Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Iata-le...stanga si dreapta.In stanga,acea teava neagra verticala,care se vede cred ca e chiar de la calorifer (returul cred) si e fierbinte.

Skip ads

  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
exista un robinet actionat vacuumatic,actionat de din butonul interior.pe pozitia zero(Albastru)apa nu circula prin radiator ci printr-un by-pass. pe pozitia incalzire(rosu) robinetul inchide circuitul by pass si-l deschide pe cle care trece prin calorifer.in acelasi timp o clapeta inchide circuitul de aer rece,de afara,si-l deschide pe cel ce vine dinspre calorifer.la tine,cel mai probabil ,robinetul nu inchide cum trebuie circuitul by-pass si atunci mai trece apa prin calorifer,ori clapeta nu inchide circuitul aerului cald dinspre calorifer,cand caldura este inchisa.
  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
rectific,robinetul poate nu inchide bine circuitul apei prin calorifer.scuze.
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ai toate plasticele care iti trebuie acolo, nu lipseste nimic. Daca exista undeva un robinet, eu cred ca ala e de vina.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@donatelo,nu stim ce masina ai ca nu ai trecut-o in semnatura.Esti sigur ca la Corsa B exista acel robinet,sau iti dai cu parerea?
@zicu,multumesc pt confirmarea ca am tot ce trebuie acolo.Ai putea sa testezi te rog daca mergi cu ventilatorul oprit,se incalzeste si la tine acea cutie si teava de retur?
Rugamintea de mai sus (de a verifica incalzirea) o adresez oricui are un Opel cu acest sistem.Se pare ca si unele Astra e la fel.
Uitati-va la schema de la Astra G si Zafira din '98-2000.Nu apare in schema niciun robinet.Am studiat mai multe documentatii...la modele mai noi,apare in plus o legatura (ca o teava) intre tevile de tur si retur ale caloriferului (ca un H la intrarea in calorifer).

Sau tot Astra '91-'98 Reperul 15=caloriferul.

  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
danpet : instalatia de racire e la fel la toate masinile.sigur exista acel robinet,trebuiedoar sa-l gasesti. Schitele tale se refera la sistemul de ventilatie, circuitul aerului,rece sau cald,nicidecum la circuitul lichidului de racire.Acel robinet se gaseste pe circuitul lichidului de racire al motorului.
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Plasticele acelea de jos sunt calde si cu ventilatorul oprit, dar nu indeajuns incat sa degaje caldura. E posibil sa nu existe nici un robinet.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu sunt sigur daca la toate corsele b este acelasi sistem,insa la mine exista o supapa actionata pneumatic(prin depresiunea creata de motor)care deschide/inchide agentul termic.Furtunasele de actionare ale supapei duc la o electrovalva fixata pe aripa stanga(undeva langa telescop in compartiment motor)
Skip ads

  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La mine baga aer cald doar pe duzele laterale adica pe cea de la sofer si cea din dreapta. Pe cea din mijloc (dubla) baga aer rece. De ce oare?
  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
acelasi lucru se intampla si la mine(Corsa c 2001) .eu din buton directionez aerul spre picioare si tot vine aer si pe la aeratoarele laterale.E normal?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e normal, asa e si la mine, pe lateral vine mai putin.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
intrebare...acum ca sa mai racit afara nici in oras nu prea vrea sa urce acul la mai mult de 80-83 grade... e normal asa? Cand nu erau frigurile astea urca pe la 90 dupa un timp mai lung...acum nu mai vrea.
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil sa ai termostatul blocat pe deschis.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
la cat ar trebui sa stea sa zicem dupa 10 minute de mers..temp de afara 5 grade.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
S-a mai discutat pe forum cum se verifica functionarea corecta a termostatului...
-Trebuie ca pana la 80-85 grade sa nu se incalzeasca radiatorul.In caz contrar,termostatul e blocat pe deschis si nu se incalzeste suficient motorul (ca la tine).
- Daca radiatorul nu se incalzeste nici la peste 90 grade,termostatul e blocat pe inchis.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
caldura baga repede, masina nu consuma mult, da nu mai urca pana la 90 deloc...max 85...
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
N-ai inteles...e vorba de radiatorul de la motor,cel din botul masinii,care are si un ventilator mare pe el.Acolo trebuie sa verifici ce am zis mai sus.
Oricum,se pare 99% ca ai termostatul defect...Verifica daca radiatorul motorului (nu caloriferul din habitaclu) se incalzeste si sub 80 grade,odata cu incalzirea motorului.Daca da,schimba termostatul.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e ok si la 85 cu caldura pornita un pic. Acum e si mai frig afara. In aglomeratii o sa iti urce si pana aproape de 90.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pe la 80 grade furtunu de jos era cald, radiatorul rece, furtunul de sus rece...deci zic eu ca e ok, poate ca nu e trafic infernal si merg destul de relaxat, in fine...consumul si pe frigurile astea e 7 in oras..deci...raman asa .
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca e asa inseamna ca ar fi bine,adica termostatul inchide pana la 80grade.Probabil ca deschide pe la 85 (cand ar trebui sa se incalzeasca radiatorul motorului).
La mine,acum,se stabilizeaza pe la 91grade si ajunge cam in 10-12 minute in oras.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR