- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am mai scris undeva, opcom da bãlãrii la Corsa C.. Alege alta mașinã cu același motor și an(poate Agila) și vezi și valorile la debitmetru. Sau calcã accelerația, ar trebui sa creascã exponențial de la 9. 27 sau ceva de genul asta. Verifica etanșarea, dar mai întâi pipãie furtune ce merg la admisie sa nu fie sparte , apoi demontezi.
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
Daca restul valorilor sant corecte inseam a ca op-comul merge.0 era si la mine si factor de umplere agr tot 0 si debitmetru defect (numai senzorul de debit aer pt ca temperatura o citea corect).debitmetru se incearca pe aceeasi motorizare (au un cod pe ele in functie de motor).daca ai 12v si 5v cu contactul pus si in op com ai 0 debitmetru e defect.pt.corsa incearca ver.1.39 la firmware
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
Verifica cu atentie cablajul (din conector spre ecu)si tensiunile pe pini in conectorul care intra in debitmetru.este posibil sa ai un traseu intrerupt poate chiar intoarcerea din debitmetru spre ecu.din tis 2000 gasesti schema sau poate cineva care are tis iti poate spune unde sa masori continuitatea pana in conector la ecu
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am dovedit-o. Problema a fost firul ce face legatura din pinul 5 debitmetru in pinul 6 ecu.
Este intrerupt pe undeva. Cand avea continuitate, cand nu. Am tras un fir in paralel (de proba) si totul a revenit la normal.
Zilele viitoare sa desfac instalatia si sa il cablez cum trebuie.
Multumesc tuturor pentru implicare si sfaturi.
Este intrerupt pe undeva. Cand avea continuitate, cand nu. Am tras un fir in paralel (de proba) si totul a revenit la normal.
Zilele viitoare sa desfac instalatia si sa il cablez cum trebuie.
Multumesc tuturor pentru implicare si sfaturi.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Intr-una din zilele trecute, prima dintr-o serie cu temperaturi sub 0*C, mi-a apãrut, la pornirea motorului, martorul "mașinuța cu cheie" iar la citirea erorii cu metoda "pedale" a reieșit codul 0100. Am resetat ECU în modul obișnuit, cu borna scoasã 30 min.etc...Eroarea a apãrut la pornire, martorul respectiv aprinzandu-se și el.
Ciudat e ca dupã ce am circulat cu masina, la repornire s-a stins martorul "masinuta" și a apãrut cel "exhaust". Faza s-a repetat și dupã o alta resetare. Nu scap de eroare nicicum. Am curãțat debitmetru cu spay CRC, fãrã a folosi alte obiecte. Degeaba!
Treaba e ca mașina pornește bine, motorul merge ok, ca și înainte de apariția erorii. Atâta s-a întâmplat, în momentul apariției defecțiunii, la pornirea de acum câteva zile, motorul s-a turat cam tare revenind la normal cu câteva trepidații mai pronunțate. Acum, dupa curatare, e invers, pornește la frig ca și cum afarã ar fi cald, adicã turația inițialã e cam 1100 rot/min și apoi scade în mod normal.
Pe debitmetru am sesizat un soi de pelicula de ulei sau condens, nu mi-am dat bine seama deoarece am lucrat la lumina lanternei apoi am dat de nebun cu spray peste tot ce-am vãzut componenta metalica. Sunt conștient ca ceva nu e în regula ( așa ceva mã gândeam ca li se întâmplã doar altora 😆) și as cam avea nevoie de o pãrere a cuiva care a întâmpinat probleme cu debitmetru sau care a crezut ca e de vina debitmetru și de fapt alta era cauza erorii (P0100).
Ciudat e ca dupã ce am circulat cu masina, la repornire s-a stins martorul "masinuta" și a apãrut cel "exhaust". Faza s-a repetat și dupã o alta resetare. Nu scap de eroare nicicum. Am curãțat debitmetru cu spay CRC, fãrã a folosi alte obiecte. Degeaba!
Treaba e ca mașina pornește bine, motorul merge ok, ca și înainte de apariția erorii. Atâta s-a întâmplat, în momentul apariției defecțiunii, la pornirea de acum câteva zile, motorul s-a turat cam tare revenind la normal cu câteva trepidații mai pronunțate. Acum, dupa curatare, e invers, pornește la frig ca și cum afarã ar fi cald, adicã turația inițialã e cam 1100 rot/min și apoi scade în mod normal.
Pe debitmetru am sesizat un soi de pelicula de ulei sau condens, nu mi-am dat bine seama deoarece am lucrat la lumina lanternei apoi am dat de nebun cu spray peste tot ce-am vãzut componenta metalica. Sunt conștient ca ceva nu e în regula ( așa ceva mã gândeam ca li se întâmplã doar altora 😆) și as cam avea nevoie de o pãrere a cuiva care a întâmpinat probleme cu debitmetru sau care a crezut ca e de vina debitmetru și de fapt alta era cauza erorii (P0100).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Azi am facut proba cu un debitmetru de pe masina unui vecin si nu s-a mai aprins niciun martor. In schimb eroarea P0100 a persistat (poate ca nu s-a sters, poate ca am asteptat un timp mai scurt de 30 min. cu borna scoasa). Cum am pus debitmetrul meu a si aparut martorul "masinuta". Codul de eroare a ramas neschimbat. Masina merge bine, ma gandesc insa ca mi-a crescut consumul. Nu am remarcat simptomele unui debitmetru defect dar dupa testul de azi nu prea mai am niciun dubiu. Masuratori nu am facut. E si cam greu, e si cam frig, nici nu prea stiu ce sa masor. Mai studiez!
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat