- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- donatelo
- **
- 229 mesaje
- din 10 Jul 2010
- Astra 2009 Z17DTJ
- Vaslui
donatelo
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2010
- Mesaj Privat
exista un robinet actionat vacuumatic,actionat de din butonul interior.pe pozitia zero(Albastru)apa nu circula prin radiator ci printr-un by-pass. pe pozitia incalzire(rosu) robinetul inchide circuitul by pass si-l deschide pe cle care trece prin calorifer.in acelasi timp o clapeta inchide circuitul de aer rece,de afara,si-l deschide pe cel ce vine dinspre calorifer.la tine,cel mai probabil ,robinetul nu inchide cum trebuie circuitul by-pass si atunci mai trece apa prin calorifer,ori clapeta nu inchide circuitul aerului cald dinspre calorifer,cand caldura este inchisa.
- donatelo
- **
- 229 mesaje
- din 10 Jul 2010
- Astra 2009 Z17DTJ
- Vaslui
donatelo
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Laur R.
- **
- 297 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
@donatelo,nu stim ce masina ai ca nu ai trecut-o in semnatura.Esti sigur ca la Corsa B exista acel robinet,sau iti dai cu parerea?
@zicu,multumesc pt confirmarea ca am tot ce trebuie acolo.Ai putea sa testezi te rog daca mergi cu ventilatorul oprit,se incalzeste si la tine acea cutie si teava de retur?
Rugamintea de mai sus (de a verifica incalzirea) o adresez oricui are un Opel cu acest sistem.Se pare ca si unele Astra e la fel.
Uitati-va la schema de la Astra G si Zafira din '98-2000.Nu apare in schema niciun robinet.Am studiat mai multe documentatii...la modele mai noi,apare in plus o legatura (ca o teava) intre tevile de tur si retur ale caloriferului (ca un H la intrarea in calorifer).
Sau tot Astra '91-'98 Reperul 15=caloriferul.
@zicu,multumesc pt confirmarea ca am tot ce trebuie acolo.Ai putea sa testezi te rog daca mergi cu ventilatorul oprit,se incalzeste si la tine acea cutie si teava de retur?
Rugamintea de mai sus (de a verifica incalzirea) o adresez oricui are un Opel cu acest sistem.Se pare ca si unele Astra e la fel.
Uitati-va la schema de la Astra G si Zafira din '98-2000.Nu apare in schema niciun robinet.Am studiat mai multe documentatii...la modele mai noi,apare in plus o legatura (ca o teava) intre tevile de tur si retur ale caloriferului (ca un H la intrarea in calorifer).
Sau tot Astra '91-'98 Reperul 15=caloriferul.
- donatelo
- **
- 229 mesaje
- din 10 Jul 2010
- Astra 2009 Z17DTJ
- Vaslui
donatelo
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2010
- Mesaj Privat
danpet : instalatia de racire e la fel la toate masinile.sigur exista acel robinet,trebuiedoar sa-l gasesti. Schitele tale se refera la sistemul de ventilatie, circuitul aerului,rece sau cald,nicidecum la circuitul lichidului de racire.Acel robinet se gaseste pe circuitul lichidului de racire al motorului.
- Laur R.
- **
- 297 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu sunt sigur daca la toate corsele b este acelasi sistem,insa la mine exista o supapa actionata pneumatic(prin depresiunea creata de motor)care deschide/inchide agentul termic.Furtunasele de actionare ale supapei duc la o electrovalva fixata pe aripa stanga(undeva langa telescop in compartiment motor)
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
S-a mai discutat pe forum cum se verifica functionarea corecta a termostatului...
-Trebuie ca pana la 80-85 grade sa nu se incalzeasca radiatorul.In caz contrar,termostatul e blocat pe deschis si nu se incalzeste suficient motorul (ca la tine).
- Daca radiatorul nu se incalzeste nici la peste 90 grade,termostatul e blocat pe inchis.
-Trebuie ca pana la 80-85 grade sa nu se incalzeasca radiatorul.In caz contrar,termostatul e blocat pe deschis si nu se incalzeste suficient motorul (ca la tine).
- Daca radiatorul nu se incalzeste nici la peste 90 grade,termostatul e blocat pe inchis.
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
N-ai inteles...e vorba de radiatorul de la motor,cel din botul masinii,care are si un ventilator mare pe el.Acolo trebuie sa verifici ce am zis mai sus.
Oricum,se pare 99% ca ai termostatul defect...Verifica daca radiatorul motorului (nu caloriferul din habitaclu) se incalzeste si sub 80 grade,odata cu incalzirea motorului.Daca da,schimba termostatul.
Oricum,se pare 99% ca ai termostatul defect...Verifica daca radiatorul motorului (nu caloriferul din habitaclu) se incalzeste si sub 80 grade,odata cu incalzirea motorului.Daca da,schimba termostatul.
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat