Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
adevarul e ca si eu am vazut motor de 600 CP pe trabant, si tragea de rupea... pacat ca nu vedeai nimic prin parbtiz din cauza admisiei enorme pt turbina...Smile)
Skip ads

  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
frumoase discutiile!
are dreptate senator! pe spate nu se potirveste nimic!
nu se potriveste nici cardanul!
eu am o manta B si mi-am luat 3.0 24V
si am ajuns sa schimb tot botul la masina numai ca sa incapa si sa pot folosi cardanul masinii!
Cat despre 2.0xe sau let (sunt identice) merg direct pe cutie si difera doar tampoanele care se fac usor daca ai un tinichigiu care stie cat de cat c face! mai nasol e k nu incape let-ul din cauza evacuarii decat dak modifici si contraaripile (manta are lonjeroanele drepte la 70 cm distanta si nu incape evacuare decat modificata!)
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
iar de cutie ....stai linistit k intai crapa satelitii si dupa cutia!
iar pt suspensia independenta de spate (monza, senator) merge schimbata podeaua la manta dak tii neaparat sa schimbi transmisia mai trist e dak nu o masoara cum trebuie!
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
iar walker are dreptate cu incarcatul puntii fata.
cu arcurile de manta se aseaza pe tampoane!
da cu arcurile de senator nu (da trebuiesc schimbate oalele) si insotite de servo-directie si un pic de amortizoare reglabile .......Smile
Skip ads

  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La Carpati Retro 2002 , a venit un bulgar cu o Manta B pe care era montat un 3.0 - 24 V , e drept masina mergea frumos , cutioa de viteze era cea de serie . Proba speciala se tinea pe beton pe o anexa a stadionului din Sinaia . Bulgarul dorea cu orice pret sa aiba cel mai bun timp , adica sa bata un Fiat 124 Abarth si un Renault 12 Gordini , la un moment dat dupa un sprint de cca. 120 m trebuia sa treci in marche-arriere si sa accelerezi cca. 60 m dupa care sa opresti . Eee , la schimbarea de sens a bulgarului s-a auzit un zdrong dupa care motorul i s-a turat brusc ........rezultatul --> se rupsese axul satelitilor . ............ S-a reparat in Bucuresti in aceeasi seara ! Deci cutia de viteze originala suporta sarcini si socuri mari fara probleme .
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
e normal sa crape intai satelitii DACA:) schimbi cum trebuie
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Oricum daca vrei sa pui un 3.0 -24 V pe o Manta e bine sa ii gasesti si un "limited slip differential".
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cuplabil electric! Very Happy ( e stock pe senator) si amortizoare reglabile electric!
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sau LSD normal pe OMEGA 2.4 i sau pe OMEGA Caravan.
  • manta_bog

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Manta 1976
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal
  • U R S U

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bre, imi pare rau daca nu e normal sa invii acest subiect, dar ma intereseaza Am citit ce s-a scris pe aici.
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?

Mersi,
URSU
  • adrian_ascona

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
U R S U a scris:Bre, imi pare rau daca nu e normal sa invii acest subiect, dar ma intereseaza Am citit ce s-a scris pe aici.
Eu am p Manta un motor de 1.9 (opel 19, 1897cmc/55kw), iar cutia e cea in 4 trepte.
Sunt extraordinar de tentat sa pun pe masina C20LET. In zilele astea ce mai inseamna ca omologare (costuri/acte) in Bucuresti?
Ce frane ar trebui sa adaptez masinii?
Trebuie schimbata si suspensia?

Mersi,
URSU

nu ai nici o sansa sa-l omologhezi...pui asa si mergi fara sa dai prea multe explicatii...zici ca ai facut un upgrade la mot original...dar e acelasi bloc...la mine merge:D
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR