Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
M+S vine de la mud+snow ca profil, si daca sunt si "winter" inseamna ca au cauciuc mai moale, mai departe trageti voi concluzia daca sunt bune vara sau nu.
Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Bun si pina la urma sunt cauciucuri pentru toate anotimpurile sau nu? Si care sunt alea? Ce trebuie sa scrie pe ele?
  • cristakke

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2004

  • Mesaj Privat
all weather
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cum poti sa testezi rulmentii astfel incat sa ai certitudinea ca sunt defecti? Chestia cu invartitul rotii suspendate mi se pare puerila, nimeni nu poate dezvolta o astfel de forta incat sa solicite rulmentii ca in mers pe asfalt. Alte solutii?
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu e vorba de o solicitare similara, dar normal auzi un huruit cand rulmentul nu mai e sanatos daca invarti roata.
in plus daca e chiar varza ai si joc. dupa ce vezi/auzi primul rulment dus, nu o sa mai ai dubii....
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Problema mare este ca rulmentii pe fata la masina mea vin impreuna cu senzorii de ABS si viteza, o capsula mare neagra, care costa cam 10 mil bucata. E posibil sa se schimbe daor rulmentul propriu-zis? In TIS nu apare decat ca piesa intreaga!?!?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ah, din pacate asa este, nu se poate schimba separat.
Poti verifica rulmentul/jocul rulmentului si cu masina lasata jos pe asfalt: pui piciorul pe roata in partea se sus si faci balans lateral. La un rulment in stare perfecta, roata trebuie sa stea fix de ax, si la unul uzat, in timp ce caroseria se misca, vei simti la picior ca roata are un mic joc. (atentie, nu inainte-inapoi, ci pe lateral)
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait a scris:Cum poti sa testezi rulmentii astfel incat sa ai certitudinea ca sunt defecti? Chestia cu invartitul rotii suspendate mi se pare puerila, nimeni nu poate dezvolta o astfel de forta incat sa solicite rulmentii ca in mers pe asfalt. Alte solutii?


poti sa il testezi si montat pe masina. ma refer la faptul ca poti sa il "asculti", nu e nevoie sa tragi de roata (sa rastorni masina Very Happy ). pentru asta trebuie sa il speli de vaselina complet (daca iti permite configuratia), curat - curat si apoi sa il invarti. Daca huruie inseamna ca are niste bile/role ciupite si in in cel mai scurt timp (depinde de producator) o sa se duca de tot, adica o sa apara acel joc.
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca ce spui tu nu se poate face decat dupa ce demontezi rulmentul (spalat, invartit, ascultat). In cazul meu, cred ca daca l-ai demontat, mai bine il schimbi direct.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai da, dar dai numai fuzeta jos, il speli, pui inapoi si asculti. se poate ca rulmentul sa fie ok, nu? apoi dai jos iar, cumperi vaselina grafitata (RUL), il ungi bine bine, montezi si dai ture periculos sa il asculti iar

apropos, probleme cu praful pe acolo?? capacele alea sunt ok?
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. Chiar nu stiu cum arata rulemntii, in ce stare sunt sau daca este praf pe acolo. Problema mare vine in momentul in care nu poti sa ungi rulmentul. Unii rulmenti nu se demonta, mai prcis capacele de plastic care protejeaza bilele. O sa cer si sfatul baietilor de la Opel.
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
de ceva timp se aude un zgomot ciudat la rulare. parca ar fi de la cauciucuri...sper sa nu fie rulmentii.
masina e o vectra c din 2003, 40000 km.
ce credeti ca ar avea...si ce sa fac sa vad ce are?( in afara de a merge la un service). sa schimb rotile de pe spate pe fata intai?
multumesc
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai cumva cauciucuri de iarna?
La mine era zgomot de la cauciucuri de iarna si de la un capat de bara uzat se auzea o bataie.
Insa daca este un zgomot continuu, un huruit, cel mai probabil e de la rulment, se aude din fata sau din spate?
Verifica si zocul la rotile din spate, pune piciorul in partea de sus a rotii si fa balans lateral, si normal nu trebuie sa se simta nici un joc al rotii.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O 'rupere a sarmelor' din interiorul cauciucului, aparent fara nici un defect, poate cauza un zgomot foarte puternic si pe deasupra iti distruge si rulmentii. Primul lucru verifica caucioacele. Wink
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Si eu am avut surpriza iarna trecuta cand rulam pe uscat sa vad ca este de la cauciucurile de iarna acest zgomot de rulare. Cand am pus cauciucurile de vara zgomotul a disparut.
Daca nu ai cauciucuri de iarna zgomotul se poate datora rulmentilor, dar nu cred totusi ca la 40 000 km se pot uza. Eu am dublu si nu am schimbat niciodata rulmentii.
Ce cauciucuri ai pe masina(firma)?
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu am cauciucuri de iarna. dimensiunea lor este 215/55/16. nu am auzit acest zgomot decat dupa un timp...juma de an cred....o sa incerc sa schimb rotile de fata cu cele de spate sa vad daca cauciucurile sunt de vina.
am avut vectra b si am vazut diferenta de zgomot intre cu si fara cauciucuri de iarna.
se aude din fata, ca si cum as avea cauciucuri de iarna.
ma dispera.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu ruperea sarmelor in interiorul cauciucului si se auzea ca un huriut dar la o anumita viteza (intre 50-60 km/h) in rest nimic.Era un cauciuc de pe spate dar practic se auzea in toata masina numai in intervalul respectiv de viteza.
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Atunci recomand o vizita la maimutele de la vulcanizare. Rolling Eyes
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si maimutele alea cum isi dau seama adca sint rupte sirmele in interiorul cauciucului? daca nu se vede nimic afara banui ca nu se vede nimic nici in terior, nu? brusc am devenit interesat de topicul asta: azi am avut parte de un astfel de uruit in intervalul 50-60, pe o distanta de citeva sute de metri. dupa aia nu s-a mai auzit.
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat rotile din spate cu cele din fata. parca zgomotul a disparut...cam de tot.oricum eu sunt bolnav cu tot ce se aude in masina, asa ca se prea poate sa fie zgomotul normal. cert e ca nu se mai aude asa sub nici o forma.
dar...surpriza! cei de la vulcanizare mi-au spus, si asta am vazut si eu, cum ca cauciucurile care erau pe fata sunt mai bune ca cele de pe spate. cele care au fost pe spate si sunt acum pe fata sunt mai tocite. eu am luat masina din germania si inseamna ca au fost schimbate intre ele.
dar atunci ce au cele mai bune?cei de la vulcanizare mi-au spus ca si unghiul de fuga poate sa fie de vina pt zgomot.
ce-i drept , am vazut ca pe fata erau roase un pic mai mult pe interior.
ce parere aveti?
o sa propun un topic despre asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR