Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu are treaba caldura, vibratiile si curentii mari ce trec prin cablajele firave fac ravagiile.

@valy25, fa testul cu pseudo-agrafa. Daca ai eroarea 0251 cauta-l pe cristi_bv si iti rezolva imediat problema. Ii trimiti calculatorul prin curier ti-l repara si ti-l trimite inapoi Very Happy
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gasesti mai multe aici : https://www.clubopel.com/vie...+reci&start=0
  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
DrFan a scris:Salutare la toti.

Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.

Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.

Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.

Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.


Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.

PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?

  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
buna seara problema cu opritul sar putea sa fie de la senzorul de turatie sa depus pulbere pe le treb demontat si curatat si imi spui dupa aceea daca mai face probl eu sunt mecanic auto stiu ce zic si din experienta
Skip ads

  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut din nou am o intrebare unde se afla calc de injectie la y17dt 2001 ?se afla cumva in partea stanga spate a motorului cum te uiti din fata masini,multumesc inca o data.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
da. Intra o mufa albastra pe interior in el in partea de jos.
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am gasit buba erau lipituri reci in calc de injectie,leam rezolvat,acum niste poze:lipiturile reci(cele cu rosu)
cele cu rosu sunt lipituri reci si cele cu verde sunt pe cale de a devenii lipituri reci dar si ele au fost retusate.
avand in vedere problema bag de seama ca aceste lipituri sunt in nr de 7 si la toate modelele de astra g y17dt sunt aceleasi.poze cu calc de injectie pana sa fie desfacut:

,si dupa ce a fost inchis cu mastic rosu

sper ca am fost si eu de ajutor cu aceste poze.numai bine la multi ani.
  • gavi25

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sarbatori ferikite sunt nou pe acest site am si eu o rugaminte am un opel astra y17dt din 2001 motor isuzu 16v porneste cand vrea o las la relanti si moare am facut testul agrafa si imi iese codul 0571 dar becurile de frana merg toate am desfacut injectoarele cand vine motorina cand nu va multumesc frumos daca mati putea ajuta
Skip ads

  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
DrFan a scris:Salutare la toti.

Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.

Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.

Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.

Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.


Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.

PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?
problema este la senzorul de turatie de la vibrochen trebuie curatat [arbore cotit]
  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
CODUL SPUNE IN FEL URMATOR TRADU SI TU TE ROG [CRIOSE/BREKE SWITCH A CIRCUIT MALFUNCTION WIRING CROISE/BRAKE SWITCH ECM

Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos Wink
  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si io codul 0571 insotit de 0100 si 0110. Ultimele doua ar fi de la debitmetru. Mie imi intrerupe in mers. Foarte deranjant la drum lung. nu se opreste motorul si nici nu se aprind martori in bord. oare ce-i de facut?
  • ciri

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel astra g 1,7 dti (y17dt) si m-i s-a oprit in mers pe la vreo 60km/h.Am stat putin, l am pornit si a mers aprox. 1 km dupa care s-a oprit iar (moare acceleratia). Am hotarat sa ma intorc spre casa si pe drum - mergea 500m maxim 1km se oprea, asta de vreo 4,5 ori ca pana la urma am renuntat si am chemat pe cineva sa vina sa ma tracteze. Am fost tractat insa masina am lasat-o la relanti tot drumul pentru a avea frana si a mers, desi in timpul in carea am asteptat sa vina sa ma tracteze am incercat sa o las la relanti pe loc si dupa aprox. 5 min s-a oprit. La bord nu am si nu mi s-a aprins niciun martor. Ajutati-ma si pe mine va rog cu un sfat daca v-ati intalnit vreodata cu astfel de simptome.
Skip ads

  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
lipituri reci in calc pompei de injectie,asa am patit si eu lam dat jos desfacut refacut lipiturile si merge si in ziua de azi,multa bafta sa ne ti la curent cu problema.numai bine
gasesti maimulte aici.https://www.clubopel.com/vie...+reci&start=0
pt ciri uitate mai sus ca eu am pus poze cu calc pompei desfacut si se vad lipiturile reci pe care trebe sa le refaci daca asta e problema.
  • ciri

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Da valy25 -- merci frumos. Si eu cred ca despre asta e vorba pentru ca am fost si la tester si mi a dat coduri de eroare P0370, P0251, P0261 si cam toate duc spre calculatorul pompei de injectie. Te rog sa mi spui si mie cam cat te-a copstat pe tine reparatia pentru ca eu acum am masina la cineva si astept sa mi spuna ce defectiune are si cam cat ma costa si ma tem sa nu se arunce la suma mari si sa nu se merite. Merci inca odata!
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu ma costat nimic avea lipituri reci pe care leam refacut eu singur cum tiam spus,lam dat jos lam desfacut am facut lipturile si lam pus pe masina si merge si acum.uitatela poze si o sa vezi ca poti reface si tu lipiturile reci,nui greu putina rabdare si indemanare si gata.
  • mastroiani

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
boris_dinamo...cum ai rezolvat problema?

Asa am patit si eu zilele acestea cu astra y17dt. Urcand o panta si masina fiind turata mi sa intrerupt in timpul mersului pret de o secunda fara a se opri motorul sau sa se fi aprins ceva la bord. La interval de un km a facut la fel. Am calcat-o putin apoi si nu a mai dat nici un "rateu". Ce sa fie oare?

Multumesc anticipat pt. raspuns.
  • bebitzabbs

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
cristi pop a scris:
DrFan a scris:Salutare la toti.

Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.

Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.

Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.

Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.


Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.

PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?
problema este la senzorul de turatie de la vibrochen trebuie curatat [arbore cotit]




acel senzor de rotatie motor NU SE CURATA, trb schimbat.
  • bebitzabbs

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
valy25 a scris:lipituri reci in calc pompei de injectie,asa am patit si eu lam dat jos desfacut refacut lipiturile si merge si in ziua de azi,multa bafta sa ne ti la curent cu problema.numai bine
gasesti maimulte aici.https://www.clubopel.com/vie...+reci&start=0
pt ciri uitate mai sus ca eu am pus poze cu calc pompei desfacut si se vad lipiturile reci pe care trebe sa le refaci daca asta e problema.




daca continuati sa refaceti "lipiturile reci" pe care le semnalati, nu va rezolvati problema decat pentru o scurta perioada de timp si aruncati cubani de pomana... Acel calculator se desface complet, (absolut toate lipiturile) si se schimba 3 piese in interior si nu veti mai avea probleme cu acel calculator garantat !
PS; lipiturile reci semnalate de un utilizator, mai sus si incercuite cu rosu, sunt doar de la bobina calculatorului, pe langa acelea mai sunt inca 6 lipituri (3 piese ce trb schimbate). Atentie mare ! nu incercati sa desfaceti calculatorul fara sa aveti habar ce lipituri trb sa desfaceti, piesele din interior sunt prinse intr-un gel si riscati sa rupeti pinii pieselor.
Daca aveti intrebari referitoare la problemele calculatorului de injectie nu ezitati sa ma contactati.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Depinde de defect. Este posibil sa crape un integrat (poarta logica) din cele 2 de pe partea "ascunsa" a calculatorului, este posibil sa crape un fet de putere, sau un stabilizator. La fel de bine poate sa se intrerupa vreun traseu de pe interior (cablajul calculatorului este multistrat).

La mine prima data au fost lipiturile reci, a doua oara am avut un pin de la condensatorul ala electrolitic carbonizat.
  • xnn
  • *
  • 20 mesaje
  • din 11 Jun 2011
  • Astra 2001 y 17 dt
  • Vrancea
  • xnn

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
verifica senzorul de turatie ca cind se incalzeste se opreste motorul dupa ce se raceste motorul porneste iar si tot asa vezi ce eroare iti da si revino spor la treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR