mmsoso
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
d-le Dan,am schimbat rampa cu una noua dar nu am simtit nici o imbunatatatire.Am curatat si throttle,mai trebuie sa incerc cu Map-ul.
Multumesc de sfaturi si daca puteti sa imi raspundeti la intrebare...
Se poate oare sa fie de la depunerile de calamina pe garnitura chiuloasei?Am schimbat acum ceva timp vascozitatea uleiului (de la 5w40 la 10w40) si ma gandesc ca poate....nush ,mai ales ca problemele apar doar la rece.Multumesc
Multumesc de sfaturi si daca puteti sa imi raspundeti la intrebare...
Se poate oare sa fie de la depunerile de calamina pe garnitura chiuloasei?Am schimbat acum ceva timp vascozitatea uleiului (de la 5w40 la 10w40) si ma gandesc ca poate....nush ,mai ales ca problemele apar doar la rece.Multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danoiu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
danoiu a scris:ASTRA G 1,7 DTI, 2000.Check engine SE APRINDE in mers fara o anumita regula,scade puterea motorului.Uneori fac 100 km fara probleme Am sch debitm. ,calc. de inj.,NIMIC.COD EROARE ;P1125.Daca ma puteti ajuta......Am fost la trei ,,specialisti" pana acum....mai am o speranta ....la voi.
Am gasit in Cluj un baiat extra de la opel [0740504002] care a rezolvat problema[a curatat supapa de s..presiune si a sch o valva pe vacum
- Marinescu Dan
- *
- 2 mesaje
- din 21 Jan 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Marinescu Dan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
[quote="Marinescu Dan"]Opel astra , an fabricatie 2001, motor Y17DT. Becul in cauza se aprinde la fiecare utilizare a masinii dupa un interval de max 5 - 7 minute de la pornire si sta aprins pe toata durata rularii cu exceptia unei viteze constante de 130km/h pe autostrada ( atunci se stinge ). Diagnoza facuta de un mecanic cu laptop si soft specializat a dat defectiune al senzorul temperatura apa. Cu ocazia asta am observat si eu ( cam tarziu e drept ) ca acul indicatorul din bord aferent nu se mai misca deloc. Am schimbat senzorul ( pret achizitie 50 RON ) la un service dar fara rezultat imediat. Sunt cumva doi senzori de apa ? In caz afimativ care este pozitionarea lor ?[/quote
Dupa o sapt de la acest mesaj masina nu a mai pornit deloc. Am tractat-o pana in service : alternator defect si senzorul de la arborele cotit defect. Am schimbat senzoul si reparat alternatorul si are o luna de cand merge ok.
Dupa o sapt de la acest mesaj masina nu a mai pornit deloc. Am tractat-o pana in service : alternator defect si senzorul de la arborele cotit defect. Am schimbat senzoul si reparat alternatorul si are o luna de cand merge ok.
mihai1982
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare . De curand am intrat si eu in clubul vostru cu un astra caravan Z18XE 16V din 2001.Si am o mica sau mare problema, poate cineva ma ajuta .Astazi am schimbat filtrul de benzina metoda clasica adica: am ridicat masina, am scos furtunele de la filtru (m-am spalat cu benzina pe fata:)) ca nu stiam ca exista presiune in instalatia de alimentare) am pus filtrul nou am prins furtunele si gata .Easy job !
Problema a aparut dupa . Am pornit motorul totul ok dupa cateva sute de metri parca am simtit o fluctuatie in turatie si cand m am uitat pe bord am gasit becul CHeck engine si becul Controlul Tractiunii aprins! Opresc motorul pornesc din nou, becul CT se stinge insa becul Check Engine mi a ramas aprins. Am intrat pe forum am gasit metoda "murzick" ( ii mutumesc pe aceasta cale ) si am citit urmatoarele 2 coduri:
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P1613 Loss of DIM Serial Data
1.Cum interpretati aceste 2 erori ?
2.Ce imi recomandati?
Problema a aparut dupa . Am pornit motorul totul ok dupa cateva sute de metri parca am simtit o fluctuatie in turatie si cand m am uitat pe bord am gasit becul CHeck engine si becul Controlul Tractiunii aprins! Opresc motorul pornesc din nou, becul CT se stinge insa becul Check Engine mi a ramas aprins. Am intrat pe forum am gasit metoda "murzick" ( ii mutumesc pe aceasta cale ) si am citit urmatoarele 2 coduri:
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P1613 Loss of DIM Serial Data
1.Cum interpretati aceste 2 erori ?
2.Ce imi recomandati?
- GiGiCarbiT
- *
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- *
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- *
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bigdopeee
- **
- 225 mesaje
- din 06 Apr 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Prahova
bigdopeee
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2008
- Mesaj Privat
- GiGiCarbiT
- *
- 28 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Calibra 1993 C20NE
- Prahova
GiGiCarbiT
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
mmsoso
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,revin.......
Cum s-a facut vremea foarte frumoasa afara si temperaturile nu au mai scazut masina mea merge brici si nu mai am ce sa ii fac.Probabil pana la iarna o sa o vand ca m-am saturat de umblat prin service-uri ,si o sa imi iau acelasi model da putin mai nou.
Multumesc tuturor pentru serviceuri(d-le Dan o sa verific si ECU).
Cum s-a facut vremea foarte frumoasa afara si temperaturile nu au mai scazut masina mea merge brici si nu mai am ce sa ii fac.Probabil pana la iarna o sa o vand ca m-am saturat de umblat prin service-uri ,si o sa imi iau acelasi model da putin mai nou.
Multumesc tuturor pentru serviceuri(d-le Dan o sa verific si ECU).
- ciprianyo11
- *
- 1 mesaje
- din 03 Apr 2008
- Calibra 1993 c20ne
- Iasi
ciprianyo11
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
- madboy
- **
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat . am si eu o problema la opelul meu un astra caravan din 2002 cu motor de 1,7DTI si pe la 120, 130 , si odata la 140 mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si isi pierde din putere motorul adica nu mai vrea sa treaca de viteza la care sa aprins , si daca iau piciorul de pe aceleratie reduce apoi daca acelerez din nou nu mai urca deloc . de la ce sa fie? de la debitmetru? mentonez ca masina fuge de rupe pana la 120-130 cand mi se aprinde martorul , si el nu se aprinde de fiecare data cand ajung la viteza asta am mers si cu 160 si nu sa aprins . ast rasp multumesc anticipat
enachemg
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cauta...aici... https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=34 in dreapta sus a monitorului foleseste functia...Cauta
enachemg
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
- madboy
- **
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
da e adevarat tre sate duci la un electronist sa le inlocuie ca st cum st becurile de la tastatura telefoanelor mobile st lipite acolo . si cesurile se scot foarte usor. se desurubeaza cele 4 suruburi de la grila ceasurilor
apoi mai sunt 2 la baza lor , si o clema care e desupra ceasurilor si ies destul de usor . eu le am scos de 20 de ori cred . cel mai indicat e sa te duci cu ele la un electronist sa iti faca operatiune sa nu strici ceva pe acolo st destul de sensibile . bafta
apoi mai sunt 2 la baza lor , si o clema care e desupra ceasurilor si ies destul de usor . eu le am scos de 20 de ori cred . cel mai indicat e sa te duci cu ele la un electronist sa iti faca operatiune sa nu strici ceva pe acolo st destul de sensibile . bafta
enachemg
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat