Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Ca orice fericit posesor de Opel (in speta, Astra G 1.7 DTI) se pare ca am si eu o problema cu debitmetrul.
Situatia sta in felul urmator: de la turatia de 2000 rpm (cand incepe sa se faca simtit turbo) masina parca este un pic infranata, nu mai urca asa lejer in ture. Faimosul bec galben cu cheita la mine este probabil ars, pentru ca nu se aprinde niciodata deci nu imi indica nimic. In schimb am observat ca mi se aprinde (foarte rar, ce e drept, si mi se pare ca numai cu motorina TempoPlus de la MOL, becul care seamana foarte mult cu debitmetrul - ca o conducta, asa).
Am scos, de test, mufa de contact de la debitmetru si masina fuge intr-un fel anume.
Intrebarea este: mufa decuplata este echivalenta cu un debitmetru bun? sau cu mufa scoasa masina trage 'default' mai bine chiar decat cu un debitmetru bun?

Multumesc anticipat pentru sugestii,

Vlad.
Skip ads

  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
schimba debitmetru. unul original (BOSCH) costa intre 6 si 13 mil. daca vei merge fara mufa aia, o sa ti strici motoru'
(eu tocmai l'am schimbat)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu mergi cu mufa scoasa. ECU nu primeste informatia despre cit aer intra si baga prea multa benzina care binenteles nu va fi arsa complet. Dupa citeva secunde de la pornire ECU vede ca nu primeste informatia si trece pe alt regim, de avarie. Se va aprinde in bord beculetul ca ai probleme la sonda lambda caci ea va sesiza prea multe gaze nearse. Daca mergi asa nu strici numai motorul, vei colmata si catalizatorul.
Vezi la Agila s-a scris cum se curata, in curind voi mai adauga si eu ceva..
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am mers cu mufa scoasa doar 3km ... de test. Evident ca am cuplat-o inapoi. La curatat nu prea m-as baga, nu sunt atat de indemanatic.
Problema este ca nu sunt sigur ca e chiar dus debitmetrul, de asta intrebam daca cu mufa scoasa masina trage ca si cu un debitmetru bun, sau trage mai bine chiar decat cu unul bun.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu mufa scoasa trage mai bine dar la inceput merge ca dracu pentru citeva secunde pina intra ECU in modul de avarie in care el incearca sa dozeze benzina dupa informatiile primite de sonda lambda.
Un MAF defect se depisteaza pe tester sau prin inspiratia de moment ca are consum mai mare, se aprinde becul de abgas sau cum so fi scriind.
Ai putina rabdare ca am sa pun la Agila, Debitmetru un post foarte bine documentat, explicat si ilustrat dupa care vei putea sa il cureti si apoi sa-i faci intretinere. Pina atunci citeste ce s-a scris si scoate bateria ca sa scapi de beculete. Vezi sa ai cod la audio!
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am de ce sa scot bateria .... nu am nici o alarma in bord.
A stat aprins becul minune doar cat a fost mufa decuplata, cum am cuplat mufa cum s-a stins. Iar casetofonul oricum nu e cel original, asa ca nu imi tre cod, singurul risc ar fi sa mi se reseteze setarile.
Astept postul cu nerabdare!!! Daca o sa zici de diverse spray-uri, poate spui si unde gasesc.

Multumesc mult,

Vlad.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@danciucureanu...pai daca intra in programul de avarie de ce ar trage mai bine? nu ar trebui sa incerce sa protejeze motorul si sa te limiteze la anumite turatii etc? nu contest ce ai spus ci chiar sunt curios, pt ca si eu am probleme cu debitmetrul se pare...daca decuplezi mufa debitmetrului, trage mai bine..dar nu si inghite de rupe? banuiesc ca trebuie sa fie un pret pt performanta asta Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ECU nu are informatie de MAF baga benzina la greu de asta trage bine. In schimb gazele nearse vor fi recirculate si vei avea depuneri peste tot.
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si ce se intampla daca debitmetrul e dus dar nu da nici o eroare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa nu dea eroare daca este defect. Mai intii se aprinde pa pornire becul cu masina si cheita si apoi celalalt de gaze. Poate al tau a fost dezactivat ca sa nu vezi ca se aprinde. In mod normal pe pozitia M ar trebui sa se aprinda toti martorii din bord si dupa pornire sa se stinga .
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ok! Hai sa-ti explic de ce am intrebat. Eu am luat masina cu el defect si becul check engine se aprindea. Am schimbat debitmetrul si o perioada a mers f bine dupa care incet incet imi dau seama ca nu mai functioneaza la fel de bine. Drept dovada daca ii scot mufa rupe pamantul. Si becul nu se mai aprinde daca il pun mufa la loc Rolling Eyes
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Am curatat debimetru Bosch cu alcool medicinal folosind o pensula de desen fina.
Rezultatul a fost spectaculos!
Recomand la toti care au probleme cu puterea motorului sa incerce intai o curatare si sa insiste cu ea.
http://img88.imageshack.us/...hp?image=13pc.jpg
Este vorba de modelul de mai sus.
Skip ads

  • radu stelian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
a-ti schimbat vreunul filtru de aer,care cred ca este plin de praf Rominesc?
  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2000 ey7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2006

  • Mesaj Privat
scuze de intrebarea pt unii poate banala; dar unde gasesc acest debitmetru??? daca are cineva neste poze ar fu cul.. 10x
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca s-a scris la Agila despre debitmetre ...

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556

Nu cumva ai probleme si cu valva EGR?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8022

Citeste atent si sa nu pui penson pe hot film ca este riscant. Nu am timp dar la debitmetru am sa pun un post complet...
  • ahoe

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut .cred ca si la mine e o belea la debitmetru.dimineata cand este mai racoare asa cum a fost ultimele zile pornesc motorul si dupa ce plec cu ea cam dupa 1 km incepe sa dea in nas rau de tot ,dak o las fara sa o accelerez moare motorul . isi revine dupa ce accelerez de cateva ori tare. si de curand mi se aprinde si check engine cand accelerez, in momentul cand reduc sau o scot din viteza se stinge .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Omega din cite stiu este cu carburator deci curata-l si pe urma mai vezi...
  • ahoe

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2006

  • Mesaj Privat
este motor 2.0 benzina injectie C20NE
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Sa nu mergi cu mufa scoasa. ECU nu primeste informatia despre cit aer intra si baga prea multa benzina care binenteles nu va fi arsa complet. Dupa citeva secunde de la pornire ECU vede ca nu primeste informatia si trece pe alt regim, de avarie. Se va aprinde in bord beculetul ca ai probleme la sonda lambda caci ea va sesiza prea multe gaze nearse. Daca mergi asa nu strici numai motorul, vei colmata si catalizatorul.
Vezi la Agila s-a scris cum se curata, in curind voi mai adauga si eu ceva..


Stii tu ceva dar nu chiar tot. Omu are diesel, nu benzina. Programul ala de avarie nu e chiar asa cum crezi tu. Nu baga asa multa motorina pt el alege o valoare medie pt aer admis (ex: daca normal domeniul era 100mg - 900mg el ia o valoare de 500mg.). Nu se strica nik. Apoi cand ai "Masimetrul de aer" defect consumi mai putin, nu mai mult. Bine ca si-a rezolvat omu' problema.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din 94 Omega este cu injectie si restul inainte pina ina 93 era cu carburator.
Vezi de turbo, egr... debitmetrul putin probabil sa faca asa. Vezi si lipituri reci la ecu....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR