Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Vreau si eu materialul cu reglajul avansului pompei.
Si mie imi da eroarea 64 si mi da in nas in decelerare intre 1000-2000 rot/min.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi ahappyuser,
te rog sa ma crezi ca nu am gasit in profilul tau adresa de mail .
te rog sa mi-o scri si primesti materialul ce te intereseaza in 10 minute
nici cata nu si-a scris adresa .
daca nu va vreti publicati trimiteti la adresa mea email "lmarcel45@yahoo.com"
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi cata , cum mai copiem cate ceva din cele scrise pe KTM 2000 ?
Inafara de acest debit mai sunt parametri pentru pompa pe care nimeni nu-i respecta . Tu ai cumparat la sinaia acest cap hidraulic pe 300 lei ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis un mail pe lmarcel45@yahoo.com cu rugamintea sa-mi trimiti si mie documentatia cu reglarea avansului in limba romana.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da am cumparat de la Sinaia eu personal cap hidraulic ,modelul specificat mai sus nou nout sigilat , in sigiliul fabricii IPM Beograd, si nu la 300 lei cila 330 lei Smile
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
"iriahu" ai PM
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hehe, BRAVO baieti, faceti o treaba intradevad utila Smile Ma abonez si eu cu informatiile pe care le detin in pdf.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@secarianu : ce 'bunatati' ai in format PDF pentru noi ?
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poate ai ceva negru pe alb despre pompa asta de prin AutoData sau TIS ?
Oricum suie aci ce informatii ai despre pompa
Numai asa ,mana dela mana , vom deslega secretele Opel !
Asa ca inainte cu curaj Cauta si vei gasi!
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
;IRIAHU capul hidraulic inseamna blocul hidraulic , cel cu iesirile de inalta presiune , pistonul rotativ de injectie si inelul de acceleratie, asta inseamna un cap hidraulic complet Cool . Pistonul hidraulic daca il vei scoate afara vei vedea pe el niste umbre in forma de x sau v , sa nu te astepti ca vei gasi santuri de uzura Very Happy . Oricum o uzura de sutimi de mm este suficienta . Ai dreptate aceste componente vin pereche din fabrica si nu si nu sint interschimbabile . Un cap hidraulic nou vine sigilat din fabrica complet montat , intr un ambalaj special , fara iesirile hidraulice de presiune si surubul central cu cap triunghiular . acestea se vor refolosi de pe capul vechi intrucit nu se uzeaza
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci am schimbat complet tot ce tine in pompa, de inalta presiune . Mai am 2 capete hidraulice uzate pe post de material didactic ,si nu se potrivesc pistoanele hidraulice de la unul la altul ( intra foarte greu si aproape ca nu se rotesc ) deci vin pereche din fabrica
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat


Multam IRIAHU ,speri ca nu te superi ca am postat fisierul tau pr forum
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Intrucit fisierul lui IRIAHU s a redus ff mult si vizibilitatea textului este f redusa incerc o alta abordare : Confused

5.3.10 Verificarea / ajustare avansului la
pompa de alimentare VE/VM
5.3.10. Verificare / ajustare a avansului pompei de injectie
GENERALE

Pentru a verifica avansul pompei de injectie ,este necesar un indicatorul de masurat avansul si cu un adaptor pentru înºurubarea în pompã.

Verificare se face cu motorul la rece, temperatura nu trebuie sã fie mai mult de 20 ° C.
OPERATIUNILE DE LUCRU

1. Deconectaþi cablul bateriei negativ.

________________________________________
Avertisment !
Se vor ºterge toate codurile de defect din memorie cat si codul de securitate la radio ca urmare a deconectarii bateriei.De aceia este necesarsa fie notate in prealabil.
________________________________________
2. Demontati scutul de protectie de sub motor. (nu-i necesar !)

3. Demontati galeria de admisie.

4. Pe masini cu aer condiþionat, este necesar de demontat si visco cuplajul ventilatorului de racire a radiatorului pentru a avea aces la fulia de pe axul central.

5. Demontati ºurubul notat (1) din centrul pompei.

6. Axul pompei. Înºurubaþi in locul ºurubului motul de adaptare (1) dispozitivul OPEL KM-226-A si ceasul (2) (KM-571-B) astfel incat tija indicatorului sa ajunga in capul axului cu came rotativ al pompei .



7 Indicatii de citire. Rotiþi arborele cotit in sensul acelor de ceasornic 1si 3/4
ture (o tura si trei sferturi), spre poziþia cand pistonului 1 va ajunge la PMS (punctul mort superior) , astfel ca indicatorul sa indice in directia punctului cel mai coborat de pe scala sa .
Indicatia in coborare ar trebui sã fie în zona de 60 ° pana la 90 ° înainte de PMS (adica aproape de terminarea unei ture complecta a arborelui cotit).
8 Pistonul cilindrului 1 sa fie la PMS, astfel cã ambele came ale cilindrului sa fie îndreptate în sus pe axul cu came. Pentru a controla aceasta, deschideti capacul pentru ulei si poti sa vezi camele si semnul de ghidaj pe lagarul axului cu came.
9,. Când se roteºte arborele cotit, cutia de viteze sa fie în poziþie neutrã ºi rotiþi arborele cotit cu o cheie bucse de marimea 24 mm montata in ºurubul central al fuliei.
10. In aceasta pozitie aduceti cadranul indicatorului la "0" si continuati rotirea arborelui cotit pana la PMS .

11.Acum, indicatorul (care a fost deja pus la "0") trebuie sã arate pentru discul cu came in valuri a pompei,o înãlþime de 0,95 ± 0,02 mm. Asta pentru o masina noua .

12. Scoateþi dopul (1) aflat pe flansa dintre motor si cutia de viteze pe caseta volantei.

13. In acesta pozitie se caleaza motorul . In locul dopului 1 din fig. de mai sus se introduce un surub de 8 mm in diametru sau dispozitivul OPEL-813, sau alte tije potrivite de introdus prin orificiul din blocul motor si prin gaura din volant.
________________________________________
Avertisment !
Nu rotiþi arborele în direcþia opusã directiei de rotire normala a motorului, aceasta poate duce la indicaþii incorecte a indicatorului.
________________________________________
Avertisment !
ÃŽn cazul unei masini care are la bord mai mult de 20 000 km, indicatorul
ar trebui sã indice 0,90 ± 0,02 mm.
________________________________________
14. Dacã valoarea nu este corectã, se va corecta prin rotirea pompei pana la indicatia ceruta mai sus .



15. Reglarea pompei se face astfel: slãbiþi ºurubul (3),. Slãbiþi piuliþele (1 ºi 2) ale flansei de prindere a pompei pe motor.
________________________________________
Avertisment
Nu slabiti suruburile prea mult, doar 2 sau 3 ture, pentru a evita eforturi in roata dintata care tine lantul de actionare a axului cu came din chiulasa .
________________________________________
16. Rotiti pompã de injectie pânã când indicatorul aratã valoarea ceruta .

17. Strangeti inapoi ºuruburile 1 - 3, cu o forþã de 25 Nm .

18. Scoateþi surubul de 8mm din volanta ºi verificaþi din nou de ajustarea. Timp
in care se roteºte arborele cotit numai în direcþia de functionare a motorului.
Verifivati daca pentru inca o rotire de doua ture sau mai multe ,indicatorul
va arata valuarea reglata de d-tra, adica cea de 0.90.


La final :

1. Demontati indicatorul si adaptorul de testare.

2. Remontati dopul din bolcul motorului spre volant.

3. Remontati ºurubul central si strangeti cu o forþã de 30 Nm

4. Remontati capacul, pe unde se pune ulei.

5. Remontati galleria de admisie.

6.Pentru maºini cu aer conditionat remontati vâsco cuplajul ventilatorului.

7. Remontati scutul de protectie de sub motor.

8. Conectaþi cablul bateriei negativ.

9. Setaþi ora pep e ceasul orar dela bord.

10.Introduceti codul securitate la radio.

11 Start, dacã este necesar se va face aerisirea sistemul de injecþie.

12.Testeaza , verifica etanºeitatea ºurubului central al pompei , dacã este
necesar mai strange-l.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
OK cata . inca nu am inteles unde pot vedea urme in forma de V sau X
Intre timp am comandat pe internet doua capuri hidraulice din China (fara de pistoane rotative) 30$/buc.
Acum ca mi-ai scrisca nu se potrivesc chiar bine pistoanele spune-mi totusi cum ai procedat la transpunerea pieselor vechi pe noul cap ? Oare?
Eu am o pompa de rezerva dar este nereglata . Aca nu va reusi transferul pieselor la noul cap hidraulic primit din China voi incerca sa montez capul dela pompa de rezerva .
Cata ai inteles traducerea mea ? Este sugestiva ? Se poate lucra dupa ea ?
In fine ai inteles ce este de facut ?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru "blanarugh" , nici la tine nu am gasit adresa de mail pe profil .
Trimite adresa si iti timit materialul pe mail normal.
Vad ca colegul "cata" a postat ceva din cele trimise de mine dar fara poze.
Daca poti tine legatura cu el sau cu mine ,cum doresti
Numai bine !
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Capul hidraulic pe care l am cumparat eu contine toate componentele de inalta presiune care se pot uza ,deci pompa se comporta ca si una noua din fabrica , daca tu ai comandat doar partea fixa fara pistonul hidraulic ,nu stiu cit de bine se va potrivi Confused .ideal era sa comanzi tot blocul ,sa inlocuiesti tot si sa reutilizezi doar componentele care nu se pot uza ,adica iesirile de inalta presiune si surubul dintre ele . daca totusi ai comandat sper sa nu fie firma Hanji China despre care nu prea am auzit de bine.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna dimineata cata , cumparatura s-a facut si acum sunt pe drum produsele .Vor sosi cu UPS in cateva zile si vom vedea ce au dat pe acest pret .
Sa avem rabdare si voi pune aci poza cu cele primite.
Ai inteles materialul cu avansul pompei ? Sa sti ca mai este un avans si la motor ! care se corecteaza tot dupa primi 20000 Km.
O zi buna tuturor !

P.S nimeni nu gaseste presctiptii de reglare pentru pompa? Cand citesti ce arata testerul cum poti compara cat este de adevarat? Sau ce trebuie corectat?!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Prescriptiile pentru avansul pompei sunt in manualul de reparatii al masinii tale. Testarea avansului pompei de injectie clasice se face cu motorul cald (apa peste 40 grade C), 'ca sa nu te minta' avansul automat la rece. 'Testerul' este calculatorul in cazul tau ? Poti sa vezi valorile de reglare pe laptop ?

Ce vrei sa spui cu avansul la motor ?!?
  • criss70

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am nevoie sa cumpar un cap hidraulic pt opel omega 2.5 td de unde din Sinaia pot comanda?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR