Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
E nu mai arunca motorina injectoarele in ecu?
Glumeam... sunt vreo 3-5 fire ,pe care urca in functie de uzura
Difera culorile in functie de an fabricatie
Unul e sigur cel ecranat cu 2 fire,mufa alba sus pe pompa,
dar mai sunt si care urca mai de jos

Cand mai prind una o sa notez culorile!
Skip ads

  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
acum vreau nu vreau trebuie sa astept demontatul pompei. apoi o sa vedem cum stau lucrurile ...
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cand am auzit prima data de motorina in ECU nu as fi crezut ca motorina urca pe un cablu de aceea am crezut ca este vreunei insurubari de la injectoare .Am cautat in autodata si am gasit ca in mufa in care se gaseste motorina [ B notata de autodata ] sunt urmatorii pini ce vin de la pompa de injectie:
Injection pump pozition senzor : B1
Injection pump pozition senzor : B17
Fuel injection pump control module : B33
Fuel injection pump control module : B34
Injection pump assembly : B49
Injection pump assembly : B50
Inca nu am avut ocazia sa umblu la mufa asta dar banuiesc pinii B1 si B17 ca sunt transportatorii .
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
rezolvarea este simpla!unde pleaca acel cablu cu izolatia aferenta,izolati bine ca nu mai urce motorina de la pompa de injectie si apoi rezolvati pe unde scapa motorina din pompa!este un senzor parca
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM , detaliaza putin , ai reusit sa rezolvi problema asta ? inseamna ca este vorba de cablurile ce vin pe cupla B1 si B 17 ?
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
posibil ca "transportorii sa fie pinii B1 si B17 pentru ca am avut si o eroare care avea legatura cu senzorul de la pompa de injectie. Codul era P0370
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nick poate reusesti sa afli maine daca zici ca mergi la service ,care sunt transportatorii de motorina ilegali Very Happy
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cu siguranta ma duc maine ca m-am saturat de masina asta. astazi mi s-a aprins iar check-ul pe la 120km/h. credeam ca numai cu motorina in mufa am probleme dar uite ca s-a mai ivit una... Cum am un raspuns plauzibil va spun si voua. Deocamdata pentru ambele probleme Mad
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
de rezolvat problema sa rezolvat din ce am vazut eu,nu era la mine la masina.au facut ceva lucrari simple la cablul care ducea motorina in ecu acela!
nu am vazut concret dar banuiesc ca lau obturat!ideea este ca trebuie obturata sursa de motorina pt ca nu este bine sa ai scurgeri de motorina,nu?repet sursa fiind un senzor pe pompa de injectie!si apropo ce este acel ecu unde vine motorina?la ce foloseste el?
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Este calculatorul pompei de injectie. Am dus astazi masina la service sa-i demonteze pompa de injectie si sa vada care este pinul pe langa care se scurge motorina. Obturarea cablului respectiv nu este o solutie de remediere a defectiunii. Mecanicul de la service a spus ca trebuie pusa o solutie in mufa de la pompa care sa reziste atat la presiune cat si la temperatura. M-a asigurat ca o astfel de operatie a mai efectuat la un alt opel care suferea de aceeasi boala si ca de 2 ani masina merge fara probleme. eu sper sa se rezolve si la mine la fel, pentru ca piesa respectiva nu se gaseste separat ci vine numai impreuna cu pompa care costa nu gluma!
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pune o poza cu piesa sau vezi daca nu e vorba de senzorul asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9531
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ELEGANCE , cum se poate ajunge la mufa senzorului ? poate doar scot mufa cu cablu , degresez si aplic un strat subtire de poxipol care rezista la caldura si vibratii , daca poti face o poza pica si mai bine.
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa scoti mufa din senzor dar o sa iti mananci sanatatea incercand sa o introduci inapoi si oricum nu o sa poti pune poxipol sau orice alta solutie de lipit fara a'l demonta. La mine nu mai curge de cateva luni bune si e lipit cu super glue Very Happy desi e vorba de presiune foarte mare. Eu l'am testat la compresor si abia de la 3 atmosfere a inceput sa curga.
Cat de pozitia lui... o sa incerc sa fac o poza(sau chiar un filmulet) dar trebuie sa dau jos scutul nu am acces la groapa decat saptamana viitoare Embarassed oricum, de sub masina nu se vede decat o parte din mufa de culoare maro in care intra 2 fire.
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
tot nu am reusit sa stopez acest fenomen...asa ca singura solutie la care am apelat a fost schimbarea pompei, care dupa ce a fost demontata s-a constatat ca nu este bosch ci de productie japoneza si ca se repara mai greu. pret una noua=1400 eur. ca sa scap de motorina si de alte probleme, am decis inlocuirea ei.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sa inlocuiesti pompa de injectie pentru un senzor de pe ea ? un coleg de forum a rezolvat problema scotand senzorul si punanad super glue la baza pinilor ce fac legatura cu cablurile ce vin sus la ECU . Eu am de gand sa drenez motorina ce vine pe firul de la senzorul respectiv , taind izolatia , iar pe o sectiunne de 1 cm sa dau cu fludor pe firele respective .
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
AM UN ASTRA G DIN 2001 1.7 D SI DE CURAND AM OBSERVAT CA SE UMEAZEA O MUFA CARE ESTE PE UN RADIATOR DE ALUMNINIU CHIAR DEASPRA INJECTOARELOR .CINEVA MI-A ZIS CA ESTE MUFA K DE LA CALCULATOR SI NU STIU DE UNDE POATE SA VINE MOTORINA PE ACOLO DIN MOMENT CE SUNT DOAR FIRE ELECTRICE . CAND AM SCOS MUFA ERA PLINA CU MOTORINA BINE CA NU A FACUT SCURT. MI-AM FACUT PROGRAMARE LA OPEL DAR NU AM AJUNS NICIODATA DIN CAUZA PROGRAMULUI. IMI ESTE FRICA SA NU IA FOC DACA ATI MAI AUZIT DE ACEASTA PROBLEMA VA ROG SA-MI SPUNETI CE ESTE DE FACUT. Question
  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salve

Ce te sfatuiesc este sa nu pornesti masina sub nici o forma si sa verifici daca capacul filtrului de motorina este bine prins dar si conductele aferente si din mai multe motive nu o pornii:
sa nu bubuie, cu tine acolo
sa nu bulesti calculatorul
Cheama o platforma si du-o la service daca nu gasesti buba, dar nu o pornii, e mai simplu.

Respecte
JOJO
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat insa eu merg cu ea asa de ceva vreme cei de la opel mi-au zis ca nu are cum sa ia foc nu e ca si benzina la scanteie sa explodeze ii trrebuie mai multe chestii ca sa imi ia foc. ce este f riscant ca de pe mufa se scurge pe bujie si acolo mi-e sa nu fie probleme cu scanteile
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
foloseste cautare.. s-a mai discutat. Este o problema la o mufa la pompa de injectie parca... scapa motorina pe acolo si urca pe fire pana in mufele de sus.
  • teodor

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut
am mai auzit asta si sa dus la service si sti ce ia facut(ia scuturat calculatorul la pus la loc si pa).
th
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR