Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Wyo nu stiu ce tester ai incercat tu dar iti sugerez si sper sa nu se considere reclama sa incerci la autovarom in timisoara, sunt competenti si pot spune din propria experienta ca stiu ce fac. bafta
Skip ads

  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ok.maine merg cu ea la tester si va anunt ce si cum,acum si cu becul stins nu se accelereaza,ma gandesc ca a ramas eroarea in calc.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica furtunul de la admisie , turbo sa nu fie crapate
colierele daca sunt strinse
curata sau verifica senzorul ala care se afla deasupra de egr , de pe admisie
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat fiecare furtun in parte,am curatat egr,m-am uitat la turbo eo ok merge se aude cand intra,vedem azi ce zice mecanicul ca masina este in service.Revin cu noutati diseara
Skip ads

  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,am revenit rezultatul de la tester.P1125,P1631,P1335,P0725,PO110,P0100,P0400.Datimi si mie ceva sfaturi cu ce sa incep si de unde ma iau cu mainile de cap cand vad cate probleme are.



Ms
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
p1125 reglare presiune de supraalimentare fara semnal

p1631 aparat de comanda pompe,dereglare,defectiune in functionare


p1335 semnal dzg msg|psg semnal neplauzibil


p0110 sesizor temperatura aer admisiune semnal prea mare,inalt


p0725 indicator de turatie semnal fals


p0100 debitmetru de aer semnal mic,jos




p0400 recirculare gaze de esapament,abatere de la val.de regl.prescrisa




Ms astept ceva sfaturi
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un prim lucru pe care trebuie sa faci e sa verifici senzorul de turatie arbore cotit. Incearca sa gasesti unu de proba sa nu il cumperi degeaba, dar e 90 la suta ala problema ai 2 erori care te duc spre el p1335 si p0725. Legat de p1631 care e o eroare de pompa partea electrica,, ar putea fi posibil ca de la senzorul mentionat mai sus sa iti dea si eroarea asta. Senzorul o sa-l gasesti sub racitorul de ulei deasupra de baie. P1125 e legat de elctrovalva de la turbo....vezi cum sta cu vacuumul.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
2 erori sunt generate de debitmetru.
Electrovalva de la turbo este defecta
senzorul de turatii defect
verifica toate furtunasele de vacuum sa nu ai cumva scapari pe undeva
Skip ads

  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Debitmetru de aer schimbat,egr schimbat tot asa merge masina se accelereaza foarte greu
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ianc,poti sa imi pui o poza cu senzorul despre care spuneai sa stiu exact ce sa caut?



Ms
  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mai o chestie am uitat sa mentionez,furtunul de la intercooler nu se intareste deloc
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai sters erorile dupa ce ai schimbat debitmetrul ?
Senzorul de turatii il gasesti prins sub racitorul de ulei intr-un surub de blocul motor. Cablu de la senzor ajunge sus pe langa senzorul boost presure ce vine montat pe galeria de admisie in dreapta cum te uiti la motor din fata masini.
Skip ads

  • wyo832000

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 TH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sper sa vin maine cu rezolvarea la masina ca am dus-o la un mester care cica se stie,acum vedem.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cu motorul pornit uitate in spatele turbinei si vezi daca tija din spatele ei este trasa la maxim.
Daca electrovalva ce comanda turbina nu functioneaza sau daca ai pierderi de vacuum tija aceea nu o sa se miste deloc si nici turbina nu va face presiune in admisie
  • cipri1505

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Sal. Cum ai rezolvat pana la urma problema?
  • CornelH79

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
Am avut acesta problema pe acelasi tip de motor pana sambata asta (16.11.2013). Aparea cand depaseam 3500 turatii - la depasiri si ramanea fara putere cu pedala de acceleratie la podea- reduceam in treapta a a 3-a sub 2000 de turatii si apoi acceleram si pleca din nou ok.
Am verificat pana acum circuitul de vid (furtunasele )- pornind de la pompa de vid pana la turbo si apoi la circuitul care duce la supapa EGR
Supapa EGR - localizata sub protectia de plastic pe galeria de evacuare la mijloc. (piesa de plastic -producator Wahler 7211D).
Am demontat supapa EGR- am desfacut-o usor (adica am spart capacul de plastic) si surpriza: membrana care actiona pe vid era crapata si nu mai ridica pistonasul suficient ca sa lase gazele arse sa intre inapoi in motor - EGR - recirculare gaze arse.
Am cumparat o piesa noua de la acelasi producator Wahler 7211D impreuna cu garnitura de etansare de culoare verde
Pret : 460 RON.
Demontare: scoatere furtunas de pe supapa EGR si 2 suruburi - capete speciale APEX torx
Montare : silicon pentru garnituri de motor se unge garnitura de etansare si se strang la simt cele doua suruburi.
Atentie daca strangi prea mult distrugi filetul din capacul galeriei.
Repunere furtunas la supapa EGR.

La mine merge perfect acum dupa 250 km,
La depasiri se comporta foarte bine - am atins 4500 -4800 turatii in treapta a 3-a de cel putin 50 de ori si nu mai apare check engine.
  • ovidiuprotv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Colegi am eu o rezolvare care costa 0 lei si nu o zic mecanici sau nici eu nu o stiu la faza cand nu trage motorul doar daca o ti blana si dupa ceva timp se stinge becul de "verifica motor" si incepe sa traga.
Eu am mers la peste 5 mecanici si toti mi-au zis ca e EGR-ul ca e turbo, furtunele de vacum... Am verificat tot si erau in regula si am tot gandit-o cum functioneaza defapt motorasele de vacum si sistemul si mi-am dat seama ca defapt acele electro valve trag aer pe undeva. Ele au fiecare in partea de jos acea pastila din plastic neagra prin care intra aer si aia are in ea un fel de filtru care opreste parful si cel mai important lasa aerul sa intra in electro vala INCET, nu la volum mare si usor cum intra cand acele pastile sunt vechi .
Deci rezolvarea de 0 lei este sa puneti o bucata de fis (pentru ca trece aerul prin el dar mai greu) pe furtunul care scrie out din electro valva si dai o tura si nu o sa iti vina sa crezi Very Happy

Am sa fac o poza in curnad si pun sa vedeti exact treaba...
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Fi te rog frumos mai clar un pic daca se poate........
  • ovidiuprotv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Deci iei foarfeca cauti o geaca din fas si tai o bucata din buzunarul interior de ex. si il tragi manson pe toate pomiptele de vacum acolo unde scrie VAC si gata :-p
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si este pt etansare mai buna sau.....?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR