- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristi pop
- *
- 27 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
cristi pop
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.
Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.
Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.
Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.
Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.
PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?
- cristi pop
- *
- 27 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
cristi pop
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat

cele cu rosu sunt lipituri reci si cele cu verde sunt pe cale de a devenii lipituri reci dar si ele au fost retusate.

avand in vedere problema bag de seama ca aceste lipituri sunt in nr de 7 si la toate modelele de astra g y17dt sunt aceleasi.poze cu calc de injectie pana sa fie desfacut:

,si dupa ce a fost inchis cu mastic rosu

sper ca am fost si eu de ajutor cu aceste poze.numai bine la multi ani.

gavi25
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cristi pop
- *
- 27 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
cristi pop
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.
Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.
Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.
Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.
Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.
PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?
- cristi pop
- *
- 27 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
cristi pop
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
ciri
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
gasesti maimulte aici.https://www.clubopel.com/vie...+reci&start=0
pt ciri uitate mai sus ca eu am pus poze cu calc pompei desfacut si se vad lipiturile reci pe care trebe sa le refaci daca asta e problema.
ciri
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mastroiani
- *
- 13 mesaje
- din 23 Jul 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Buzau
mastroiani
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2009
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu zilele acestea cu astra y17dt. Urcand o panta si masina fiind turata mi sa intrerupt in timpul mersului pret de o secunda fara a se opri motorul sau sa se fi aprins ceva la bord. La interval de un km a facut la fel. Am calcat-o putin apoi si nu a mai dat nici un "rateu". Ce sa fie oare?
Multumesc anticipat pt. raspuns.
- bebitzabbs
- *
- 31 mesaje
- din 29 Sep 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
bebitzabbs
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am o astra y17dt cu 77.000 km din 2003 si pana acum am fost multumit de ea insa in seara asta m-a speriat rau.
Am mers un pic mai sportiv cu ea azi (nu foarte mult ....daca am avut cateva urcari peste 4000rpm) si l-a un moment dat, in timp ce mergeam constant cu ~50Km/h s-a oprit motorul (am s-au aprins cele 4 becuri de la vitezometru - ulei/service/baterie si engine ..../.Am tras pe dreapta..m-am uitat si nimic suspect. Am pronit motorul...a pornit ok..totul din prima..dupa 1 km de mers linistit iar s-a oprit..A pornit tot la fel...si asa s-a mai oprit de 2-3 ori pana am ajuns acasa.
Ce pot sa spun este ca inainte sa plec la drum...mi s-a parut ca era cureaua de la alternator un pic ciupita...si am dat de ~3 ori scurt la demarol fara sa porneasca motorul ca sa ajunga partea aceea de curea sus.
Acum din cate inteleg eu e posibil sa fie de la ecu de injectie...de la lipiturile acele reci...insa la mine nu trebuie sa o las sa se raceasca ca sa porneasca din nou.Maine o sa il demomentez si o sa il verific.
Ce altceva mai poate sa fie?Ce service imi recomandati ?Din propria experienta si din ce am citit pe forum,as prefera sa evit dibas-ul.
Sunt un pic ca disperat de situatie pentru ca nu ma asteptam sa cada ceva la masina, mai ales ca nu e momentul potrivit din punct de vedere financiar.
PS: La cati KM se schimba cureaua de la alternator?
acel senzor de rotatie motor NU SE CURATA, trb schimbat.
- bebitzabbs
- *
- 31 mesaje
- din 29 Sep 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
bebitzabbs
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
gasesti maimulte aici.https://www.clubopel.com/vie...+reci&start=0
pt ciri uitate mai sus ca eu am pus poze cu calc pompei desfacut si se vad lipiturile reci pe care trebe sa le refaci daca asta e problema.
daca continuati sa refaceti "lipiturile reci" pe care le semnalati, nu va rezolvati problema decat pentru o scurta perioada de timp si aruncati cubani de pomana... Acel calculator se desface complet, (absolut toate lipiturile) si se schimba 3 piese in interior si nu veti mai avea probleme cu acel calculator garantat !
PS; lipiturile reci semnalate de un utilizator, mai sus si incercuite cu rosu, sunt doar de la bobina calculatorului, pe langa acelea mai sunt inca 6 lipituri (3 piese ce trb schimbate). Atentie mare ! nu incercati sa desfaceti calculatorul fara sa aveti habar ce lipituri trb sa desfaceti, piesele din interior sunt prinse intr-un gel si riscati sa rupeti pinii pieselor.
Daca aveti intrebari referitoare la problemele calculatorului de injectie nu ezitati sa ma contactati.
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
La mine prima data au fost lipiturile reci, a doua oara am avut un pin de la condensatorul ala electrolitic carbonizat.
xnn
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat