Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
AJUTOR!
am o problema mare si daca ar fi cineva sa imi raspunda as fi recunoscator
problema sta cam asa
am un opel astra f din 92
m-i s-a rupt cureaua de distributie in mers
am avut 3 culbutori rupti
de o luna ma chinui sa o pornesc si pace
am pornit-o odata si am descoperit ca aveam un injector infundat
am curatat injectorul si apoi sa o pornesc iar, a pornit si dupa cateva secunde sa oprit iar
am descoperit ca mai am rupt 2 culbutori
de data asta am rupt culbutorii de pe pistonul 1 si 2
prima oara sau rupt de la pistonul 3 si 4
a treia incercare iar esuata ca sau rupt iar 2 culbutori de data asta tot de la pistonul 3 si 4
nu stiu ce sa mai fac
am intrebat peste tot si mi-a zis ca tebuia sa ii schimb pe toti odata ca ar fi fost si ceilalti culbutori fisurati de cand m-i s--a rupt cutreaua de distr in mers
roata de la axa cu came nu are o forma conica unde intra pe axa adica intra lejer si m-i s-.a spus ca imi sare de la punct neavand nici un stift sa o tina de axa aceasta roata se invarte pe axa
ce sa masi fac ca simt ca innebunesc
sa fie culbutorii de vina ca ar fi fost fisurati?
mereu sau rupt tot din aia vechi deci ar fi o posibilitate
sau axa cu came stramba? desi nu imi pot imagina cum e posibil!
sau roata dintata de pe axa sa nu fie a masinii dar pe net am vazut ca arata la fel ca a mea de pe masina pentru modelul meu
sau nu e pusa bine la puncty?dar daca nu era pusa la puncty nu mai pornea la sfert dupa montarea tuturor pieselor corect?
deci ce ar putea fi?
va rog mult ajutati-ma ca innebunesc
imi vine sa ii dau foc nu alta
E URGENT VA ROG

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Compensatorii hidraulici sau tacheti cum li se mai spune au fost defacuti curatati si verificati daca se ridica dupa ce sant comprimati cu mana?. La orice demontare axa cu came ori inlocuire culbutori se golesc altfel raman supapele intredeschise si adio pornire,culbutorii se mai rup si din cauza blocarii acestora.
P.S. Nu-i da foc momentan, fa treba cum scrie la carte si o sa fii multumit de motorul ala.
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Compensatorii hidraulici sau tacheti cum li se mai spune au fost defacuti curatati si verificati daca se ridica dupa ce sant comprimati cu mana?. La orice demontare axa cu came ori inlocuire culbutori se golesc altfel raman supapele intredeschise si adio pornire,culbutorii se mai rup si din cauza blocarii acestora.


saòut
nu am mai curatat tachetii hidraulici
sa fie asta problema?+
cum pot vb cu tine dar nu aici ca e mai dificil te rog si am mai multe de explicat?
prima oara am cyuratat tachetii i-am deblocat si apoi a pornit fara sa rupa nimic
dar am inteles ca la modelu asta e cam greu de pus la punct cureaua ca nu prea are semne
daca te pricepi bine cum facem sa luam legatura telefonic sau pe mes
te rog ca e urgent
merci
PS de pornit a pornit dar am oprit-o din cauza injectorului si apoi adio pornire frumoasa
daca erau blocati tachetii nu mai pornea, corect? dupa spusele tale
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
raul77 a scris:
mecaNIK a scris:Compensatorii hidraulici sau tacheti cum li se mai spune au fost defacuti curatati si verificati daca se ridica dupa ce sant comprimati cu mana?. La orice demontare axa cu came ori inlocuire culbutori se golesc altfel raman supapele intredeschise si adio pornire,culbutorii se mai rup si din cauza blocarii acestora.


saòut
nu am mai curatat tachetii hidraulici
sa fie asta problema?+
cum pot vb cu tine dar nu aici ca e mai dificil te rog si am mai multe de explicat?
prima oara am cyuratat tachetii i-am deblocat si apoi a pornit fara sa rupa nimic
dar am inteles ca la modelu asta e cam greu de pus la punct cureaua ca nu prea are semne
daca te pricepi bine cum facem sa luam legatura telefonic sau pe mes
te rog ca e urgent
merci
PS de pornit a pornit dar am oprit-o din cauza injectorului si apoi adio pornire frumoasa
daca erau blocati tachetii nu mai pornea, corect? dupa spusele tale




hai sa fiu mai explicit
pe capacul de la distributie nu am nici un semn in dreptul pinionului de la axa cu came
eu cand am pus-io la punct am pus pistonul 1 pe liber si am pus la punct pompa si arborele ca acolo am semne clare din fabrica
sus la axa cu came am strans pinionul tare dar am inteles ca neavand un stift sau ceva ca sa previna invartirea pinionului pe axa in mers e posibil ca sa sara de la punct si in mers
daca sare un dinte sau 2 la axa cu came e posibil sa rupa culbutorii? si culmea e ca mereu sau rupt tot din aia vechi nu astia noi care i-am schimbat!
deci si fisura lor poate fi o varianta?
axa se poate stramba in halu asta si asa repede ?mi se pare cam exagerata variantra cu axa stramba!
deci ce ar mai putea fi?
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai asta este problema ta!Cand ai pus la loc pinionul si ai strins surubul nu ai facut nici un semn.Practic tu acum nu o ai pusa la punc.pune pistonul 1 la punct,pompa de injectie si axa cu came.Din cate stiu eu exista blocatori care se utilizeaza pentru punerea la punct a axei cu came.Spargerea tachetilor este rezultatul bataii pistonului in supapa.Incearca sa gasesti pe cineva care dispune de aceste scule,sau poate sa o faca la ochi,ceea ce nu prea este indicat.Succes!
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
edgstyle a scris:Pai asta este problema ta!Cand ai pus la loc pinionul si ai strins surubul nu ai facut nici un semn.Practic tu acum nu o ai pusa la punc.pune pistonul 1 la punct,pompa de injectie si axa cu came.Din cate stiu eu exista blocatori care se utilizeaza pentru punerea la punct a axei cu came.Spargerea tachetilor este rezultatul bataii pistonului in supapa.Incearca sa gasesti pe cineva care dispune de aceste scule,sau poate sa o faca la ochi,ceea ce nu prea este indicat.Succes!


pai si daca se misca un dinte asa sa se intample?
cineva mai sus a zis ca tachetii au fost blocati si e adevarat ca eu acum de data asta nu iam mai curatat sa ii deblochez
daca ar fi fost blocati era posibil sa se intample asa ceva?
si cum arata scula aia de blocat axa cu came ?
adica vreau sa strang pinionul pe axa dar acesta sa nu se invarta pe ea
si pistonul 1 cum sa il pun la punct? adica il las pe liber? adica axa cu came sa nu atace supapele de las pistonul 1
semne la axa cu came nu am pe capacul de la distributie deci asta ar fi regula?
dar varianta cu axa cu came stramba sa o mai iau in calcul?
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Du zic ca deja trebuie sa apelezi la ajutorul unui mecanic.Daca ti-a spart tachetii nu e vorba doar de 1 dinte.Scula de care vorbesc este exact cu forma partii care ataca tachetele,se monteaza pe axa cu came la pistonul 1 si da exact pozitia axei la punctu mort.In ceea ce priveste pinionul stai linistit nu se roteste atat timp cat surubul este strans,pentru ca are forma conica si se blocheaza.
PS.Cauta pe cineva de meserie sa-ti dea o mana de ajutor!
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
edgstyle a scris:Du zic ca deja trebuie sa apelezi la ajutorul unui mecanic.Daca ti-a spart tachetii nu e vorba doar de 1 dinte.Scula de care vorbesc este exact cu forma partii care ataca tachetele,se monteaza pe axa cu came la pistonul 1 si da exact pozitia axei la punctu mort.In ceea ce priveste pinionul stai linistit nu se roteste atat timp cat surubul este strans,pentru ca are forma conica si se blocheaza.
PS.Cauta pe cineva de meserie sa-ti dea o mana de ajutor!



s-au spart culbutorii
la modelul asta de motor supapele nu se indoaie daca se rupe distributia in mers. cum de altfel am si patit
acuma cand am pus-o la punct iar si sa zic ca se fi miscat fulia pe axa cu came de ce sa se rupa iar culbutorii?
problema e ca pinionul nu intra pe axa cu came putin fortrat fiind conic
el intra larg si din ce am vazut pe net din poze daca ar fin sa cumpar akltul tot la fel este ca si al meu de pe masina
de aceea zic eu ca ar putea sa se invarta pe axa pinionul fiind putin lejer iar eu nu cred ca il pot strange asa tare sa fie fix deoarece acolo sunt niste forte mai mari decat pot eu sa strang
eu zic ca si tachetii trebuiau deblocati inainte de montare a axei
ei fiind blocati ar putea sa ramana supapele intredeschise iar apoi la forta cu care urca pistonul si loveste in ea sa rupa culbutorii?
iar un semn de intrebare
oricum merci pentru raspuns si poate chiar sunt de ajutor sfaturile
vad ce fac poate mai imi va raspunde cineva care sa stie sau sa se priceapa mai myult
astept raspuns
va multumesc
Skip ads

  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa asezi foarte precis axa cu came , altfel se rup culbutorii(atinge pistonul supapa si "poc" culbutorul) .Trebuie sa ai camele axei in sus ,inclinate la 45 de grade intr-un echilibru perfect ,de balanta(ma refer la cilindrul 1 ,cel de langa distributie) si pinionul de pe arbore sa fie la semn (piston langa distributie sus) . Dupa ce reusesti asta invarti manual(cu o tubulara) 1 sau 2 rotatii complete si tb. sa cazi exact pe semne :axa came ,pompa ,arbore . Manual o sa eviti sa mai rupi culbutori daca ai gresit pt. ca o sa simti cand se poticneste supapa in piston si o iei de la capat cu asezatul la punct(pinion axa came) .
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vali.stop a scris:Trebuie sa asezi foarte precis axa cu came , altfel se rup culbutorii(atinge pistonul supapa si "poc" culbutorul) .Trebuie sa ai camele axei in sus ,inclinate la 45 de grade intr-un echilibru perfect ,de balanta(ma refer la cilindrul 1 ,cel de langa distributie) si pinionul de pe arbore sa fie la semn (piston langa distributie sus) . Dupa ce reusesti asta invarti manual(cu o tubulara) 1 sau 2 rotatii complete si tb. sa cazi exact pe semne :axa came ,pompa ,arbore . Manual o sa eviti sa mai rupi culbutori daca ai gresit pt. ca o sa simti cand se poticneste supapa in piston si o iei de la capat cu asezatul la punct(pinion axa came) .


pe fulie nu am nici un semn si ca sa pun axa cum spui e cam imposibil cu mana doar cu vreo scula ceva
la ochi se vede ca e pe liber pistonul 1 dar poate avea o toleranta de miscare stanga dreapta de aceea nu stiu exact care e punctul mort al axei
si azi am mai pornit-o iar si aceeasi probvlema s-au mai rupt 2 culbutori dar de data asta de la pistonu 1 si 2. la pistonu 1 sa rupt pe admisie si la pistonu 2 pe evacuare.de ce de data asta sau rupt la 1 si 2 si nu la 3 si 4 ca pana acum? si inca o chestie care ma framanta si cred ca e motivul:
cand invart arborele imi cade odata pe pistonul unu pe liber si pe semn si apoi la inca o tura se pune iar la punct dar pe pistonul 4 lber.daca cumva am pus axa pe liber la pistonu 1 si arborele la 4 in punctul mort se poate rupe culbutorii? adica eu cann pun axa pe liber la pistonul 1 sa fie de fapt pistonul 4 pe liber. e posibil asa ceva? sa fie asta motivul? masina porneste dar dupa cateva secunde se rup culbutorii si gata se opreste
da-mi te rog o idee in privinta asta
merci
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Compensatorii hidraulici sau tacheti cum li se mai spune au fost defacuti curatati si verificati daca se ridica dupa ce sant comprimati cu mana?. La orice demontare axa cu came ori inlocuire culbutori se golesc altfel raman supapele intredeschise si adio pornire,culbutorii se mai rup si din cauza blocarii acestora.
P.S. Nu-i da foc momentan, fa treba cum scrie la carte si o sa fii multumit de motorul ala.


salut iar
am pornit-o iar si de data asta am curatat tachetii hidraulicidar la fel am patit adica s-au mai rupt 2 culbutori dar de data asta la pistonu 1 si 2
la 1 pe admisie si la 2 pe evacuare
acuma ce sa mai fie?
dilema e asta
prima oara cand a pornit a mers motorul 15-20 minute fara intrerupere si frumosdar atunci aveam chiuloasa data jos si vedeam pistoanele si l-am pus pe 1 in punctul mort
de atunci am invartit motorul crezand c a pistonu 1 e sus dar poate am pierdut numarul de rotatii a motorului si am pus pistonul 4 sus si am montat axa pe liber pe pistonu 1
eu aici zic ca e greseala dar daca e asa mai porneste motorul?
  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
E normal sa fie asa ,pinionul de pe arbore are 1/2 dinti ca numar fata de pinionul de la axa si pompa . La o rotatie completa de axa arborele face 2 rotatii complete . Daca aveai motor pe benzina nu era asa dificil , stiu multe cazuri de mecanici care au pus cureaua inexact si au rupt culbutori . Ce vrei sa faci tu singurel este o mare provocare . Acum tb. sa plec , o sa incerc pe seara sa-ti explic mai "clar" cum sa faci ce ti-am scris data trecuta .
Skip ads

  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vali.stop a scris:E normal sa fie asa ,pinionul de pe arbore are 1/2 dinti ca numar fata de pinionul de la axa si pompa . La o rotatie completa de axa arborele face 2 rotatii complete . Daca aveai motor pe benzina nu era asa dificil , stiu multe cazuri de mecanici care au pus cureaua inexact si au rupt culbutori . Ce vrei sa faci tu singurel este o mare provocare . Acum tb. sa plec , o sa incerc pe seara sa-ti explic mai "clar" cum sa faci ce ti-am scris data trecuta .


peste cateva ore o sa ma apuc de ea iar si o sa te anunt ce a iesit. E cam greu cu frigul de afara dar o sa vad eu
intrebarea mea este; Ai zis ca pinionul de la arbore are mai putin cu jumate numarul de dinti dar problema mea este daca motorul poate porni si cu pistonul 4 pus pe liber si cu pistionul unu care de altfekl e regula! eu cred ca in loc sa invart 2 ture arborele am invartit doar o tura fara sa invart si axa si automat am pus pistonul 4 pe liber. apoi punand axa pe pozitie cum trebusi si anume pe pistonul 1 pe liober apare greseala dar intrebarea daca mototorul poate pornii si asa
Plus ca a pornit si mi-a plesnit de cateva ori pe admisie.Asta sa fie problema oare?
si cum ai zis u sa pun axa cu bratele la exactv 45 de grade inclinate eu le-am pus mereu cam la 15-20 grade inclinaqtie. Sa fi gresit oare?
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ce motor ai mai exact?
  • bebeivascu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Prietene am avut problema asta acum 7 ani, am crezut ca inebunesc si eu! Schimba pomapa de ulei! S-a blocat supapa de refulare si ai presiune prea mare de ulei care nu mai lasa tachetii hidraulici sa se descarce si astfel raman blocati! Rezultatul e rupere! La mine se rupeau dupa 15 km parcursi...! bafta!
raul77 a scris:AJUTOR!
am o problema mare si daca ar fi cineva sa imi raspunda as fi recunoscator
problema sta cam asa
am un opel astra f din 92
m-i s-a rupt cureaua de distributie in mers
am avut 3 culbutori rupti
de o luna ma chinui sa o pornesc si pace
am pornit-o odata si am descoperit ca aveam un injector infundat
am curatat injectorul si apoi sa o pornesc iar, a pornit si dupa cateva secunde sa oprit iar
am descoperit ca mai am rupt 2 culbutori
de data asta am rupt culbutorii de pe pistonul 1 si 2
prima oara sau rupt de la pistonul 3 si 4
a treia incercare iar esuata ca sau rupt iar 2 culbutori de data asta tot de la pistonul 3 si 4
nu stiu ce sa mai fac
am intrebat peste tot si mi-a zis ca tebuia sa ii schimb pe toti odata ca ar fi fost si ceilalti culbutori fisurati de cand m-i s--a rupt cutreaua de distr in mers
roata de la axa cu came nu are o forma conica unde intra pe axa adica intra lejer si m-i s-.a spus ca imi sare de la punct neavand nici un stift sa o tina de axa aceasta roata se invarte pe axa
ce sa masi fac ca simt ca innebunesc
sa fie culbutorii de vina ca ar fi fost fisurati?
mereu sau rupt tot din aia vechi deci ar fi o posibilitate
sau axa cu came stramba? desi nu imi pot imagina cum e posibil!
sau roata dintata de pe axa sa nu fie a masinii dar pe net am vazut ca arata la fel ca a mea de pe masina pentru modelul meu
sau nu e pusa bine la puncty?dar daca nu era pusa la puncty nu mai pornea la sfert dupa montarea tuturor pieselor corect?
deci ce ar putea fi?
va rog mult ajutati-ma ca innebunesc
imi vine sa ii dau foc nu alta
E URGENT VA ROG

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

  • Forsa

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
in primul rand tachetii hidrauli trebuie goliti de ulei cum au zis si altii si trebuie reglata deschiderea supapelor dupa ce ai schimbat culbutorii...am avut problema de vreo 4 luni ...dupa aceea am schimbat motorul cu tottul ...dar sa dus si turbosuflanta am facuto si scoate o ceata de nuvedeai la 5 metri in fata...parea mea duo la un mecanic bun da ai vreo cunostinta si ala face masinc ca noua...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR