Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea.am o vectra c ,2003, 2.2dti ,184000 Km si astazi mi-am schimbat uleiul si filtrele.totul a mers bine pana am desfacut colierul la debitmetru,am scos capacul de la filtru de aer,am inlocuil filtru si am observat pe carcasa de la bebitmetru pe interior niste prelingeri de ulei.am desfacut debitmetrul si in interior era asha un strat fin de ulei.m-am uitat pe furtunul care merge la turbina si era ulei .am desfacut furtunul si pe gura de la turbina era ulei si picura asa incet .acuma nu ma pricep eu prea bine dar cred ca nu ii bine sa fie ulei acolo .astept cateva idei daca treaba ii grava.multumesc
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut si la mine apare aceasta problema cu uleiul am ,,aceeasi,, vectra c dar motorul e de 2000dti. in primul rand cand desfac furtunul de la turbo e ceva ulei insa provenienta lui sta sub semnu intrebarii doarece nu cred ca acesta rezulta doar din faptu ca turbia il scuipa datorita lagarelor sale ci si epuratorului care cred ca isi aduce un aport mai mare in acest sens....epuratorul dupa cum o sa vezi face conexiunea intre capacul culbutorilor cel de deasupra motorului si conducta ce vine de la filtrul de aer si alimenteaza turbina...ori eu cred ca vaporii de ulei adusi de epurator sunt apoi trimisi de turbina pe admisie.......acum o intrebare pt cei mai priceputi as putea anula epuratorul si sa il prelungesc printr,un furtun in partea de jos a motorului si sa obturez gaura ce ramane la alimentarea cu aer? multumesc toate cele bune!
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu se stie nimic despre subiectul asta?astept alte pareri.multumesc
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sergiu ai rezolvat cumva problema asta sau tot asa a ramas?
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut daniel, nu am rezolvat nimik pentru ca din discutiile pe care le.am mai purtat cu alti colegi e turbina pe duca...asa ca ma interesez de una SH pana nu o sa pice a mea. Oricum uleiul pe care il am in momentul de fata in masina e unul mai prost dpdv calitativ asa k o sa il schimb si o sa urmaresc dupa aceea dak mai da ulei. La tine a ajuns la egr? La mine nu a ajuns dar oricum e ceva ulei ....masina cum iti trage? A mea mi se pare cam puturoasa...ai verificat jocul la ax al turbinei? A ta e cu geometrie variabila....a mea e fixa
  • clauss daniel

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut.la egr nu o ajuns inca.am verificat axu de la turbina,se misca asa putin adica nu stiu eu cat trebe si cat nu da nu cred ca ii motiv de ingrijorare momentan:p.masina trage destul de bine daca bagi picioru in ea merge.scoate putin fum da ii ok.turbina ii cu geometrie variabila la mine da.trebuie sa ii curat egr-u si admisia cand se mai incalzeste putin vremea.egr-u l-am mai curatat odata ,is curios cat sa depus pe el de atunci.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
A mea mi se pare ca nu trage asa cum ar trebui ....legat de egr cum l.ai curatat l.ai dat jos sau ai curatat doar ciuperca ai si scaunul in care inchide ? presupun ca e electronic la fel ca si al meu. Totusi la mine mi se pare ca egr ul functioneaza ok pt ca am vazut ca mecanismul secera merge foarte usor...poate imi spui u mai multe legat de al tau,,...offtopic, am vazut ca esti din tm si eu sunt student acolo poate ne intalnim odata cu inceperea scolilor...STIMA
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:salut si la mine apare aceasta problema cu uleiul am ,,aceeasi,, vectra c dar motorul e de 2000dti. in primul rand cand desfac furtunul de la turbo e ceva ulei insa provenienta lui sta sub semnu intrebarii doarece nu cred ca acesta rezulta doar din faptu ca turbia il scuipa datorita lagarelor sale ci si epuratorului care cred ca isi aduce un aport mai mare in acest sens....epuratorul dupa cum o sa vezi face conexiunea intre capacul culbutorilor cel de deasupra motorului si conducta ce vine de la filtrul de aer si alimenteaza turbina...ori eu cred ca vaporii de ulei adusi de epurator sunt apoi trimisi de turbina pe admisie.......acum o intrebare pt cei mai priceputi as putea anula epuratorul si sa il prelungesc printr,un furtun in partea de jos a motorului si sa obturez gaura ce ramane la alimentarea cu aer? multumesc toate cele bune!


corect ce spui...uleiul e acolo din 2 motive...
1. la rece condenseaza vaporii de ulei in furtunul de admiosie al turbinei, in zona dintre debitmetru si turbina..
2. oricand, poate arunca nu numai vapori, ci si stropi de ulei in aceiasi zona..
nu prea aveti ce face..Very Happy

..parerea mea
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poi in primul rand trebuie sa schimb uleiul dupa cum spuneam si dupa aceea sa imi dau seama daca intr-adevar turbina e pe duca si continua sa imi bage ulei in cantitatea actuala....legat de epurator am inteles ca ar fi ceva un filtru epurator. Exista asa ceva ? Si daca exista unde e situat...STIMA
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Poi in primul rand trebuie sa schimb uleiul dupa cum spuneam si dupa aceea sa imi dau seama daca intr-adevar turbina e pe duca si continua sa imi bage ulei in cantitatea actuala....legat de epurator am inteles ca ar fi ceva un filtru epurator. Exista asa ceva ? Si daca exista unde e situat...STIMA

n-are treaba turbina cu uleiul pe care l-ai gasit matale acolo..
acel furtun intre capacul culbutorilor si furtunul gros de dupa debitmetyru e pus acolo ca vaporii de ulei din motor sa nu ajunga direct in atmosfera ,ci sa fie odata arsi in cilindrii motorului..
dar ca orice proiect nu e perfect si uleiul cand incepe sa se uzeze "o mai ia si pe acolo"..adica simplu..pe acolo nu trece doar abur, ci si picaturi..
turbina e in regula stai linistit..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR