dan 56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
dan 56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
invest20042001 a scris:Salut.
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
am carte tehnica
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
dan 56
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
[quote="dan 56"]
invest20042001 a scris:Salut.
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
am 3 moto simson am carte tehnica de 170 pagini originala ati fac copie ai toate detaliile ami trebuie un atas
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
- Bunicu
- OP
- 2,210 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,210
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
din acest moment am sa-l invit pe colegul sorin_simple sa preia discutia. Cu motocicleta se va ocupa el, oricum, activitatea este stopata pentru moment (vremea, banii, chestii de-astea)`. Ca o informatie, atasul a primit un nou proprietar....
sorin_simple, ai legatura!
(pentru cine nu stie, sorin_simple locuieste sub acelasi acoperis cu mine.Este fiul meu.) iar acum nu este acasa, este plecat dupa fete.
adi6119
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Pacat ca nu continui restaurarea.Simson-ul este o motocicleta foarte buna daca e reparata corespunzator.din pacate piesele de schimb nu mai exista la noi in tara de cand s-au desfintat magazinele moto-velo iar prin alte parti nu sunt tocmai ieftine.
Atasul de la Simson-ul tau este un Stoye TML folosit pe Simson Awo Touren cu suspensie semirigida si nu se potriveste la Simson Sport.La al tau ar fi trebuit un Stoye EL (elastic) cu 3 prinderi in partea de jos si una sus,care au fost concepute special ptr. variante de motociclete cu bascula cum e Simson Sport si Mz ES 250/300.
Nu am inteles prea bine ce s-a intamplat cu atasul!S-a vandut sau a ramas sa se ocupe de el fiul tau?
In cazul in care te decizi sa renunti la motocicleta cu atas,as fi interesat sa ti-o cumpar,bineinteles,nu la pretul pe care ai achizitionat-o tu...Am mai restaurat cateva de-a lungul timpului si parca ma mananca iara
Daca nu,iti doresc spor la restaurare.
As fi interesat de ce are de vanzare tatal tau.Astept pozele promise.
Atasul de la Simson-ul tau este un Stoye TML folosit pe Simson Awo Touren cu suspensie semirigida si nu se potriveste la Simson Sport.La al tau ar fi trebuit un Stoye EL (elastic) cu 3 prinderi in partea de jos si una sus,care au fost concepute special ptr. variante de motociclete cu bascula cum e Simson Sport si Mz ES 250/300.
Nu am inteles prea bine ce s-a intamplat cu atasul!S-a vandut sau a ramas sa se ocupe de el fiul tau?
In cazul in care te decizi sa renunti la motocicleta cu atas,as fi interesat sa ti-o cumpar,bineinteles,nu la pretul pe care ai achizitionat-o tu...Am mai restaurat cateva de-a lungul timpului si parca ma mananca iara
Daca nu,iti doresc spor la restaurare.
ionel sorca a scris:buna ziua , are si tatal meu de vanzare , cu multe piese vechi, si cadre vechi , este cineva interesat ? voi pune si niste poze , cat de curand pot .
As fi interesat de ce are de vanzare tatal tau.Astept pozele promise.
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
Atasul motocicletei s-a vandut in vara anului trecut.
O sa continui cu restaurarea motocicletei atunci cand voi face rost de piesele de care am nevoie, adica: ceas kilometraj, piston, segmenti, boltul pistonului si cateva semeringuri. Din pacate piesele sunt cam scumpe si eu deocamdata nu am niciun venit.
O sa continui cu restaurarea motocicletei atunci cand voi face rost de piesele de care am nevoie, adica: ceas kilometraj, piston, segmenti, boltul pistonului si cateva semeringuri. Din pacate piesele sunt cam scumpe si eu deocamdata nu am niciun venit.
adi6119
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Mersi ptr. lamuriri.Sincer imi pare rau de atas,ca eram in cautare de unul ptr. un Awo T.
Un set nou,adica:piston,segmenti,bolt si sigurante costa cam 60euro,fara cilindru si taxele postale.Cilindrul se poate honui daca nu e iesit din cote.Semeringuri ai 2 la motor,5 la cutie,2 la grup si se gasesc de cumparat la noi cate vrei.Mai greu e cu reparatul si centratul ambielajului ca nu se prea mai gasesc mesteri care sa faca operatia.Nu se vede bine in poza,dar mie mi se pare ok KM. tau,pare bine infipt in far fara alte modificari.Daca are sigla MAW pe cadran e in regula.
Imi mentin oferta de cumparare chiar si "vrac",solo.Daca te hotarasti sa renunti la ea,da-mi un pm.
Printre ultimele Simson-uri la care am lucrat..
Un set nou,adica:piston,segmenti,bolt si sigurante costa cam 60euro,fara cilindru si taxele postale.Cilindrul se poate honui daca nu e iesit din cote.Semeringuri ai 2 la motor,5 la cutie,2 la grup si se gasesc de cumparat la noi cate vrei.Mai greu e cu reparatul si centratul ambielajului ca nu se prea mai gasesc mesteri care sa faca operatia.Nu se vede bine in poza,dar mie mi se pare ok KM. tau,pare bine infipt in far fara alte modificari.Daca are sigla MAW pe cadran e in regula.
Imi mentin oferta de cumparare chiar si "vrac",solo.Daca te hotarasti sa renunti la ea,da-mi un pm.
Printre ultimele Simson-uri la care am lucrat..
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,413 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Are si taica-miu o Jawa 175 de prin 1969 daca tin bine minte.
O conduceam cand aveam vreo 17 ani,insa din pacate de pe atunci nu s-a mai ingrijit nimeni de ea.Daca as avea unde sa o tin aici as aduce-o si as aduce-o la viata
Din ce stiu i-ar mai trebui un carburator deoarece cel vechi s-a spart.
Motorul este aproape nou nu are nici 1000 de KM, a fost schimbat prin 1990.
O conduceam cand aveam vreo 17 ani,insa din pacate de pe atunci nu s-a mai ingrijit nimeni de ea.Daca as avea unde sa o tin aici as aduce-o si as aduce-o la viata
Din ce stiu i-ar mai trebui un carburator deoarece cel vechi s-a spart.
Motorul este aproape nou nu are nici 1000 de KM, a fost schimbat prin 1990.
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
adi6119
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
mai sunt si alti vanzatori dar pe asta l-am gasit mai repede
http://www.sausewind-shop.c...catl%3D1%26p%3D12
vad ca nu merge copiat linkul direct.scrie awo la cautare si mergi pe pagina 12 si 13.
Ultima modificare făcută de adi6119 la Lun 14 Feb, 2011 1:33 pm
http://www.sausewind-shop.c...catl%3D1%26p%3D12
vad ca nu merge copiat linkul direct.scrie awo la cautare si mergi pe pagina 12 si 13.
Ultima modificare făcută de adi6119 la Lun 14 Feb, 2011 1:33 pm
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
catry
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:Salut.
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
De 3 zile, baiatul meu si-a luat o motocicleta Simson (Germania) din 1961. Are atas si arata destul de bine, vopseaua este exfoliata, de fapt sunt mai multe straturi primite de-a lungul vremii. Motorul (in 4 timpi) este de 250 cc iar azi l-am pornit. Nu porneste din pedala, scapa pedala dar impinsa porneste la fix.
Mentionez ca nu are carburatorul original, pe motor este pus carburator de K62 (productie URSS).
Daca intre voi exista cineva care are pe acasa piese pentru motocicleta noastra, am fi bucurosi sa mai cumparam una-alta deoarece vrem s-o aducem pe aceasta in stare cat mai aproape de original. Ma refer aici la:
-Carburator, oglinda far, vitezometru, cabluri de frana sau de ambreiaj,comutatoarele de pe ghidon,claxon (6v) pedala pornire cu sectorul dintat aferent etc.
va tinem la curent cu poze facute dupa fiecare interventie.
Chiar acum mergem afara si ii facem poze asa cum se afla.
Revenim.
Eu (invest20042001) si fiul
catry
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,413 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu se vinde.
Mai mult de o cutie de bomboane nu as putea sa iau pe ea.
Sper la timpuri mai bune:)
Motocicleta este identica ca cea din poza.(doar ca este foarte prafuita si neingrijita)Are schimbat ghidonul care este cel drept(gen sport),acceleratia este pe"sanie" nu rotativa ca la cele standard(cica accelereaza mai repede),si are alte tobe care arata mult mai bine decat cele stock.Pacat ca una din ele nu mai are sitele la interior.
Si este dotata cu semnalizari fata spate.
Mai mult de o cutie de bomboane nu as putea sa iau pe ea.
Sper la timpuri mai bune:)
Motocicleta este identica ca cea din poza.(doar ca este foarte prafuita si neingrijita)Are schimbat ghidonul care este cel drept(gen sport),acceleratia este pe"sanie" nu rotativa ca la cele standard(cica accelereaza mai repede),si are alte tobe care arata mult mai bine decat cele stock.Pacat ca una din ele nu mai are sitele la interior.
Si este dotata cu semnalizari fata spate.
catry
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat