Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
d-le Dan,am schimbat rampa cu una noua dar nu am simtit nici o imbunatatatire.Am curatat si throttle,mai trebuie sa incerc cu Map-ul.
Multumesc de sfaturi si daca puteti sa imi raspundeti la intrebare...
Se poate oare sa fie de la depunerile de calamina pe garnitura chiuloasei?Am schimbat acum ceva timp vascozitatea uleiului (de la 5w40 la 10w40) si ma gandesc ca poate....nush ,mai ales ca problemele apar doar la rece.Multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mmsoso foarte posibil sa fie ECU, citeste discutia https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24812
  • danoiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
danoiu a scris:ASTRA G 1,7 DTI, 2000.Check engine SE APRINDE in mers fara o anumita regula,scade puterea motorului.Uneori fac 100 km fara probleme Am sch debitm. ,calc. de inj.,NIMIC.COD EROARE ;P1125.Daca ma puteti ajuta......Am fost la trei ,,specialisti" pana acum....mai am o speranta ....la voi.
Am gasit in Cluj un baiat extra de la opel [0740504002] care a rezolvat problema[a curatat supapa de s..presiune si a sch o valva pe vacum
  • Marinescu Dan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
[quote="Marinescu Dan"]Opel astra , an fabricatie 2001, motor Y17DT. Becul in cauza se aprinde la fiecare utilizare a masinii dupa un interval de max 5 - 7 minute de la pornire si sta aprins pe toata durata rularii cu exceptia unei viteze constante de 130km/h pe autostrada ( atunci se stinge ). Diagnoza facuta de un mecanic cu laptop si soft specializat a dat defectiune al senzorul temperatura apa. Cu ocazia asta am observat si eu ( cam tarziu e drept ) ca acul indicatorul din bord aferent nu se mai misca deloc. Am schimbat senzorul ( pret achizitie 50 RON ) la un service dar fara rezultat imediat. Sunt cumva doi senzori de apa ? In caz afimativ care este pozitionarea lor ?[/quote

Dupa o sapt de la acest mesaj masina nu a mai pornit deloc. Am tractat-o pana in service : alternator defect si senzorul de la arborele cotit defect. Am schimbat senzoul si reparat alternatorul si are o luna de cand merge ok.
Skip ads

  • mihai1982

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare . De curand am intrat si eu in clubul vostru cu un astra caravan Z18XE 16V din 2001.Si am o mica sau mare problema, poate cineva ma ajuta .Astazi am schimbat filtrul de benzina metoda clasica adica: am ridicat masina, am scos furtunele de la filtru (m-am spalat cu benzina pe fata:)) ca nu stiam ca exista presiune in instalatia de alimentare) am pus filtrul nou am prins furtunele si gata .Easy job !

Problema a aparut dupa . Am pornit motorul totul ok dupa cateva sute de metri parca am simtit o fluctuatie in turatie si cand m am uitat pe bord am gasit becul CHeck engine si becul Controlul Tractiunii aprins! Opresc motorul pornesc din nou, becul CT se stinge insa becul Check Engine mi a ramas aprins. Am intrat pe forum am gasit metoda "murzick" ( ii mutumesc pe aceasta cale ) si am citit urmatoarele 2 coduri:

P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P1613 Loss of DIM Serial Data

1.Cum interpretati aceste 2 erori ?
2.Ce imi recomandati?
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare....Ma poate ajuta si pe mine cineva......am eroarea 36 dupa testul cu agrafa..!Ce sa fac?

Eroarea este: Incorrect RON.Octane setting Damaged RON plug or bad connection..!
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
deci>?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
GiGiCarbiT, vezi ca pe Vectra A (probabil si pe alte Opel-uri din acea perioada) exista un comutator al cifrei octanice a benzinei (92/95). La Vectra parca e situat undeva in compartimentul motor, in stinga. Verifica daca e ok, sa nu fie firul rupt, ceva.
Skip ads

  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cred ca este vorba de mufa care scrie pe ea "95" se afla langa mufa unde am "umblat" cu agrafa...!...CORECT?Pot sa curat cu sprei de contacte?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
GiGiCarbiT, exact, aia e. Verifica cum e scris aici:

  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu opel vectra b 1.6 benzina 1999..si de cateva zile se apinde checkengine insa se stinge dupa cateva minute....si ma intre ce problema o fi...ma puteti ajuta?
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Foarte Mult...!Sa rezolvat datorita Clubopel .. Mercic
Skip ads

  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,revin.......
Cum s-a facut vremea foarte frumoasa afara si temperaturile nu au mai scazut masina mea merge brici si nu mai am ce sa ii fac.Probabil pana la iarna o sa o vand ca m-am saturat de umblat prin service-uri ,si o sa imi iau acelasi model da putin mai nou.
Multumesc tuturor pentru serviceuri(d-le Dan o sa verific si ECU).
  • ciprianyo11

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta si pe mine cineva am un opel claibra c20xe si nu vrea sa ma porneasca ,am incercat testul cu agrafa dar nu prea am inteles cum e treaba cu acest test. Poate vrea cineva sa isi bata putin capul cu mine Sad sa imi explice mai bine cum trebuie citite codurile
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat . am si eu o problema la opelul meu un astra caravan din 2002 cu motor de 1,7DTI si pe la 120, 130 , si odata la 140 mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si isi pierde din putere motorul adica nu mai vrea sa treaca de viteza la care sa aprins , si daca iau piciorul de pe aceleratie reduce apoi daca acelerez din nou nu mai urca deloc . de la ce sa fie? de la debitmetru? mentonez ca masina fuge de rupe pana la 120-130 cand mi se aprinde martorul , si el nu se aprinde de fiecare data cand ajung la viteza asta am mers si cu 160 si nu sa aprins . ast rasp multumesc anticipat
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut
cine stie sa-mi spuna si mie cum fac sa schimb becurile martor din bord care nu functioneaza sunt galbene amandoua si la mine nu se aprind. va multumesc
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cauta...aici... https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=34 in dreapta sus a monitorului foleseste functia...Cauta
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ms uragan. dar nu am gasit nimic de bord astra g 1.7 dti. nu stiu cum se scot ceasurile. si am auzit ca becurile martor nu se schimba, pt ca defapt nu ar fi becuri si ar fi lipite acolo. sti ceva in legatura cu asta . ms
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
da e adevarat tre sate duci la un electronist sa le inlocuie ca st cum st becurile de la tastatura telefoanelor mobile st lipite acolo . si cesurile se scot foarte usor. se desurubeaza cele 4 suruburi de la grila ceasurilor
apoi mai sunt 2 la baza lor , si o clema care e desupra ceasurilor si ies destul de usor . eu le am scos de 20 de ori cred . cel mai indicat e sa te duci cu ele la un electronist sa iti faca operatiune sa nu strici ceva pe acolo st destul de sensibile . bafta
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Merci mult.

cum fac sa-ti pun o poza poate nu trebuie sa se aprinda

sa vad daca a mers. ms

LE: a mers becurile incercuite nu se aprind.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR