Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Probabil te referi la pompa de vacuum (unul dintre furtune urca sus peste compresorul A/C si merge in spatele motorului intr-un teu, celalalt mergand la tulumba franei de picior).
Daca iti curge prin locul in care ajunge uleiul la el, incearca in prima faza sa strangi surubul. daca va continua sa curga schimba saibele de cupru.

mersi.maine ma urc pe rampa.
Skip ads

  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc djtaotao . Senzorul de presiune din galerie l-am curatat de mai multe ori. Da , am avut motorina in mufa M de la ECU. Acum nu mai am. Este posibil sa fi lasat urme? Codul de eroare P 1125 spune low voltage, de aceea la sugestia unui diagnostician, care in prealabil a curatat acel filrtu la convertorul de la turbina si a observat, ca si mine da altfel, ca nu s-a imbunatatit deloc puterea motorului, mi-a sugerat sa cumpar unul nou. Asa am facut dar cu rezultate zero. Voi merge sa mai testez pe un banc si injectoarele si daca si acelea sunt OK, cred ca voi incerca de proba sa inlocuiesc ECU si imobilizatorul de la un prieten sa vad daca nu cumva este ECU de vina si eu ma chinui de aproape doi ani si nu-i mai dau de capat. Iertati-mi postul prea lung dar simt ca nu mai rezist.
  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la mine s-a rezolvat dupa ce am curatat sitele de la electrovalve si cam toate mufele pe care le-am gasit.va multumesc pt ajutor.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine cand accelerez urca mai gru in ture in schimb se duce si cu 160 si nu apare masinuta cu cheita in schimb cand pun contact apare masinuta si se stinge cand am pornit motorul aceeasi eroare p1125 o sterg cu programul si cand o pun din nou la diagnostic apare.
Solutii sunt destule intai voi verifica eletrovalva sa vedem daca deschide spre valva de la turbina vacumul daca da ramane valva de la turbina sa vad daca actioneaza wg tija respectiva. O sa-i dau cu wd40 pe tija langa orificiul de la turbina poate e partial blocat ... sa vad si va tin la curent.
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Azi am verificat mai atent m-am bagat sub masina si am miscat tija wg care pleaca de la valva si se duce in turbina , tija se misca cam 0,3-0,5cm daca o actionez cu un levier.
Am scos si furtunul din valva si nu face vid de loc cu motorul pornit si turat la peste 2000 de ture deci cred ca e defecta eletrovalva.
Am vazut si unde e pozitionat al naibi e de greu accesul dar o sa o dau jos dupa ce fac itp-ul poate o repar o bobinez vad eu ce-i fac.
Apropo cand tija wg de la turbina sta in pozitia repaus fara sa fie actionata de eletrovalva turbina e depresurizata sau sta sub presiune ?
Cum am spus de la 800 de ture pana la 1500-2000 urca greu dupa aceea isi ia zborul ca din pusca ma si sperie Very Happy
Am verificat eletrovlava de la egr functioneaza bine la relantii sta inchisa nu cupleaza valva egr peste 2000 de ture deschide si se simte la deget cum face vid iar cand cuplez furtunul de la valva la eletrovalva isi schimba tonatlitatea notorul la 2000 de ture practic baga noxe in admisie.
Astept de la voi un mesaj un sfat ceva ...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
By default, wastegate-ul este inchis tot timpul, tija nu este actionata pana cand nu vine comanda de la ECU, adica doar atunci cand presiunea are tendinte de a depasi mapa turbo pressure. Ca sa-ti raspund: in pozitia de repaus a tijei turbina creeaza presiune. Cand tija este actionata se elibereaza presiunea.
Ce valoare ai la MAF la ralanti?
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu ma-am uitat sa vad ce valoare am la maf dupa ce o pun la punct ma rog dupa itp voi lua la puricat valoriile multan mult .
Va tin la curent cu problema.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat si injectoarele pe banc de probe. Dupa parerea specialistului functioneaza foarte bine. masina insa functioneaza la fel adica se accelereaza foarte greu si nu are putere.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la fel face si a mea de cand am avut chiulasa la rectificat la niste idioti (firma REAX din Sacele).
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poate ai blocata tija wg de la turbina sau e deschisa partial - total sau chiar valva care comanda tija e sparta.
Eu maine dupa ce vin de la itp ca trece itp si fara eletrovalva activa o voi da jos sa vad ce are daca nu indica pe aparat rezistenta de la eletromagnet o voi desface.
Daca se poate sa rebobinez eletromagnetul bine daca nu iau una sh si ma asigur ca tensiunea care intra in ea sa fie cu 0,6V mai mica.
In afar de asta eletrovalva o voi pozitiona sus pe peretele de foc ca sa am acces mai usor la ea in caz de nevoie nu sa stau pe sub masina si cu noroi in ochii si sa ma chinui cu tubularele plus injuraturiile de rigoare.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ciudat este ca la mine presiunile se egalizeaza, dar dupa parerea mea nu suficient de repede.
voi incerca si eu maine sa scot furtunul de pe wastegate si sa-l obturez.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca demontezi te rog sa ne spui ce ai gasit la clapeta wg, poate sunt defecte similare si se rezolva la mai multi problema semnalata.
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
eu am miscat tija cu un levier chit sa-si faca un pic de cursa cu motorul pornit si parca se simte mai bine maine urmeaza sa dau jos eletrovalva si sa sunetez furtunul de la T care alimenta eletrovalva ce comanda valva wg.
A trecut si itp s-au mirat astia ca are noxe mici si nu scoate fum de loc Very Happy am tacut nu am spus nimic. Inaintea mea era un golf si la 4500 -5000 scoatea la fum de nu puteai sa stai in spatelei masini.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa le lasam pe toate fara turbo sa nu mai scoata fum Twisted Evil
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai cand turbo nu functioneaza scoate fum e logic cilindri nu sunt supralimentati cu oxigen iar motorina nu e arsa complet si e evacuata cu un fun negru pe evacuare.
Cand turbo functioneaza cilindri sunt alimentati cumplet cu oxigen iar motorina injectata e arsa aproape complet iar pe evacuare daca mai ies cateva particule din compozitia motorinei daca nu sunt catalizate.
La mine cum e tija wg in pozitie de repaus tubina sta turata .
Maine ai dau eletrovalva jos sa vad daca mai e buna de ceva ... poate o fi blocat ceva in ea .
Daca o repar nu o mai pun sub pompa de injectie fiindca iti da dureri mari de cap sa dai scutu jos sa-ti cada in ochii tarana etc.
Oricum de aici inca 2 ani merge sa ma dau cu 1.7tdi Very Happy
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca turbo nu merge si ai senzorul de boost presure ok nu trebuie sa scoata fum. pur si simplu nu trage pentru ca ECU cere atata motorina cata are nevoie pentru acea masa de aer.


La vechea turbina aveam reglata tija wastegate asa cum imi placea mie, si tragea si la 1300 rpm. la asta nu am umblat pentru ca as pierde garantia. Dar o sa o urc intr-o zi pe rampa si ma voi juca si eu cu un levier Smile
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poate o strici stiu ca astia la logane 1.5 dci daca umbla la surub si mareste cursa cu 5 ganduri cam 1 cm motorul trage violent practic zici ca i s-a marit puterea peste cica e periculos...
Voi ce parere va dati e periculos sau nu barim sa stim cum sta treaba cu turbina daca tot suntem la acest capitol turbo-eletrovale-valve si furtunurile de legatura.
O problema majora poate fi si furtunele eu le-am luat pe bucati sa vad unde ar fi buba si asa am plecat de la turbina -tija -valva-vurtun scos ,eletrovalva si verificat eletrovalva de la egr.
Concluzia eletrovalva de la turbo cu probleme Razz
Daca o pot rebobina bobina de la eletrovalva ar fi super fiindca sa dau 3 milioane pentru asa ceva mai bine ai pun motoras servo care sa comande tija de la turbina si tot ies mai ieftin.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai eu am avut-o data aproape la maxim si a crapat dupa 7 luni. Dar in astea 7 luni rar vedea 2500-3000 rpm. Doar 4500+ in toate vitezele Smile)
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:La vechea turbina aveam reglata tija wastegate asa cum imi placea mie, si tragea si la 1300 rpm.

lamuriti-ma si pe mine unde e tija asta wastegate Embarassed
MAX ma ajuti s-o reglez asa cum imi place mie?
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca te tine bani sa cumperi alta turbina treaba ta Very Happy costa intre 17 si 30 de milioane .
Tija e pozitionata in spatele turbinei tranzversal ... se da jos capacul de sub motor si se vizualizeaza tija in spatele turbinei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR