Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • warhammer23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Gata am dat comanda si de senzor.
Banuiesc ca pot folosi masina pana vine piesa atat timp cat nu se aprinde becul in mers etc si am ulei in motor nu?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sigur ca da.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara sonda noua ca e ieftina. Nu te complica, are garnitura sonda noua.
  • 0megga

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Dimensiunea boxelor din usele fata ?le stie cineva?Multumesc!
Skip ads

  • vitriol74

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
va salut! sunt nou venit aici, imi fac mea culpa si recunosc ca pana nu am avut probleme mai serioase cu opelul corsa pe care il am, nu am catadicsit sa intru aici si sa-mi fac cont...pe scurt, am un opel corsa b din 98, motor x10xe in 3 cilindri la un litru. azi a avut al doilea moment in care m-a umilit... primul moment s-a intamplat acum o saptamana, desi motor cald,( in fapt nici la rece nu a avut problemela pornire pana acum, indiferent cat de ger a fost ), nu a mai vrut sa porneasca. m-am tot invartiti pe langa el aprox 10 min, am verificat diferite mufe si conexiuni, alimentare cu benzina, etc, pana la urma a pornit. azi acelasi lucru, nu a vrut sa porneasca, am reluat verificarile si ce am observat in plus era ca parea sa nu se alimenteze cu benzina. de ce zic asta: sub injectie se afla o rampa, ceva de genul, in care exista un dispozitiv asemanator cu ventilul de la roata. cand apesi cuiul acelui ventil ar trebui sa te umplii de benzina, la mine a stropit putin apoi deloc, desi am pus contactul in mod repetat. cred ca trebuia sa revina presiunea de bezina in acea rampa, dar...nimic. pe forum am inteles ca pompa de benzina este alimentata electric printr-un releu. unde se afla?
in alta discutie se zice de senzorul crankshaft sau asa ceva, care cica daca nu citeste bine miscarea sau e defect nu baga nici pompa de alimentare benzina... oricum nu porneste.
intr-un final a pornit, dar nu stiu sa va zic de ce, ce am facut in plus a fost sa ridic bancheta spate si sa misc firele ce duc spre rezervor. dar nu garantez ca din cauza asta a pornit.
exista o simtomalogie a acestui senzor sau a pompei de benzina? unde sa caut defectul ptr a avea siguranta ca nu raman cine stie unde ... ce mai pot zice este ca de 2 saptamani am schimbat filtrul de benzina. stiu ca unele masini au filtre diferite in functie de pompa, ma refer la presiunea la care lucreaza acel filtru...sa fie si la corsa asa ceva? sa forteze pompa de alimentare si asa sa o strice?
acum porneste dar ptr cat timp... ? Sad
multumesc anticipat ptr ajutor
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am patit si eu ceva de genul a ceea ce ti s-a intamplat.
Sunt convins in proportie de 95% ca trebuie sa inlocuiesti pompa de benzina. Idea
Iti recomand sa o schimbi altfel te poti astepta oricand la surprize neplacute.

P.S. Incearca sa o schimbi intr-un service autorizat sa ai si garantie.
P.P.S Arata-ne si noua masina la rubrica dedicata! Very Happy
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@vitriol74...fa si o testare sa vezi daca ai erori.
Ai aici metoda https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
vitriol74 a scris:... ce am facut in plus a fost sa ridic bancheta spate si sa misc firele ce duc spre rezervor. dar nu garantez ca din cauza asta a pornit.

E posibil sa fi fost oxidat un fir la conectorul pompei de benzina...acolo,sub bancheta din spate.Releul pompei trebuie sa fie la picioarele pasagerului din dreapta fata.Sub plasticul de jos.Acolo e si calculatorul si cred ca si modulul de inchidere centralizata (daca masina are).
Skip ads

  • vitriol74

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
multumesc ptr raspunsuri. testul nu cred ca pot sa-l fac, motorul pe care il are masina nu l-am vazut in lista ( x10xe ). nu sunt sigur cu pompa, sa o dau jos trebuie sa dau de fapt tot rezervorul? sub bancheta nu am vazut gura de vizita....nici la mufa cu conectori ai pompei nu cred ca pot ajunge fara sa dau jos tot... sa caut releul si sa vad in ce stare este intai, incep cu ce pare mai usor...
cat despre masina, ce sa mai fotografiez, este o corsa b , in 2 usi, verde inchis metalizat, ciupita putin de rugina. Smile
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Recomand sa inlocuiesti pompa intr-un service autorizat deoarece e o operatie ce necesita putina experienta dar si pentru faptul ca o sa ai garantie la produs.
In link-ul de mai jos gasesti patania mea si poze. Se scoate capacul in care intra turul si returul si iese si pompa.
https://www.clubopel.com/vie...p=1546393#1546393
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Suruburile de la capacul culbutori sunt normale sau sunt speciale? Am vazut ca mi-a disparut un surub dintr-un colt al capacului...daca aveam scut,poate il gaseam.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@danpet sunt mai speciale. Ele nu ies de pe capac. Au pe spate o siguranta. Nu inteleg cum a iesit...
Skip ads

  • warhammer23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Cumpara sonda noua ca e ieftina. Nu te complica, are garnitura sonda noua.

Am schimbat-o.

Noua sonda are in surub sa zic asa, partea care o infiletez, in miez, un fel de burete.
Cand am scos-o pe cea veche, nu avea nimic la interior, cred de aceea curgea.

Am facut proba, s-a stins becul de presiune instant cand am pornit motorul deci presupun ca asta a fost.

Motorul era cald cand am schimbat.
Sa mai verific cat de strans e cand s-a racit de tot ? ca imi era frica sa nu fi strans prea mult cand e cald apoi se contracta si sa se crape zona unde l-am infiletat. Sau e overkill?

Merg maine cu ea sa vad daca mai curge si apoi o sa schimb si uleiul.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu mai curge si nu se mai aprinde becul, lasa-o asa.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Are cineva din intamplare,o "sigla" de Opel Corsa B din fata? De la vreo bara fata sparta,poate...
  • warhammer23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca nu mai curge si nu se mai aprinde becul, lasa-o asa.


Nu se aprindea nici cand curge ulei prin el. L-am schimbat ca sa nu mai pierd ulei.

Am schimbat si uleiul + filtru, torx de 45 la surub la baie, ma bucur ca nu era blocat.
Ulei am pus Shell Helix HX7 10w40 semi. Bidon de 5. Deci am si de rezerva in caz de completare.
A pornit, s-a stins becul din prima.
De abia astept la drum lung sa se curete Smile

O singura intrebare mai am:

De cat sunt bolturile/prezoanele la roti ?

Ca nu mi-a dat cric si cheie la ea. Si pana iau o trusa mare/completa de auto mai dureaza.

http://www.amazon.co.uk/gp/...id=A2VS4NLQ29SZMD

E ok cricul ?


Multumesc.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,503
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cricul e bun. 17 la cheia de roti. Filet metric 12 X 1,5 la prezon.


Ultima modificare facuta de corsablue la Dum 30 Mar, 2014 7:23 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Este tubulara de 17 la roti
  • warhammer23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Bifat cric si tubulara 17.
Multumesc de info.
  • andreimuresan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2014

  • Mesaj Privat
http://youtu.be/vNKlqzTxob4
https://www.youtube.com/watch?v=vNKlqzTxob4

am pus 2 link-uri, exact asa imi face ! asta pe langa supapa egr care nu o gasesc nicaieri in dezmembrari. Din cate am inteles problema din video e de la clapeta de acceleratie. As dori si alte opinii, iar in cazul in care ati avut si voi problema asta, poate imi puteti spune de unde pot sa cumpar clapeta respectiva!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR