Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru orice documentatie se poate da o cautare din google sau orice motor de cautare pe net,si se gasesc tot felul.Doar trebuie rabdare Laughing
Skip ads

  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut din cate am vazut bujiile lui dan sunt caramizii ceea ce deanota ca au lucrat foarte bine,acum sa va zic de ale mele boshh cu 2 electrozi curatae pana sa ma hotarasc sa le schimb mers 50 km si la inlocuire afumate negre nu aveau clalamina doar fum negru akum am NGK cu 2 electorzi se simte diferenta boshul vechi se auzea cum sfaraie cand bagam talpa brusc in ea trebuia sa o iau usor si aveam si un consum mai mare de benzina cca 2.5% acum sper sa fie ok dar imi este frica sa nu se innegreasca si astea.astept o sugestie> de la ce se innegresc?
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
goldeye3002 a scris:Citez ''Au 2 electrozi pe care ii lasati asa !, nu va apucati de reglat.''
Zice clar ca BKR5EK au distanta de 0.8mm, zice clar ca sunt pentru Z12XE de ce sa ma apuc sa reglez? Cu celelate bosch nu am avut nici o problema ti-am zis, doar uzura normala. Cred ca o sa le pun inapoi pe cele bosch...


Poate te ajut eu , am schimbat si eu bujiile la putin timp dupa ce am cumparat masina , Agila 1,2, in 10 mii de kilometrii de atunci am reusit si eu sa ma prind ca imi trepideaza rau de tot motorul la relanti, uneori chiar dadea sa moara chiar turanduse in secunda urmatoare pana la 1200 sa compenseza.
Asa ca ieri la schimbul de ulei desfac bujiile imprumut o lera si masor , surpriza absolut toate bujiile erau deraglate , ceva de genu 0,6/0,3 bujia 1, 0,5/0,2 bujia 2 etc , am luat o surubelnita si le-am "cracanat " toate la 0,9 binenteles ca acum motorul merge fara cea mai mica intrerupere .

Deci e vorba de marfa proasta din romania nu ca cumperi tu sa ai ce regla
Bujiile sunt NGK BKR5EK, citind azi observ ca trebuiau facute la 0,8 dar tinusem minte gresit Smile merg si la 0,9 de cel putin 300 de ori mai bine ca 0,2-0,3 etc
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Stau cu bujiile aproape noi in portbagaj pentru ca nu am de unde sa fac rost de o lera sa le reglez... Chiar as vrea sa le vand cuiva si sa cumpar bosch. Nu m-au impresionat deloc NGK-urile astea, daca este cineva interesat de ele(au 5000km) sa imi lase un mesaj.
Skip ads

  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Apropo, am uitat sa precizez ca Bosch-urile din pozele mele au avut toate de noi deschiderile de 1mm (masurate cu lera). Le-am lasat asa si motorul merge bine (daca e vreo problema spuneti-mi si le rearanjez la cat trebuie).
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu am gasit la Corsa 1.0, care are 37000km reali, bujii Bosch FQR 8 LEU2. Erau curate, cu un singur electrod si distanta 1 - 1.1mm. Ma bate gandul sa le schimb caci relantiul nu este prea rotund. O sa bag NGK BKR6EK sa vedem cum merg.
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ok am sa le masor pe cele vechi la munca cu o lera sa vad ce distanta am intre ele si daca este decalata le scot si pe cele noi de pe masina si ma apuc de ele.sper sa ii dau de cap.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru reglare (numai la NGK am gasit asta si in rest nu) se foloseste o sirma masurata sa aiba 0,9-1mm, o agrafa, sirma de arc...se gaseste !
Skip ads

  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile Bosch FQR 8 LEU2 cu NGK BKR6EK.
Am lasat NGK-urile ca de la mama lor. Distanta din fabrica este 0.8 - 0.85mm masurata cu o lera. La Bosch-urile puse de Opel distanta era 0.9mm.
Dupa schimbare parca porneste mai usor si relati-ul nu mai este tremurat. Insa cat turatia scade de la 1000 la aprox. 600, la trecerea prin pozitia lui 800rot/min motorul tremura. Ce poate fi?
Si ar mai fi o intrebare: la voi cand apasati, la relanti, brusc si pana la fund pedala de acceleratie aveti o intarziere in raspunsul motorului de aprox. o secunda
Cam asa aratau Bosch-urile mele dupa 37000km si mai jos cutiile de la NGK-uri - Made in Japan.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Papasan citeste Throttle Body Agila Z10XE/Z10XEP/Z12XE Laughing
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult!
Urmeaza sa fac si operatiunea de curatare Throttle Body.
Vedem dupa aceea cum se comporta.
M-am uitat prin partea de sus si nu se vedea decat putina depunere la marginile clapetei de acceleratie,in partile unde se obtureaza la inchidere.
  • Matrox1m

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Acum 2 zile am ridicat capota din intamplare sa vad cum mai arata motorul...Surpriza! Mufa care intra in bobina de inductie si implicit bobina se topisera si scoteau fum. La motor nu se simtea nici o diferenta in mers, martorii la bord..nik..
Am gasit bobina de inductie, am schimbat, am pus shi bujii noi dar nu gasesc nenorocirea aia de mufa! Aveti idee pe unde o gasesc?

ps: Corsa C 2004 998cc2
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La dezmembrari
  • Matrox1m

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La dezmembrari


Am cautat in tot Bucurestiul...Nu am gasit. O sa mai caut, mersi.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bujii uzate excesiv dar functionale , urca consumul de benzina? Daca da, cam cu cat?
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa doua saptamani in asteptarea unui raspuns............. imi raspund singur. Shocked
Nu am observat nici o modificare in privinta consumului si nici in functionarea generala a masinii.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Furdui a scris:Dupa doua saptamani in asteptarea unui raspuns............. imi raspund singur. Shocked
Nu am observat nici o modificare in privinta consumului si nici in functionarea generala a masinii.


Am schimbat si eu bujiile acum cateva zile (cele vechi erau extrem de uzate gap=1,5-1,7 mm, muchii rotunjite
si electrodul central foarte erodat pe laterale) si pot spune ca acum am alta masina in privinta puterii si a reprizei
in accelerare. Consum nu am apucat sa fac, insa sigur acesta va fi mai mic.
Daca nu ai observat modificari in comportamentul masinii atunci vechile tale bujii erau inca functionale sau nu
ai reglat distanta dintre electrozi (gap) la cele noi.
Sincer eu nu am dat nici o importanta reglarii distantei, am montat bujii NGK BKR5EK nereglate si masina
mergea ca dracu cu intreruperi si balbaieli la ralanti. Le-am scos si le-am reglat la 1 mm si acum motorul merge super.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Masina functiona foarte bine si cu cele vechi. Aveam Bosch FLR8LDCU si am pus la fel. Nu am luat NGK BKR5EK ca daca trebuie reglate inseamna ca ceva pute la ele. Ca nu au japonezii lera de 1 mm si le lasa asa ca sa le reglez eu. Am zilele viitoare de facut un drum "Deva-Oradea" si atunci o sa vad si ce consum am, ceva mai clar.

Asa aratau cele vechi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Codrin a adus personal din SUA bujii NGK si tot nu erau reglate. De ce ? Nu stiu, dar se pare ca toate din fabrica au intrefierul de 0,8 si la noi trebuie facut de 0,9-1mm.
Daca ai intrefierul prea mare (bujii uzate) vei solicita bobina de inductie si ECU.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
"Deva -Oradea" in total am facut 422 Km cu 23.7 l benzina .Consum 5,6. Nu mi se pare un consum prea mic cu toate ca exista portiuni in munti, in care se circula cu viteza a doua si a treia. Pe acelasi traseu am scos 6 l/100km cu Ascona care era destul de obosita. Am scris despre consum aici ca nu mi s-a parut sa-mi consume mai putin dupa schimbarea bujiilor. Cred ca eu ma asteptam la un consum mai mic de la ea, dar ea saraca atata poate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR