Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
epuratorul de gaze se schimba sau se poate curata?
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine ramane turatia cand apas ambreajul, eu ma gandeam ca asa e conceputa sa apuci sa schimbi viteza, dar asta se intampla daca apas ambreajul si stau 2-3 secunde pana sa schimb viteza, daca schimb repede nu mai apuc sa il vad ca sta pe loc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Cand se misca sus/jos din rotita pentru reglajul intensitatii luminilor de bord, acestea din urma lumineaza mai puternic/slab toate sau doar reglajul are treaba doar cu ecranul mare? Am observat azi, ca si-au modificat intensitatea fata ca de obicei fara sa fac eu ceva(luminau mai puternic). La o repornire a motorului intensitatea a scazut vizibil, iar cand am miscat din acea rotita efectul se observa asupra ecranului mare(CID) si putin pentru butoanele de pe consola, insa luminile din bord si IPC nu aveau vre-un rezultat.

P.S.: In ambele cazuri faza scurta era oprita. Tensiunea bateriei(pe IPC) era undeva la 14.7(initial), iar inainte sa opresc mototul a ajuns la 14.4


La mine, Astra J, se modifica intensitatea luminii peste tot (ceasuri bord, computer bord, consola centrala... inclusiv la butoanele pt comanda geamurilor). Asta doar cand luminile sunt aprinse. Daca e lumina afara si mergi doar pe luminile de zi, butonul de reglaj nu are nici un efect.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat iar azi, am observat ca si la mine se modifica intensitatea peste tot. Numai ca IPC nu este luminat puternic cand dau de rotita la maxim. La mine e un rosu mai intunecat asa. De cateva ori, in zile diferite, lumina asa intr-un rosu aprins. Nu inteleg de ce!
Skip ads

  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Face tot timpul Faza cu turometrul?
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu imi dau seama tot timpu...de aceea ziceam ca probabil face doar cand schimb mai intarziat..
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
mda..nu stiu ce sa mai cred....eu iam facut uodate si de atunci a inceput sa faca. am fost inpoi si mi sa spus ca masina acum invata modul meu de condus si dupa o sa revina la normal, problema ca la mine nu face mereu, stie careva care a avut problem cu elecrovalva, ce simtome are?
  • Ciprian A

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
@laur21 Am avut si eu probleme cu turatia. Cand stateam pe loc se tura pentru o secunda cu 200 de rotatii. Sambata am facut prima revizie si mi-au schimbat electrovalva in garantie si s-a rezolvat. Au facut si update si de atunci am observat ca indicatorul de schimbare intr-o viteza superioara se aprinde mai tarziu, la turatii mai mari, dar oricum nu il bag in seama si nu schimb cand vrea el.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
laur21 a scris:mda..nu stiu ce sa mai cred....eu iam facut uodate si de atunci a inceput sa faca. am fost inpoi si mi sa spus ca masina acum invata modul meu de condus si dupa o sa revina la normal, problema ca la mine nu face mereu, stie careva care a avut problem cu elecrovalva, ce simtome are?


Ar trebui sa auzi un barait intre 1500-2000 rot/min,sau daca pui mana pe ea simti cum vibreaza,scoatei furtunasele si vezi daca se realizeaza vacuum,aceasta electrovalva actioneaza tija geometriei variabile a turbinei.
Pune pe cineva sa observe miscarea tijei in momentul cand accelerezi,este adevarat ca in stationare miscarea este mai putin sesizabila,insa se poate distinge miscarea ei...
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma a gasit cineva o rezolvare vis a vis de receptia proasta radio?
Unitatea este un DVD800 - Daca stau pe loc e ok, se aud bine toate posturile. In miscare, apare fasaitul, dintr-o data incepe sa se auda slab/infundat, dispare stereo, etc.

Se poate monta vreun amplificator de semnal, ceva? E o problema gen "asa fac toate"?

Incepe sa ma enerveze aspectul asta... practic nu pot asculta o piesa cap-coada la radio in mers ca e imposibil sa nu inceapa sa se auda prost...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica mufa de la antena,sa nu fie un contact mai slab.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
si eu cred ca mufa nu are masa sau e un contact imperfect , la mine se aude ok radio ca si semnal( ca la toate mai tare decat mp3-ul Wink)
Skip ads

  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Iata ca si aici cineva reclama acelasi lucru. Si fix asa se intampla si la mine (daca schimb frecventa si revin imediat, isi revine):

https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil,(a mai spus cineva care este mai in tema,catalinpav66)ca datorita unor interventii asupra modulelor ECU(modificare de km) sa apara anumite probleme...,la unii se manifesta prin anumite "fenomene" ciudate ale sistemului audio,sper sa nu gresesc(am sa mai verific in posturi anterioare),cum amandoi aveti km modificati,reiese ca aveti probleme,simptome asemanatoare...
Am sa verific si revin cu postul "cu pricina"...
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Interesanta faza cu revenirea turatiei catre relanti la schimbarea vitezelor pe cutie manuala ( oare o face si pe automata? ). Mi se intampla si mie , si cum am masina de 4-5 luni imi e greu sa imi dau seama daca asa a fost de la inceput sau nu mai ales ca am pus-o si pe seama unei eventuale curatari a filtrului.
Daca nu e astenie de primavara la masini Smile . eu zic ca fie e o defectiune undeva , fie intradevar softul permite "sustinerea" la schimbarea vitezelor la turatia optima , ceea ce ar fi cool dar neeconomic si enervant.
La mine si cand revine de la cele 2200 ture , ramane pe la 1100 ture si apoi coboara pe la 800, am observat totusi ca diferenta de turatie dupa ce schimb coboara cu 4-500 ture ( cam diferenta dintre trepte_ )sta 3-5 secunde acolo si apoi coboara la relanti
Doua intrebari am si eu:
- Nu a rezolvat nimeni inca aceasta problema?
- Se simte diferenta de update de soft , la cei care au facut-o?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alexbmw a scris:Iata ca si aici cineva reclama acelasi lucru. Si fix asa se intampla si la mine (daca schimb frecventa si revin imediat, isi revine):

https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20


Problema se va rezolva cu o resoftare a sistemului DVD800,doar cu Tech2 sau MDI,adica la o reprezentanta Opel(service).
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc! Existe vreun cod de rechemare, sau ceva similar? Ca daca ma duc sa le spun ceea ce ai spus tu mai sus, sunt convins ca se vor uita la mine ca la urs...

Smile
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu am o problema la CD 500 ..nu mai scoate cd.ul si uneori are momente cand il citeste dar nu-l pot scoate(apas eject ,scrie ejecting, apoi scrie removing dar cdul e inauntru) uneori zice ca n-am cd inauntru ...Ce naiba sa-i fac?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru este valabil si pentru tine,update de soft,din pacate nu cunosc numarul,insa stiu ei foarte bine despre ce este vorba,mai ales ca nu este gratuit...
  • edy_oo7

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut! saptamana trecuta am fost la reprezentanta opel din Galati. Mi-am facut programare pt schimbul distributiei. In momentul cand am fost sa discut de ziua cand ma programeaza m-au informat ca pe seria masinii exista si o rechemare pt regprogramare ECU . Mentionez ca masina nu avea nicio problema decat cele care le au toate Insignia si care le-ati mentionat si voi in posturile anterioare. Gen : Ramanea turata cand schimbam viteza ... oscilatiile de turatii cand e pe liber . Am fost la ei mi-au schimbat distributia apoi a facut cretinul ala resoftarea. Termina ei treaba am observat cat am asteptat ca tot se invarteau pe langa ea ... o turau . Vine seful de acolo imi preda masina . Urc in ea pun contactul cand imi dau seama ca se aude un zgomot ciudat de sub capota . o pornesc si imi dau seama ca in momentul cand o turez si incepe se scada in turatii zgomotul se accentua. L-am chemat pe electronistul secolului si imi spune ca nu are nicio legatura resoftarea cu electrovalva care vibreaza la decelerare. Mi-au propus ei nu stiu ce carpeala cu nu stiu ce piesa care vine ca solutie recomandata de Opel. Nu prea imi vine sa cred sincer si vroiam sa va intreb daca cineva s-a mai intalnit cu problema asta . Insignia e din 2010 20 130 cp . Si pe istoricul ei electrovalva apare schimbata . Acum vreau sa trimit un mail la opel in Germania sper ca imi raspunde cineva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR