Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca suntem mai multi cu aceeasi problema, poate gasim ceva in acest sens, eu deja am scris cateva posturi in care nu am primit un raspuns complet, aceeasi problema o am cum au colegii din bucuresti si dupa mai multe intrebari pe la reprezentanta la braila-galati cineva totusi a spus de membrana sparta si capac infundat, se schimba capacul de la culbutori si se rezolva problema 100%, numai ca acel capac este in jur de 780 cum a spus colegul. concluzia ar fi daca ar putea cineva sa schimbe acel capac provizoriu si sa spuna daca mai face asa acel vaccum de aer caci de acolo am inteles e si consumul de ulei
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cred ca cea mai buna solutie e sa ne intalnim si sa punem bani sa cumparam en-gross capace, poate primim vreo reducere,sa avem fiecare macar cate 2 (sa fie acolo) Smile ...e cam greu cu proba...ca sunt km multi care ar trebui parcursi...prost sistem au facut nea inginerii...n-ar fi pus si ei epuratorul ala separat cumva Smile
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am fost la reprezentanta si mi-au zis ca e 1350 de lei ......am sunat in germania la un prieten si acolo tot la reprezentanta costa 281 de euro tva inclus adica vreo 1250 de lei...unde l-ai gasit cu 780 de lei? Razz
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
http://www.autoa.ro/produs/...i-garnitura-opel. e pretul vechi,am sunat ieri si e 780 ron...na...a scazut T.V.A.-ul la paine,ce sa-i faci Very Happy

io am facut si un test de compresie si mi-a iesit o diferenta de 2 bari intre compresia cu motorul cald si tot cu motorul cald dar cu pelicula de ulei...oricum trebuie schimbat la mine capacul pentru ca a inceput sa sufle...cand o sa inceapa sa fluctueze la relanti o sa cumpar altu, mai trebuie sa schimb si kitul de abreiaj ca am trepidatii la plecarea de pe loc si am fost la mecanic,s-a constatat ca e ambreiajul pe duca, curatasem electromotorul de vreo 3 ori pana s-a constatat ca intra mizerie de la uzura placii/discului in mecanismul electromotorului.
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Opel cel mai usor de intretinut si nu prea ce mai no coment......eu unul chiar incep sa ma oftic pentru alegerea facuta, iar cu proba ma refeream la acel vaccum care se produce daca se manifesta la fel.........
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da...e la fel cu vacuum-ul Smile
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca daca pui capac nou ai acelasi vaccum? Pai un vecin a luat acu 2 zile aceeasi masina, aceeasi culoare, acelasi motor si nu face, ce sa cred, care e defecta atunci?
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sincer nu prea ma pricep la mecanica dar cred ca e normal ca motorul sa traga aer...ca asa se produce combustia...poate a lui e defecta Smile...sau...nu stiu ce sa zic era motorul rece Rolling Eyes ...sa inteleg ca nu iti fluctueaza turatia la relanti...asta e ultimul simptom inainte sa-si 'dea duhul' capacul...poti incerca cu cineva, atunci cand opresti motorul,cu capota deschisa, sa stai cu urechea la capacul motorului sa vezi daca sufla(la mine face cam 2-3 secunde),nu facea acum cateva luni,mai merg cu ea asa pana incepe sa faca mai rau Smile
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La mine face acel vaccum si consuma ulei, dar daca scot furtunasul acela de la admisie oare ce se intampla?
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
pai fi atent schema Razz cumpar capac ....il probez si daca nu e din cauza asta la mine ti-l vand tie Smile)) ce zici? ca tot zici ca trebuie sa-ti iei oricum...ca trebuie sa cumpar si un electroventilator si e o gramada de bani si ala....
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cu parere de rau Smile masina mea are 4 zile de cand e pe autovit,n-ar fi rau totusi Smile)
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mi-a mancat toti banii de cand am luat-o...am ajuns la concluzia...cu tot respectul fata de toti membrii forumui ca cel mai bine e masina noua cu garantie...chiar daca e sLOGAN Smile

la toate masinile care sunt mai vechi incep problemele...e si normal...au o varsta...mai crapa cate-un furtun...mai cate-o sonda...ba nu-i de la sonda...ba schimba bujiile...ba nu-i de la bujii...asta e parerea mea,cred ca si adevarul...depinde pentru ce optezi si cat de mult te pricepi sa o mai mesteresti singur...sau macar sa ai pe cineva de incredere,un mecanic bun care sa te ajute, eu....sincer...fara mecanicul la care ma duc...masina mea era pe butuci...de fiecare data diagnosticare corecta,preturi acceptabile,om de cuvant si cu bun-simt,cum ar trebuie sa fie mai multi in ziua de astazi Smile
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu e chiar asa ...uite eu am acelasi motor z 16 xep dar pe H ( 230.000km ) si nu are problemele care le are G ul ...cred ca G-urile au probleme din cauza ca au fost primele care au primit acest cod de motor( cu problemele aferente ) ! daca iti cumparai H iti garantez ca erai multumit Smile numai bine !
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ai dreptate la G sau lovit de tot felul de probleme pe care le-au inlaturat la H, ma bucur ca esti multumit de masina, ca idee la tine daca scoti busonul de la ulei face acel vaccum sa stim si noi o parere
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu face vaccum stiu problema de la g
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cred ca asta e :
Field Remedy: 2266
Subject: Engine Z16XE1/LET/LER/XEP/XER/Z18XER - Whistling noise
Models: Engines: Option:
Astra-G 2003...2005,Astra-H 2004...2008,Zafira-B 2005...2008,Meriva 2006...2008,Corsa-D 2007...2008,Vectra-C 2006...2008,Signum 2006...2008 Z16XEP,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z16LET| Z18XER,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z18XER,Z16XEP| Z16LET,Z16LEL| Z16LER,Z16XEP| Z18XER,Z18XER
Complaint: Customer complaint about whistling noise from engine, sometimes P0105 (Map sensor) and P0170 (fuel mixture) set in ECU.
Cause: Cracked air pressure membrane inside the cylinder head cover.
Remedy:
In case of customer complaint remove the oil dipstick or oil filler cap.
If whistling noise disappears replace cylinder head cover.
For variants with map sensor it's also possible to check the manifold
absolute pressure with the Tech 2. During idle and without load it
should be between 32 - 38 kPa.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 01 - Broken or Cracked,14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: P0105,P0170
am inteles ca intre timp a rezolvat problema, daca la tine nu face inseamna ca la mine e pe duca
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
http://www.migweb.co.uk/for...ressure-help.html

http://www.uk-muscle.co.uk/...-house-print.html

http://www.vauxhallownersne...em-z16xep.342247/

http://www.honestjohn.co.uk...index.htm?t=76569

m-am lamurit in privinta capacului culbutori si regulatorului de presiune deci trebuie schimbat
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
ieri am fost la dezmembrari sa caut rezistenta pentru motorul la electroventilator si i-am zis la mecanicul ala de acolo problema cu uleiul....a turat-o un pic si s-a dus direct la joja si buson...a vazut ca trage aer pe acolo si a zis ca 100 %e capacul.. saptamana viitoare il schimb sigur si revin cu rezultate....
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
si pe mine ma bate gandul tot saptamana viitoare sa schimb capacul,nou e cea mai buna varianta,sa vad unde gasesc cel mai bun pret...oare primim reducere la 3 capace din astea? mai in gluma mai in serios Very Happy
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
as fi de acord sa facem o comanda comuna poate avem ceva reducere
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR