Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pe mine m-a costat acum 1,5 ani aprox. 1500ron cu tot cu ulei, filtre si antigel, curatat trottle, galeria de admisie, egr, etc.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te superi,colegul si experimentatul Dan nu avut nici cea mai mica intentie de a-ti da peste nas, intentiile lui sunt net pozitive si vin din vasta lui experienta,este bine sa auzim si pretul lucrarii tale iar despre marmota si ciocolata este o vorba clasica de a lui Dan, asa cum a mea este cea din semnatura,nu fi suparat, stai si mai reciteste odata si ai sa vezi ca este totul ok,asteptam informatiile promise.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ComanV a scris:[...]Acum sincer eu nu zic bancuri si nici povesti cu porcusori inaripati. Eu asa am facut si asta mi-a fost pretul. Si nu am cumparat atatea sprayuri si garnituri, iar de piulite si suruburi sincer nu stiu[...]

Nu pretul era esenta. Ci faptul ca distributia la Opelurile pe lant implica mult mai multe piese schimbate decat un lant si patinele intinzatoare si mult mai multa munca si atentie.
Iar marea majoritate a mecanicilor nu le schimba pentru ca
1. merge si asa
2. nu s-au uitat vreodata in TIS sau in orice soft echivalent pentru restul marcilor
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La mine a durat vreo 10 ore in total adunate 2 zile, adica 1 noapte si o zi. Aveam motorul desfacut si asteptam camionul care intarzia cu coletul. Smile
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ComanV chiar te rog sa postezi o oferta, este un forum pana la urma, inseamna ajutor si informatie pentru membri.
  • cristea_

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ComanV a scris:Salut, am un Corsa C 2001 Z10XE si am avut si eu aceeasi problema cu sunetul acela metalic, ca tachetii, plus de asta avea momente in care masina nu tragea si apoi isi dadea drumul. Am mers cu ea sa ii faca mecanicul o citire, totul bine, nimic pe calculator, insa a observat si el sunetul. Mi-a zis ca e sigur de la lant si mi-a distribuit el "surplusul" astfel incat lantul era acum intins. am mers la o incercare si masina mergea excelent, insa dupa o plimbare mai lunga, pana cand s-a incalzit motorul sunetul a revenit. In cele din urma am ales sa schimb lantul, desi avea numai 60000 Km, insa s-a facut simtita diferenta imediat. Motorul toarcem in relanti nu il auzi decat torcand, de tras trage ca un vis. Recomandarea mea e sa schimbati lantul acela desi nu are kilometrii impliniti. Am observat problema sunetului acesta la multe Corsa prin trafic, asa ca nu e ceva rezervat unor masini, ci cam toate trec prin asta.


ai schimbat doar lantul sau si pinioanele?
cit timp a durat operatia?
  • ComanV

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cristea_ a scris:
ComanV a scris:Salut, am un Corsa C 2001 Z10XE si am avut si eu aceeasi problema cu sunetul acela metalic, ca tachetii, plus de asta avea momente in care masina nu tragea si apoi isi dadea drumul. Am mers cu ea sa ii faca mecanicul o citire, totul bine, nimic pe calculator, insa a observat si el sunetul. Mi-a zis ca e sigur de la lant si mi-a distribuit el "surplusul" astfel incat lantul era acum intins. am mers la o incercare si masina mergea excelent, insa dupa o plimbare mai lunga, pana cand s-a incalzit motorul sunetul a revenit. In cele din urma am ales sa schimb lantul, desi avea numai 60000 Km, insa s-a facut simtita diferenta imediat. Motorul toarcem in relanti nu il auzi decat torcand, de tras trage ca un vis. Recomandarea mea e sa schimbati lantul acela desi nu are kilometrii impliniti. Am observat problema sunetului acesta la multe Corsa prin trafic, asa ca nu e ceva rezervat unor masini, ci cam toate trec prin asta.


ai schimbat doar lantul sau si pinioanele?
cit timp a durat operatia?


Operatia a durat nu mai mult de 2 ore, dupa ce au ajuns setul de lant, intinzator. Pana la urma depinde de mecanic daca iti ia masina si daca sta pe ea.
Legat de pret... am vorbit cu mecanicul si mi-a spus ca e irelevant pretul meu pentru ca variaza pentru fiecare in parte, functia de pretul manoperei, pretul piesei din magazin, adaosul mecanicului la piesa. Indiferent de pret, parerea mea e ca este un lucru bun si ar trebui facut, pentru ca diferenta se simte instantaneu, iar daca intinzi aceasta problema poti avea probleme serioase.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu va amagiti cu solutii mioritice la modul ca mai intindem lantul, schimbam ce spune mecanicul ca el are experienta si bla bla. Trebuie inlocuit tot ce spune Opel pana la ultimul surub, piulita si folosita trusa pentru calibrare.
Skip ads

  • ComanV

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu va amagiti cu solutii mioritice la modul ca mai intindem lantul, schimbam ce spune mecanicul ca el are experienta si bla bla. Trebuie inlocuit tot ce spune Opel pana la ultimul surub, piulita si folosita trusa pentru calibrare.

Perfect de acord... insa sa fim seriosi ca mecanicul are mai multa experienta in opeluri ca si 99 % din posesorii de opel, si mai mult ca sigur sunt chestii pe care le stie el si pe care tu, Dan, nu le stii. Ce ne cere Opel sa facem nu e de cele mai multe ori in posibilitatile noastre, si nici nu prea avem cum sa aflam ce ne spune Opel sa facem. Si aici pe forumul Opel tot nu gasesti raspunsuri, astepti un amarat de raspuns zile intregi, cat timp masina ta sta in parcare, incapabila sa funtioneze, deloc sau la parametrii normali. Carpeli la masina nu se fac, pentru ca pana la urma avem nevoie de ea si de multe ori ne bazam pe ea cu siguranta noastra, insa solutii pt o ecuatie sunt mai multe, asta e farmecul, si de cele mai multe ori se verifica ecuatia cu solutia obtinuta mai usor (care nu e o carpeala).
Per scurt... eu am incredere mai multa intr-un mecanic care se baga sub masina mea si imi arata care e problema, decat intr-un manual Opel, sau un tip necunoscut de pe forum, care vorbesc despre cazuri ipotetice, bazate pe imagini neclare si descrieri necuprinzatoare.
Faceti-ma prost daca vreti, dar masina mea merge bine, ma pot baza pe ea, si toate astea datorita mecanicului meu cu experienta si ale lui bla bla-uri. Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu ai dreptate in totalitate. Opel spune bine la distributia asta, pana si o piulita sau banal surub se schimba, nu mai vorbim de garnituri si semeringuri. In schimb in plus fata de ce spune Opel se fac si alte operatiuni care nu apar dar sunt necesare. Aici este buba, multi mecanici nu le fac ca dureaza, nu discutam de celebrele : lasa ca asta e buna, aici punem silicon si merge garantat, pe viata !
Chiar daca nu crezi sa stii ca multi mecanici si 'mecanici' citesc acest forum pe rupte si tac malc.
Pe unele subiecte hai sa spunem motorul tau exista destule info foarte bune, exista si altele dar inca sunt tinute la secret intre anumiti membri. Nu-i putem condamna, poate si-au batut destul capul si nu vor sa ofere pe tava informatie din care unii fac bani buni. Convine sau nu la userul clubului adevarul este ca unele info se schimba doar intre unii membri din cercuri 'inalte', nu putem sanctiona asta si nici un forum nu o face pe lumea asta.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am demontat de curand o distributie de z10xe si,cautand sa aduc motorul aproximativ in punctul de blocare ,dupa taietura de pe fulie ,am constatat (dupa scoaterea capacului la arborii cu came)ca fulia era de fapt rotita cu 180 grade.Am intrebat omul cine a mai mesterit la masina si mi s-a spus ca la reprezentanta opel in Bucuresti(nu stiu care anume).
Ceea ce am gasit:Garnitura distributie refolosita si pus silicon rosu la greu(de spus ca ii scadea lichidul de racire din vas);lantul de distributie schimbat(nu avea nici o depunere calaminasau [negreala] si nici nu se incovoia pe lateral,iar jocul cu el pe pinion inexistent);
intinzatorul era cel vechi dupa uzura vizibila pe pistonas,iar arcul acestuia se vedea clar ca fusese intins-spirele nu mai respectau pasul egal la comprimare;patinele de ghidaj si intindere erau cele originale(dupa uzura provocata de lant si sigla GM,precum si dupa calamina depusa);nu s-a folosit nici un fel de pasta de blocare,sau schimbat suruburi,sau folosit dinamometrica-dupa forta mica cu care au fost demontate suruburile intinzator si patine;la suruburile de la pinioane erau urme de pasta de blocare rosie (motiv pt care am evitat sa incerc demontarea lor-proprietarul asumandusi raspunderea);capacul arbori cu came si toata zona nu erau curatate de loc; de asemenea garnitura de baie nu a fost schimbata si am gasit urme de silicon rosu in pompa de ulei.
Daca aceste lucruri au fost facute chiar la reprezentanta contra sumei de 2000 lei,ce pretentii poti avea la un mecanic(care le stie pe toate)si se baga la toate modelele de masini/motoare fara o documentare prealabila foarte solida?
Mai tin sa precizez un lucru:am observat la un miniservis opel ,cum un mecanic destul de laudat, tragea de cablurile senzorilor pt ca nu stia cum sa desprinda niste clipsuri metalice(ce pareau imbinate prin puncte de sudura),si cum folosea o bormasina cu perie de sarma rotativa pt curatarea calaminei de pe capatul pistoanelor,fara a asigura spatiile prin care puteau ajunge in baie atat bucatele de sarma cat si toata mizeria curatata(de mentionat ca baia nu a fost demontata).

ps. Scuze pt postul lung,dar dupa parerea mea,numai nestiutorii si ignorantii pot avea incredere deplina in alta persoana (la modul foarte general vorbind)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am vazut mai multe, ai sa vezi si tu Laughing
De 2,000lei schimbi si pompa apa, termostat, cureti admisie, throttle, egr, schimbi si un furtun sau doua etc. si cred ca inca mai ramai cu bani. Nu uitam de ulei+filtru, antigel, solutii de spalare si diverse spray ca tot in banii astia intra inclusiv manopera.
Fiecare este liber sa creada ce vrea el, sa caute pe forum, sa se informeze, mai gaseste si link catre altele pe aceeasi tema etc.
Distributia la acest model este mai laborioasa, la fel si X20DTL sau Z20DTH si restul neamului.
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sunt convins ca ai vazut multe,insa,fiind numai de 3 ani aici pe forum si bineinteles opelist inca ma minunez de varietatea problemelor(nu atat a problemelor cat a viziunii acestora) expuse de unii membrii.
Am un prieten (coleg de generala)care are o vorba:"daca taceai ,filozof ramaneai ",vorba,care din pacate ,s-ar putea aplica multora(nu neaparat de aici de pe forum)
O zi buna Smile
  • khorzac

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut, recent am intrat in posesia unui Opel Corsa C din 2003 cu motor de 973 cm3 tip Z10XE, probleme a avut de la inceput si anume: oscilatii motor la relantii, se tureaza foarte greu pana la 2500 de ture (dupa 2500 de ture parca-i dai NOS) daca fortezi pedala de acceleratie in intervalul 1000 - 2500 ture se aprinde martorul galben cu motorul iar pe tester da " Aprindere esuata" sau "EGR" in functie de cum are chef niciodata amundoua.
Acu 2 saptamani am dus masina la un service deoarece consuma si foarte mult ulei, am schimbat segmentii si ghidajele am rectificat chiuloasa am curatat EGR si verificat cu tester-ul daca functioneaza, aceiasi operatiune si pentru clapeta admisie, am schimbat si bobina de inductie si bujiile (cei drept bobina este SH) si surpriza motorul are aceleasi simptome, se accelereaza foarte greu pana la 2500 de ture, mai accentuat dupa ce se incalzeste motorul, cand e rece merge un pic mai bine.

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

09.04.2011 14:39:14
  • corsanu_deva

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sâmbãtã, dupa ce am plecat de la serviciu am oprit într-un loc ºi am pornit avariile ( era cu staþionarea interzisã)! Am stat cam 10 minute (maxim), dupã care, când am dat sã plec mai porneste drãcie daca poti! Se aprindeau becurile în bord ºi nu se mai stingeau, iar când dãdeam la automat auzeam doar un cârâit enervant! Am pornit pânã la urmã doar împins! Dupa logica mea, bateria e slãbutzã, clar! Precizãri: 1. Nu-i prima datã când fac asemenea chestie ºi nu am mai pãþit aºa ceva ! 2. Cd-playerul daca îl las ºi juma de ora nu are nimic maºina! Aºa curent mult sã pape avariile? . E posibil sã am ceva consumator (i) secret(i) care sã fure curentul ? . Dacã da, cum se pot depista?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai probleme cu electromotorul...
posibil bucsi uzate si carbunii uzati.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sigur nu e bateria . Caraitul provine , cel mai probabil , de la electromotor . Cred ca nu mai cupleaza . . .
  • Ana Mary

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna, am un opel corsa din 2001, 973, Z10XE. Am schimbat diistributia saptamana trecuta si am plecat direct cu ea la drum dar am observat ca se tureaza foarte tare, adica la 40 la ora trebuie sa bag deja in a 3-a si in plus nu am putut trece de un tir care mergea la vreo 80 la ora desi am incercat de cateva ori...nu are forta..de pe la 80 km la ora e gata de parca ar avea limitator Sad. Vreo 3 mecanici mi-au spus ca nu a fost montata bine distributia dar mecanicul care a facuto nici nu vrea sa auda ca asta ar fi problema desi l-am sunat cand am plecat la drum cu ea si i-am zis ce problema are. si mi-a pierdut si destul ulei pana am apucat sa schimb sonda de ulei. Si inca o problema.. tot cand am plecat la drum am observat ca fierbe apa destul de repede desi ventilatorul functioneaza. ce ma fac?
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Casspy a scris:Sigur nu e bateria . Caraitul provine , cel mai probabil , de la electromotor . Cred ca nu mai cupleaza . . .


Nu zici corect, nu e sigur ca nu e bateria, sunetul vine de la electromotor intradevar dar poate fi si de la bateria prea slaba(moarta), iti spun din proprie experienta am patit la fel si am crezut ca e electromotorul, am pornit la fel tras, a doua zi a pornit dar la prima oprire a fost gata nu mai pornea si am pornit-o cu curent de la alta masina si am schimbat bateria si de atunci nu am mai avut probleme.
  • levi2018

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 1.0 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ana Mary a scris:Buna, am un opel corsa din 2001, 973, Z10XE. Am schimbat diistributia saptamana trecuta si am plecat direct cu ea la drum dar am observat ca se tureaza foarte tare, adica la 40 la ora trebuie sa bag deja in a 3-a si in plus nu am putut trece de un tir care mergea la vreo 80 la ora desi am incercat de cateva ori...nu are forta..de pe la 80 km la ora e gata de parca ar avea limitator Sad. Vreo 3 mecanici mi-au spus ca nu a fost montata bine distributia dar mecanicul care a facuto nici nu vrea sa auda ca asta ar fi problema desi l-am sunat cand am plecat la drum cu ea si i-am zis ce problema are. si mi-a pierdut si destul ulei pana am apucat sa schimb sonda de ulei. Si inca o problema.. tot cand am plecat la drum am observat ca fierbe apa destul de repede desi ventilatorul functioneaza. ce ma fac?

Ana.. Sfatul meu e sa mergi la "nea' mecanicu'" si sa il tragi putin de urechi.. de la el e problema 100%.. daca nu misca in front fa panarama cu opc-ul si se rezolva.. pana la urma tot el ti-o rezolva..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR