fara sa ajute la fenomenul de oxidare corodare implict gripare a filetelor otel - aluminiu.


Oare vaselina siliconica o fi buna? nu stiu cu temperatura cum rezista
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
flavius1611 a scris:eu am patit-o cand le-am dat jos sa-mi iasa aproape toate cu un pic de filet din chiuloasa,mentionez la motorul y2.0,apoi mi le-a uns cu ulei si le-a infiletet relativ usor,dar tot cu cheia Crying or Very sad


Pai de-aia se rup bujiile oameni buni, pentru ca unii "specialisti" le ung cu tot felul de substante.

Apoi se incrusteaza unguentul, si se rupe la desfacere.

Bravo tiberiu, ma bucur ca am contribuit decisiv la hotarirea ta de a nu mai da bani la escrocii de la service-uri.

Poate avem ocazia sa dau berea aia.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845
Cred ca am spus ceva acolo..
Vaselina pe baza de cupru se foloseste la etrieri si placute ! Si la ghidaje etrieri evident...

Care nu schimba o bujie singur.... Evil or Very Mad
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca cineva vrea sa se distreze pa seama cuiva, sa-i dea sa unga angrenaje mecanice cu silicon!
Despre problema cu vaselina de cupru, personal am folosit-o la imbinari mecanice in care se folosea presiune mare si abur la peste 6 bar. Efectul era de durata si facilita o usoara ulterioara dezasamblare a partilor. Mai ales la combinatii de gen aluminiu otel.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea este : chiar daca pui vaselina pe baza de cupru ele tot greu o sa iasa si asta datorita depunerilor care se fac pe filetul care este in camera de ardere. Deci ele se "sudeaza" inauntru nu in filet.
Cit despre vaselina siliconica alta greseala. Ajunge pina la urma la sonda de oxigen si o face varza. Parca am scris :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:In nici un caz nu dai cu vaselina sau alte unguente...

La cit de tare se incinge, aproape sigur vei rupe bujia data viitoare datorita cimentarii...

Important este sa ai scule potrivite.

Anunt :
Ma ofer sa desfac bujii de orice fel, contra 1 bere per bucata, in Bucuresti.


Te oferi sa le schimbi si pe ale mele... Smile te anunt ca e Diesel Y20DTH... Ai si cheie manometrica... Daca nu te bagi ma poate ajuta altcineva sa-mi spuna cum se desface fisa de la ea ca m-am invartit in jurui, iar prin tragere nu am reusit nimic... Masina in cauza e o Astra G Y20DTH
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dai capacul jos si 2 coliere (alea de la galerie parca-le vezi tu)si are pe partile laterale (in capul bujiei - la fisa) 2 cleme; apesi finut pe ele si se trage usor; fisele dinspre exterior (1 si 4) se desfac si fara sa scoti capacul, dar cele dinspre interior nu (2 si 3)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR