Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cornel18 ma faci sa rad, cartonu ala nu te ajuta cu absolut nimic in primele minute:))). Cartonu e pus ca sa nu bata aeru rece pe raditoar si sa ti-l raceasca NU? Poi daca tie termostatu iti deschide doar la 90C apa calda nu ajunde in radiator ca sa o protejeze cartonu ala de aeru rece:))
Cartonu ajuta sa nu bata aeru rece in compartimentu motor atat cat tine si ala:)).
Skip ads

  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
asa ma gandeam si eu.oricum termostatu vreau sa il schimb si chestia cu cartonu nu ii o idee rea Wink
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si totusi sebi4fc are dreptate.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt mecanic asa ca nu ma bag. Am experimentat si intervalul de timp a fost cu siguranta diferit fata cu sau fara carton.

Eu cand setez clima pe automat imi trage aer de afara care ii normal rece. Din moment ce am cartonul cel putin eu simt ca aerul ii din start mai cald.

Nu neg ca ceea ce zice tu nu ar fi corect insa daca ai termostatul blocat pe deschis intra automat apa din radiator. Deci prin faptul ca folosesti cartonul apa aceea se incalzeste destul de repede si prin urmare vine si caldura repede.
Daca ma insel astept sa ma corectati.
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu te inseli dar nu e prea ok pentru motor sa mergi cu el tot pe rece, in primul rand creste uzura motorului si creste si consumul.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Consum da . Am schimbat termostatul acum o luna insa pana atunci am folosit metoda cu cartonul pentru caldura. Totusi un termostat nu ii ieftin de loc 600 lei termostat cu capac de fier + 100 lei montaj + 50 lei antigel si apa distilata.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Motor 2.0 sau 1,9? oricum pretul e astronomic- 600 lei? eu am dat 160 lei si l-am schimbat singur m-am chinuit vreo 4 ore da a meritat.
  • laur69

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cornel18 a scris:Consum da . Am schimbat termostatul acum o luna insa pana atunci am folosit metoda cu cartonul pentru caldura. Totusi un termostat nu ii ieftin de loc 600 lei termostat cu capac de fier + 100 lei montaj + 50 lei antigel si apa distilata.


Au mama unde ai schimbat termostatul , la reprezentanta , pe mine m-a ajuns 200 Ron Termostatul , 75 Ron manopera si 50 lei antigelul si apa. Inainte nu imi ridica temperatura mai sus de 65 de grade si consuma mult. Acum se ridica pana la 90 si dupa mai coboara dar nu mult . Al meu era blocat pe deschis.
Skip ads

  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Exact la reprezentanta. Motorul ii de 2.0 DTI. Mecanicul a zis de acolo ca ii blocat odata pe deschis si ca nu poate sa scoata termostatul din capul acela de fier pentru ca ii prins din fabrica(ciudata cel putin la cele de 1.9 CDTI stiu ca apesi pe el si invarti in sensul opus acelor de ceasornic).

Am preferat sa cumpar original deoarece masina a avut pana acuma toate revizile facute la reprezentanta tot ce era strica a fost inlocuit cu piese originale si cand ai in bord peste 200.000 credema ca nu ai vrea sa te risti cu piese ieftine apoi sa moara motorul. Parerea mea.
  • shady08

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
daca tot vorbiti de termostat...vreau sa intreb si eu ceva...am o vectra c 1,9 cdti z19dt, din 2005, daca afara sunt 0 grade sau sub minus 0 grade...nu mi se mai ridica acul de la temperatura oricat as merge cu masina...daca afara sunt 4-5-6 grade...se ridica putina dupa mers in oras juma de ora...eu stiu ca tre sa se ridice acul indifirent de cat de mica e temperatura...nu?
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
in 10 min cam asa la temp aia. Daca depaseste timpul sunt sanse mari ca termostatul sa fie blocat pe deschis.

In cat timp ai caldura in masina?
  • shady08

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
in vreo 8-10 min cam asa incepe sa bage cald...
Skip ads

  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Treaba cu cartonul este cu adevarat de ajutor, dar la masinile simplute, cu carburator sau injectie directa pentru diesel. Tin minte acum vre-o 15 ani, daca nu puneam la Dacia 1300 carton, mergea in suturi si caldura zero. La astea mai sofisticate m-as mira sa aiba efect cartonul. Cred mai degraba ca aceste masini au probleme la sistemul de incalzire (termostat, furtunuri infundate, motorase defecte la clima, etc)
A mea, la -10 grade (Z18XER) se incalzeste in cinci minute, dar nu in relanti, ci in trafic. Sunt tipul de disperat care dimineata trebuie sa duc copii la scoala, dau cu sprai degivrant pe geam, caldura la scaune si intr-un minut am decolat
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ii bine daca in 5 min era gata. La a mea inainte sa-i schimb termostatul abia dupa 45 de minute crestea temperatura la apa , 10-15 min un pic de aer cald si un consum de 2 l in plus combinat cu un fum de zice ca era turata la maxim.

Sper sa nu am aceiasi problema si pe Insignia. Planuiesc intr-un an sa trec pe ea.
  • rako89

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ITA a scris:Ba da, monteaza-i incalzitor auxiliar (sirocol) si ai caldura in masina foarte repede chiar daca sunt -20 de grade afara. Shocked


nu prea stiu ce ii ala da daca baga cald mai repede sunt interesat Very Happy
a montat cineva pe vectra C asa ceva?
e scump tare?
(Am o Vectra C y22dtr 2002)
  • danutz40

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti,
vin si eu cu o intrebare....am o vectra c 1,9 cdti cu clima dubla ....este normal ca atunci cand afara sunt 12-13 grade plus si pornesc clima pe rece sa zicem 16 grade sa nu se simta deloc aer rece?.....mentionez ca anul trecut in vara am schimbat radiator ac care avea pierderi in doua locuri ,apoi bagat freon ,verificat etansare....tare mi-e frica ca sa dus naiba iar freonu .....va multumesc
asa si inca o problema .....cat a fost frig nu s-a ridicat decat f putin temperatura la motor si acum la 14 gr cand circul in oras creste la 90-95 gr apoi daca ies in afara scade tot asa de repede.....oare sa fie ceva la termostat sau altceva .....astept ceva sfaturi
  • laur69

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="danutz40"]salut baieti,
vin si eu cu o intrebare....am o vectra c 1,9 cdti cu clima dubla ....este normal ca atunci cand afara sunt 12-13 grade plus si pornesc clima pe rece sa zicem 16 grade sa nu se simta deloc aer rece?.....mentionez ca anul trecut in vara am schimbat radiator ac care avea pierderi in doua locuri ,apoi bagat freon ,verificat etansare....tare mi-e frica ca sa dus naiba iar freonu .....va multumesc

De ce nu verifici daca mai ai freon . desfa dopul de la conducta de langa radiatore si apasa pe ventil cu o surubelnita daca iese cu presiune freonul inseamna ca ai. Poate fi si diferenta prea mica de temperatura dintre exterior si la interior clima , dar poti da pe la max frig sa vezi daca se raceste. Verifica si ventilele daca sunt stranse . Eu incarcam instalatia in fiecare an , primavara , acum de cand mi-a stars ventilele , pentru ca pe acolo scapa la mine foarte putin dar scapa ,nu mai am probleme de 2 ani . Mai poti cumpara de la magazinele chinezesti (38 de mi) o lampa ultraviolete si verifica cu ea . sau fugi la un service sa verifice , sa nu dai bani in fiecare an . ca mine. Sad
  • danutz40

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
revin ...tocmai am fost azi la service si dupa verificari.... lipsa freon....verificat etanseitate dar a zis ca nu sunt pierderi dar dupa ce au scos furtunele alea sufla pe la un ,,ventil,supapa'' nu stiu exact cum ii zice....deci colegul meu de mai sus a avut dreptate si ii multumesc ...am pus altul care de fapt este un ventil de roata ,de camera.......din nou freon....135 ron toata distractia...sper ca pe asta sa nu il mai pierd
  • daciandoe

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra c 2003 diesel motor 2.0, problema la mine este ca nu ajunge sa sufle aer cald in masina,am fost la mecanic si a zis ca circuitul se incalzeste dar ceva este blocat, o clapeta ceva...de nu-i permite aerului cald sa intre in masina...
  • costel1988

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2002 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o intrebare la voi!
detin un vectra c din 2002 si am probleme cu temperatura,nu depaseste 80 de grade si asta cand merg prin oras ca atunci cand merg la drum intins nu depaseste 70!
sa fie de vina termostatul sau asa este normal?
astept sugesti!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR