Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa elimini cauzele: baterie slaba, electromotor defect, bujii incandescente (e suficient sa fie una arsa ca sa ai probleme), releu bujii, filtru motorina murdar, rezervor murdar, apa in filtru de motorina sau in rezervor, injectoare decalibrate. Fumul intens apare din cauza inecarii motorului.
Skip ads

  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De obicei,problema vine de la bujii!
  • fofolino

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
draye79 a scris:
fofonel inlocuieste senzorul de temp o sa vezi ca o sa ti apara martorul


senzorul nu este pe termostat? (pentru ca termostatul l-am schimbat acum 1 luna jumate, aproximativ)
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
o sa tin cont de sfaturi multumesc.
Skip ads

  • grigp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dau la cheie dar nu transmite comanda si nu porneste
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
grigp,vrei sa detaliezi un pic problema ta? date despre masina.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
grigp a scris:dau la cheie dar nu transmite comanda si nu porneste

Trebuie reprogramat cipul cu TECH2 sau OPCOM. Ai nevoie de car pass.
  • palipal

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut stimati prieteni!
Am urmãrit tot decursurile, si a-si vrea sã aflu si eu cîteva detalii?
Am un Vectra B dizel x20DTH , si întrebãrile ar fii;
1. Beculetul Check Engine arde continu dupã ce se roteste cheia;?Pt . cã nu mai retin exact, dupã ce-mi amintesc parcã se stingea înainte de a porni motorul!
2. Nu stie nimeni care este releul si siguranta care temporizat îl opreste la contatct?
3. Are cineva schema electricã la acest motor?
4. Ma-r înteresa dacã stie cineva de unde se cupleazã bujiile incandescente, ? pentru cã sunt douã fire la care sunt cuplate 2 cîte 2 buji.
Care sunt releile care le cupleazã, ? pentru cã numai 2 buji primesc curent la pornire.
V-si multumi din suflet dacã stie cineva si-miar rãspunde!
Skip ads

  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu urmatoarea problema!am un opel omega b 2,2 dti,fabricatie 2003,si saptamana trecuta i am schimbat pompa de injectie,filtru de motorina,filtru de aer,,dimineata porneste foarte greu sau dau la automat pana imi descarca batieria,dar dupa ce a pornit toata ziua porneste la prima cheie!se dezamorseaza dar nu stiu de ce!?!sau pe unde.?...astept un raspuns!
  • Intercooler

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Motorul tau e foarte pretentios cand vine vb de aer in sist. de alimentare cu combusibil(ca orce diesel de altfel)
Pasul 1 -Verifica returul injectoarelor, sa nu fie crapat
2-Carcasa filtrului de combustibil
3-Oringurile injectoarelor(ai nevoie de mecanic)
Succes si masini fara defecte!
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
origurille sunt scumpe?am verificat furtunele de la retur de la injecetoare sunt ok!sa le inlocuiesc cu furtun panzat o merge?poate fi si bujile?nu da nimik pe tester!multumesc
  • Intercooler

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Oringurile, mai bine mergi la un magazin de piese si intrebi, nu ar trebui sa fie scumpe.
Daca erau bujiile aveai cod de defect pe ele, iar testerul nu zice nimic daca ai probleme la oringuri!
Skip ads

  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pana in 150 ron setul, ca idee.
  • soar3eu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut..am si eu o problema cu pornitul greu.
am o astra 2000 edition motor 2000 101 cai...si cand intra martotu de bujii imi porneste perfect..de ex iarna,iar vara sau cand se incalzeste afara porneste ceva mai greu...si da si un pic cu fum.eu sunt in italia..
am fost da cativa mecanici si au zis ca sa umple pe ici pe colo,dar parca nu am incredere.am fost si la repezentanta si au zis ca sa schimbe softu.nici nu stiu ce sa mai cred.mai e cineva care are problema asta?
vreun sfat ceva?multumesc.bafta
  • Intercooler

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Dar, iarna dupa ce se incalzeste, cum porneste?
Daca porneste greu la cald ar putea fi problema de mai sus cu oringurile, la temperatura se dilata si prinde aer pe conducta de retur, dezamorsand instalatia de combustibil.
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am shimbat furtunele de retur de la injectoare si tot la fel face!daca ii dau cu spray porneste imediat!o fi electromotoru?bateria imi cand masina e oprita 12,7 v si cand e pornita incarca 13,8.ce sa ii m ai verific?
  • Intercooler

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Trebue verificata si carcasa filtrului, sa nu aiba fisuri, sau inelele de etansare a conductelor uzate!
Dupa aceia oringurile, aici ai mai mult de treaba.
Bafta!
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat carcasa de la filtru am pus una de vw cu furtune transparente si se vede cum se lasa motorina din furtune!deci carcasa nu e!la injectoare am facut o modificare returul care iese din ele se duce direct in furtunu de retur care duce la rezervor si futunu din pompa le am infundat cu un surub presat!decat trasa imi porneste!ieri am dat la automat pana a iesit fum din electromotor!l am dat jos si l am desfacut inauntru era praf!rotor spart,carbuni erau striviti de rotor,bobina dusa!am luat al electromotor!si dimineata cand sa o pornesc tot nu mi a pornit!asa ca am traso si a pornit!ce sa ii mai verific?multumesc!
  • cr3tzu88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 z22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu o vectra c 2002. Dimineata la rece pun contactul se apride filamentu, de pornit porneste dupa 3-4 sec si cand porneste sta timp de inca 2-3 sec subturat apoi isi revine la normal...de la ce poate fi? Sad
PS: am masina de cateva zile
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pentru a putea fi ajutat cred ca trebuie sa ne spui si noua ce motor ai in primul rind,daca ai vreun martor aprins in bord?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR