- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
CroSsFade
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2014
- Mesaj Privat
- warhammer23
- *
- 16 mesaje
- din 09 Mar 2014
- Corsa 1998 X12XE
- Anglia
warhammer23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Anglia
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut.
Buburuza mea inca merge super din Martie.
Acu 3 saptamani am observat ca tot pierd ceva lichid pe sub ea. Ulei nu e.
E lichid de racire.
Pierd cam un borcan intreg pe saptamana.
M-am uitat azi si vedeam cum picura din bot de la motor unde e cureaua de accesorii, pompa de apa etc
Cred ca garnitura e pe duca sau ..(?)
Insa eu am adaugat mereu apa distilata.
Daca combin si cu antigel cumva o mai incetiti scurgerea sau nu influenteaza vascozitatea?
Daca ma poate ajuta cineva cu niste scheme sau unde sa caut sa imi fac o idee ce sa cumpar (as schimba si cureaua de accesorii daca tot desfac ca are ceva crapaturi pe nervuri) insa ma inpiedica un suport, foarte ciudat legat de motor.
Corsa/Vauxhall 1.2 - 16v - X12XE - 65 cai - 1199cc - auto, din 1998.
Ultima modificare facuta de warhammer23 la Mar 30 Sep, 2014 8:47 pm
Buburuza mea inca merge super din Martie.
Acu 3 saptamani am observat ca tot pierd ceva lichid pe sub ea. Ulei nu e.
E lichid de racire.
Pierd cam un borcan intreg pe saptamana.
M-am uitat azi si vedeam cum picura din bot de la motor unde e cureaua de accesorii, pompa de apa etc
Cred ca garnitura e pe duca sau ..(?)
Insa eu am adaugat mereu apa distilata.
Daca combin si cu antigel cumva o mai incetiti scurgerea sau nu influenteaza vascozitatea?
Daca ma poate ajuta cineva cu niste scheme sau unde sa caut sa imi fac o idee ce sa cumpar (as schimba si cureaua de accesorii daca tot desfac ca are ceva crapaturi pe nervuri) insa ma inpiedica un suport, foarte ciudat legat de motor.
Corsa/Vauxhall 1.2 - 16v - X12XE - 65 cai - 1199cc - auto, din 1998.
Ultima modificare facuta de warhammer23 la Mar 30 Sep, 2014 8:47 pm
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- warhammer23
- *
- 16 mesaje
- din 09 Mar 2014
- Corsa 1998 X12XE
- Anglia
warhammer23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Anglia
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2014
- Mesaj Privat
Da, eu sunt cu cunostiintele de la BMW E34
Serie sasiu, imediat ca trebuie sa ies la masina.
Din ce am vazut asa pe you tube vad ca pompa de apa e ca o caracatita.O picura cumva prin ea ?
Serie: W0L0SBF08X4043904
LE2:
http://www.youtube.com/watch?v=LQtK_iqrO0s
Se pare ca asta ma asteapta daca e pompa de apa de vina, din clip vad ca e super ruginita si pompa lui.
Serie sasiu, imediat ca trebuie sa ies la masina.
Din ce am vazut asa pe you tube vad ca pompa de apa e ca o caracatita.O picura cumva prin ea ?
Serie: W0L0SBF08X4043904
LE2:
http://www.youtube.com/watch?v=LQtK_iqrO0s
Se pare ca asta ma asteapta daca e pompa de apa de vina, din clip vad ca e super ruginita si pompa lui.
- warhammer23
- *
- 16 mesaje
- din 09 Mar 2014
- Corsa 1998 X12XE
- Anglia
warhammer23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Anglia
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2014
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
Va salut! Am si eu nevoie de sfaturi ca nu stiu ce sa mai ma fac cu masina mea un corsa b 1.0 12v din 98, numai vrea sa porneasca dar cate o data porneste, erori am avut doat la egr care l.am si scos si curatat dar la fel face....se poate sa fie de la senzorul de turatie?va multumesc si imi cer scz daca nu e bine unde am postat, astep si eu raspunsuri....
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
Pai de cand am luat masina din mai 2013 nu se aude cand pun contactul dar treaba e ca am scos pompa si am probato si merge....altceva ce mai poate sa fie?.....treaba e ca mai porneste dar cand vrea ea dar cand porneste merge nu imi moare motorul in mers sau chestii deastea, apropo in legatura cu pompa cand porneste motorul se aude un bazait enervant, pana acum o saptamana nu se auzea... mersii mult de raspuns
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- radu_nemtescu
- *
- 31 mesaje
- din 07 Dec 2013
- Corsa 1998 X10XE
- Giurgiu
radu_nemtescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
redmike09
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
Buna!
Am un Opel Corsa B de 1.2 de prin 95 si imi sta beculetul portocaliu in bord aprins de vre-un an. Masina merge bine dar consumul imi pare ca e putin cam mare. Beculetul portocaliu se aprinde doar dupa ce merg cu ea undeva la 20-30 de minute (ocazionalL) sau daca merg mai mult timp cu ea subturata. Cand opresc masina se stinge si se reaprinde mult mai repede daca o pornesc iar.
Am fost sa o pun pe tester dar nu isi poate da seama de la ce e problema (desi banuiau ca e de la sonda toti pe acolo) Testerul spune ca e o problema la cheia de la contact (!?) desi detin cheile originale , cu toate astea domnul tester nu trece peste eroarea respectiva si nu poate sa detecteze problema mea cu becul din bord. Tipul de acolo mi-a zis sa o las asa ca daca imi merge bine n-are nici o treaba. Pe mine totusi ma cam freaca consumul si as vrea sa ii schimb sonda lambda. Am toate piesele (in afara de caroserie) de la o alta masina cu 2 ani mai noua, tot c12nz (un prieten de-al meu avusese un accident cu ea si era afectata doar caroseria asa ca am luat-o la un pret bun pt piese) si ma gandeam ca as putea sa iau sonda lambda de la acel motor sa il pun la mine. Diferenta dintre cele 2 motoare e ca al meu e cu delcou si celalalt e pe bobina in rest e tot 1.2 si cum spuneam mai sus tot c12nz e. Tipul de la care am cumparat masina pt piese a schimbat sonda cu cel mult 3000 de km inainte de accident.
Ce ma sfatuiti sa fac? Intelesesem de la un "mecanic amator" vecin cu mine care "se pricepe la toate" ca nu e bine sa scoti sonda odata pusa pe masina pt ca pot aparea probleme. E adevarat?
Am un Opel Corsa B de 1.2 de prin 95 si imi sta beculetul portocaliu in bord aprins de vre-un an. Masina merge bine dar consumul imi pare ca e putin cam mare. Beculetul portocaliu se aprinde doar dupa ce merg cu ea undeva la 20-30 de minute (ocazionalL) sau daca merg mai mult timp cu ea subturata. Cand opresc masina se stinge si se reaprinde mult mai repede daca o pornesc iar.
Am fost sa o pun pe tester dar nu isi poate da seama de la ce e problema (desi banuiau ca e de la sonda toti pe acolo) Testerul spune ca e o problema la cheia de la contact (!?) desi detin cheile originale , cu toate astea domnul tester nu trece peste eroarea respectiva si nu poate sa detecteze problema mea cu becul din bord. Tipul de acolo mi-a zis sa o las asa ca daca imi merge bine n-are nici o treaba. Pe mine totusi ma cam freaca consumul si as vrea sa ii schimb sonda lambda. Am toate piesele (in afara de caroserie) de la o alta masina cu 2 ani mai noua, tot c12nz (un prieten de-al meu avusese un accident cu ea si era afectata doar caroseria asa ca am luat-o la un pret bun pt piese) si ma gandeam ca as putea sa iau sonda lambda de la acel motor sa il pun la mine. Diferenta dintre cele 2 motoare e ca al meu e cu delcou si celalalt e pe bobina in rest e tot 1.2 si cum spuneam mai sus tot c12nz e. Tipul de la care am cumparat masina pt piese a schimbat sonda cu cel mult 3000 de km inainte de accident.
Ce ma sfatuiti sa fac? Intelesesem de la un "mecanic amator" vecin cu mine care "se pricepe la toate" ca nu e bine sa scoti sonda odata pusa pe masina pt ca pot aparea probleme. E adevarat?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si eu am Corsa B,dar nu stiu care e beculetul portocaliu...banuiesc ca cel de avarie/probleme la motor...e desenat un motor ...seamana cu un submarin
Problema la "cheia de contact" se refera probabil la contactul de pe masina,nu la cheia propriuzisa.
Multe masini consuma mult fara sa se aprinda niciun bec la bord...
E bine ca ai toate piesele de schimb pentru motor...Chiar si aprinderea,cred ca se poate schimba,daca schimbi tot sistemul.
Problema la "cheia de contact" se refera probabil la contactul de pe masina,nu la cheia propriuzisa.
Multe masini consuma mult fara sa se aprinda niciun bec la bord...
E bine ca ai toate piesele de schimb pentru motor...Chiar si aprinderea,cred ca se poate schimba,daca schimbi tot sistemul.
redmike09
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
Da, era vorba de beculetul ala cu submarinul din stanga jos:)
Nu stiu la ce se refera "problema la cheia de contact" stiu doar ca m-au trimis acasa sa le aduc cealalta cheie dar si cu cealalta a fost aceiasi problema.
Masina nu-mi creeaza nici un fel de probleme din punct de vedere tehnic. Porneste la sfert de cheie, merge bine, nu m-a lasat niciodata la nevoie desi de vre-un an tot se aprinde beculetul ala dupa vre-o 20-30 de minute de mers. Din ce am mai citit pe aici intelesesem ca opelurile au o problema si cu indicatorul de benzina din bord dar la mine nu stiu daca e de la aia. O sa incerc sa-i fac un plin, apoi sa merg vre-o 100 de km si sa merg sa-i fac din nou plinul sa verific sa vad cat a consumat.
Totusi as vrea sa stiu daca as putea schimba doar sonda, de pe celalalt motor fara sa intampin probleme. Schimbarea sondei pare a fi f usoara
Nu stiu la ce se refera "problema la cheia de contact" stiu doar ca m-au trimis acasa sa le aduc cealalta cheie dar si cu cealalta a fost aceiasi problema.
Masina nu-mi creeaza nici un fel de probleme din punct de vedere tehnic. Porneste la sfert de cheie, merge bine, nu m-a lasat niciodata la nevoie desi de vre-un an tot se aprinde beculetul ala dupa vre-o 20-30 de minute de mers. Din ce am mai citit pe aici intelesesem ca opelurile au o problema si cu indicatorul de benzina din bord dar la mine nu stiu daca e de la aia. O sa incerc sa-i fac un plin, apoi sa merg vre-o 100 de km si sa merg sa-i fac din nou plinul sa verific sa vad cat a consumat.
Totusi as vrea sa stiu daca as putea schimba doar sonda, de pe celalalt motor fara sa intampin probleme. Schimbarea sondei pare a fi f usoara