- Eddie
- ***
- 509 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
baloozzy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2006
- Mesaj Privat
apetcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
L-am spalat odata si gata. Am un Opel Astra Diesel si ...dupa ce l-am spalat 3 zile ...mergea parca era caruta. Am fost la service si ...aia au vazut ca mufele de la computerul de bord erau pline cu o solutie verde ...de la spalataorie plus oxid, doar in 3 zile...Ulterior au vazut 2 pini care rau aproape rupti...si am crezut ca .. am terminat-o cu computerul de bord. Au reusit sa lipeasca pinii si acum merge ok. Sper sa tine. Aveti grija !!!
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
il spal de vreo 2 ori pe an!
nu prea des ca intru intr-o balta si tot motorul il fac cu noroi(mai ales cureaua de la alternator toata capota il face cu mizerie).
Inainte de a spala dau jos filtrul de aer acumlatorul,ca sa incap mai bine,astup gura de admisie la injector cu o carpa.
Nu cu apa ci cu petrol il spal, punt petrol in pistolul de pulverizat vopsea si-l suflu(aripa acopar cu patura).las un pic si dupa aceea iar fac aceasta operatie de 2 sau 3 ori,dupa aceea ia o carpa si o perie de dinti(in locurile unde nu incap cu carpa) sil curat.
Il limpezesc tot cu petrol si il lustruiesc cu carpa arata super.
(inainte sa pornec las cateva ore pt a se evapora petrolul ramas,se evapora repede mai ales daca este caldura).
nu prea des ca intru intr-o balta si tot motorul il fac cu noroi(mai ales cureaua de la alternator toata capota il face cu mizerie).
Inainte de a spala dau jos filtrul de aer acumlatorul,ca sa incap mai bine,astup gura de admisie la injector cu o carpa.
Nu cu apa ci cu petrol il spal, punt petrol in pistolul de pulverizat vopsea si-l suflu(aripa acopar cu patura).las un pic si dupa aceea iar fac aceasta operatie de 2 sau 3 ori,dupa aceea ia o carpa si o perie de dinti(in locurile unde nu incap cu carpa) sil curat.
Il limpezesc tot cu petrol si il lustruiesc cu carpa arata super.
(inainte sa pornec las cateva ore pt a se evapora petrolul ramas,se evapora repede mai ales daca este caldura).
- doru_a
- **
- 471 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 471
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris: il spal ...
Nu cu apa ci cu petrol il spal, punt petrol in pistolul de pulverizat vopsea si-l suflu...
Il limpezesc tot cu petrol ...
Nu cu apa ci cu petrol il spal, punt petrol in pistolul de pulverizat vopsea si-l suflu...
Il limpezesc tot cu petrol ...
E prima data cand aud de spalat cu petrol si cred ca e eficienta metoda ( petrolul dizolva mizeriile de pe motor) si nu cred ca ii dauneaza motorului si componentelor electrice si electronice de sub capota.
Cam ce cantitate de petrol folosesti pentru toata operatia?
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu, nu prea mult cu un pistol de pulverizare (dat la maxim) foarte putin intre 0.5 si 1l max.anul asta doar 1data l-am spalat si acuma ii frig.(pistolul sa nu fie prea aproape,dupa dizolvare sufla murdaria si stropeste totul .... mai ales ca am un pistol care functioneaza peste 4bari)
Am incercat cu benzina dizolva mai repede,dar si miroase rau este mai scump si trebuie sa ma grabesc pt-ca se evapora foarte repede mai ales fara plumb.Petrolul (nu ala de pe vremea bunici) are un miros placut si nu pute saptamani de la spalare...... ii da un luciu aparete.
Am incercat cu benzina dizolva mai repede,dar si miroase rau este mai scump si trebuie sa ma grabesc pt-ca se evapora foarte repede mai ales fara plumb.Petrolul (nu ala de pe vremea bunici) are un miros placut si nu pute saptamani de la spalare...... ii da un luciu aparete.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am observat ca dupa ce trintesc un post discutiile inceteaza subit. Am citit aici si metode bune dar si timpenii. De ce credeti ca pica senzori/debitmetre etc, se distrug calculatoare injectie....ca se duce omul la spalatorie si cretinii baga jetul si nici nu stiu pe ce. Ba mai mult si de la distanta mica ca sa rupa furtune ca sa nu mai zic de motor care este fierbinte. Pentru moment omul este fericit de cum luceste dar pe viitor numai problema va avea.
Asa ca o sa-mi fac timp in weekend sa compun unul la Agila in stilul caracteristic. In mare se poate aplica la toate motoarele diferentele fiind numai de amplasare componente.
Numai bine,
Ei na ca l-am facut, inca nu complet, este aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10696
Asa ca o sa-mi fac timp in weekend sa compun unul la Agila in stilul caracteristic. In mare se poate aplica la toate motoarele diferentele fiind numai de amplasare componente.
Numai bine,
Ei na ca l-am facut, inca nu complet, este aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10696
- alex82
- **
- 154 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mihai66
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: onesti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
DrLove
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Florin M a scris:cel mai bine se spala cu petrol, am vazut asta din propria mea experienta
Yeap, cu petrol sau cu gasolina se spala excelent motorul. Dar cum sunt mai greu de gasit, se poate cumpara solutie Arexons de prin toate hipermarketurile si se da motorul cu ea. Se lasa sa actioneze 15-20 minute, dupa care se sterge cu o carpa f. usor umezita. Iese bine si asa.
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
L-am spalat cu un spray de la ELF, cu un penson, cu tot ce am mai avut la indemana, dupa care l-am clatit cu apa, usor si cu grija, dar nu a iesit mare lucru.
E diferenta mare intre ce am facut eu si ce ar iesi la spalatorie.
In concluzie nu am facut nici o treaba, in afara de a lua o mare parte din praful care era "ca la el acasa"
E diferenta mare intre ce am facut eu si ce ar iesi la spalatorie.
In concluzie nu am facut nici o treaba, in afara de a lua o mare parte din praful care era "ca la el acasa"
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am un Astra F '94 cu motor ISUZU TC4EE1 1.7 problema e ca mai sunt trase fire pe langa vechile traseie si nu prea am incredere cat de bine sunt protejate mufele.
As vrea sa spal motorul este destul de "jegos", ma gandeam sa merg la spalatorie cu el, dar ce am citit m-a cam pus pe ganduri.
A mai spalat careva motorul la un Diesel ca al meu ?
A avut probleme dupa spalare?
Cu periuta nici nu poate fi vorba cred ca mi-ar lua o saptamana sa il fac curat luna.
As vrea sa spal motorul este destul de "jegos", ma gandeam sa merg la spalatorie cu el, dar ce am citit m-a cam pus pe ganduri.
A mai spalat careva motorul la un Diesel ca al meu ?
A avut probleme dupa spalare?
Cu periuta nici nu poate fi vorba cred ca mi-ar lua o saptamana sa il fac curat luna.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat