- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Firma respectiva, vinde / monteaza un ansamblu catalitic care inlocuieste catalizatorul original + dpf. Acest ansamblu pastreaza permanent o presiune optima in circuitul de evacuare, "pacalind" ECU.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- asigura oxidarea gazelor de esapament prin monolitul ceramic primar, mentinand un procent optim al nivelului de CO si O2
- reduce nivelul NOx si PPM prin actiunea catalica a monolitului metalic cu grad ridicat de impregnare.
- asigura o contrapresiune optima si creste performanta motorului, gratie permitivitatii mari a substratului metalic (200 cpsi)
- scade cosnumul de combustibil, comanda de regenerare facandu-se practic foarte rar.
- permite functionarea in parametrii normali a senzorilor de presiune si temperatura.
Mai pe scurt, un filtru-dpf care retine doar o mica parte din particule, un fel "frana" in fata gazelor pentru metinerea presiunii optime in esapament.
Ps: compatibil decat cu motoarele 1.3cdti si 1.9cdti.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Iata ce zice taica TIS:
Question 9: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?
Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF.
Adicatelea, pe graiul nostru, oricat de frumos i-as explica eu (depefe-wannabeu) senzorului ca aerul trece frumos p-acilisa si nu e necesara regenerarea, ECU motor nu tine cont de ce-i sopteste senzoru'. Si bang! un dieget!
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Deci scot fum ca unul fara DPF si am in continuare parte de regenerari. Ce am rezolvat?
Motorina in ulei tot voi avea, la semafor voi fi la fel de des alertat ca mi-a luat foc masina (face regenerare), consumul tot ala.
In ultimii ani am constatat ca DPF-ul nu se infunda pentru ca asa vrea el. DPF-ul nu e deloc "the bad guy".
Avem asa: EGR, furtunase DPF, senzori temp, termostat, electrovalva turbo, injectoare, axa fara came si cred ca mai scot vreo 2 factori ce pot duce la blocarea DPF-ului.
Dar pe langa toate astea, cea mai vinovata este gestiunea idioata. Adica software-ul, care nu aude urletele de disperare ale senzorului de presiune diferentiala - saracul, raporteaza presiune tot mai mare dar ECU nu are chef sa faca regenerare!
Si uite-asa ajungi sa ti se opreasca motorul si/sau sa nu mai porneasca, iar ecu raporteaza DPF Saturation sub 80%!
EDIT: Acel filtru trateaza efectul, nu cauza. Uneori ai fi preferat sa se infunde DPF, sa il cureti, sa investighezi si sa gasesti cauza la timp.
Nu dupa ce a picat turbina (2 cazuri concrete in acest topic) sau iti sparge mecanicul gigel DPF-ul, apoi afli ca mai ai si EGR-ul blocat pe deschis iar axa cu came e de fapt fara came (alt caz concret) sau pseudodiagnosticianul tudorel iti scoate ceramica din DPF (slava Domnului ca nu l-a distrus) si apoi te lasa sa te chinui cu pomul de craciun si incercari de regenerare din 10 in 10 km... alt caz concret.
Al doilea edit a fost ca sa scriu "edit" 😊
Ultima modificare făcută de maiandrei la Mie 16 Feb, 2011 3:22 am, modificat de 2 ori în total
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Probabil, contructorul s-a gandit ca ecu va putea fi pacalit prea usor de cine doreste eliminarea filtrului. (Acum imi vin o gramada de idei prin care ai putea simula o presiune oarecare asupra lui.)
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
cnw83- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Deci scot fum ca unul fara DPF si am in continuare parte de regenerari. Ce am rezolvat?
Motorina in ulei tot voi avea, la semafor voi fi la fel de des alertat ca mi-a luat foc masina (face regenerare), consumul tot ala.
In ultimii ani am constatat ca DPF-ul nu se infunda pentru ca asa vrea el. DPF-ul nu e deloc "the bad guy".
Avem asa: EGR, furtunase DPF, senzori temp, termostat, electrovalva turbo, injectoare, axa fara came si cred ca mai scot vreo 2 factori ce pot duce la blocarea DPF-ului.
Dar pe langa toate astea, cea mai vinovata este gestiunea idioata. Adica software-ul, care nu aude urletele de disperare ale senzorului de presiune diferentiala - saracul, raporteaza presiune tot mai mare dar ECU nu are chef sa faca regenerare!
Si uite-asa ajungi sa ti se opreasca motorul si/sau sa nu mai porneasca, iar ecu raporteaza DPF Saturation sub 80%!
EDIT: Acel filtru trateaza efectul, nu cauza. Uneori ai fi preferat sa se infunde DPF, sa il cureti, sa investighezi si sa gasesti cauza la timp.
Nu dupa ce a picat turbina (2 cazuri concrete in acest topic) sau iti sparge mecanicul gigel DPF-ul, apoi afli ca mai ai si EGR-ul blocat pe deschis iar axa cu came e de fapt fara came (alt caz concret) sau pseudodiagnosticianul tudorel iti scoate ceramica din DPF (slava Domnului ca nu l-a distrus) si apoi te lasa sa te chinui cu pomul de craciun si incercari de regenerare din 10 in 10 km... alt caz concret.
Al doilea edit a fost ca sa scriu "edit" 😊
Intradevar am vazut si eu ce au pus pe site, am sunat la ei au un nr de tel acolo mi-au garantat ca masina nu va scoate fum si ca regenerarea se va face mai rar.
Sincer ce sa zic daca iti da garantie si tot ce trebuie poate se merita decat sa il anulez din soft
Eu nu prea sunt adeptul la anulare ce sa zic astep sa intalnesc pe cineva care a facut acolo asa ceva, am inteles ca au fost de prin CT, DB,Ploiesti care au pus dpf la ei si sunt multumiti.
Pot sa spun dor,sa intre aici si sa ne lamureasca si pe noi mai bine
catalin052004- Suspendat
- 7 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2007 z34es
- Arges
catalin052004- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 z34es
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Au aruncat pe piata un produs slab testat. Posesorii de Euro4 cu DPF au fost un fel de beta-testeri. MOCA!
Ulterior au adaugat un update de soft pentru imbunatatirea gestiunii, au mai bibilit pe ici-colo si iaca noul motor Euro5!
Tin sa iti spun ca acest filtru nu se monteaza numai pe E4 si nu se umbla sa soft
Se monteaza si pe E5 fara probleme si nu se umbla sa soft
Ce zici nu e mai bine sa schimbe omul filtrul sa nu mai intampine probleme garantat 100000 Km,
decat sa resofteze si alte minuni sa dea atatia banii pe resoftari, cand poate sa il schimbe si la revedere 😊 😂
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
cnw83- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Intreb si eu daca nu te superi, te scapa pe veci dar imi acorda garantie cineva, ca nu imi scoate fum, ca ies la noxe, na nu o sa se mai aprinda in bord becuri si alte cele.
Eu am vazut ca ei iti acorda garantie, asa cum am zis, eu sunt adeptul la inlocuit nu la resoftare si sincer sa fim nu cred ca ti masina o vesnicie si nici chiar 100 mi km
Nu vreau sa crezi ca tin cu cineva sau ceva de genu Doamne fereste
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
cnw83- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Daca ai fi citit topicul asta in intregime si fi gasit raspunsul la toate intrebarile.
Ai si tu dreptate asa este normal sa cumperi unul nou, dar este 2000 de E asa cum ai zis unele chiar mai mult, daca citeai si tu ce am scris mai acum cateva zile criza asta ne face sa cumparam ceva mai iefti.
Ce vad eu aici pe forum, adevarat este ca sunt nou, dar sunt cativa care, dupa cate mi-am dat eu seama insista numai pe resoftar, asta ma face sa cred ca cineva care detine acest site nu intervine dacat la cei care posteaza pentru schimbarea DPF-ului cei care sustin resoftarea sunt cei mai buni cei mai tari.
Imi cer scuze daca cineva se simte jicnit, dar lasati frate pe toata lumea sa scrie si sa isi dea cu vorba, sa aleaga fiecare ce vrea.Inca odata imi cer scuze si sper, sa nu se supere nimeni Multumesc!
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Resoftarea asta presupune si nu marirea putetii/cuplului sau altceva.
- alexx1402
- ****
- 1,754 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,754
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daca ai fi citit topicul asta in intregime si fi gasit raspunsul la toate intrebarile.
Ai si tu dreptate asa este normal sa cumperi unul nou, dar este 2000 de E asa cum ai zis unele chiar mai mult, daca citeai si tu ce am scris mai acum cateva zile criza asta ne face sa cumparam ceva mai iefti.
Ce vad eu aici pe forum, adevarat este ca sunt nou, dar sunt cativa care, dupa cate mi-am dat eu seama insista numai pe resoftar, asta ma face sa cred ca cineva care detine acest site nu intervine dacat la cei care posteaza pentru schimbarea DPF-ului cei care sustin resoftarea sunt cei mai buni cei mai tari.
Imi cer scuze daca cineva se simte jicnit, dar lasati frate pe toata lumea sa scrie si sa isi dea cu vorba, sa aleaga fiecare ce vrea.Inca odata imi cer scuze si sper, sa nu se supere nimeni Multumesc!
Ma rog... nu stiu ce vrei sa spui prin " asta ma face sa cred ca cineva care detine acest site nu intervine dacat la cei care posteaza pentru schimbarea DPF-ului cei care sustin resoftarea sunt cei mai buni cei mai tari."
Eu am inca filtrul pe masina si nu am avut nici cea mai mica problema cu el, doar ca... nu se stie niciodata, mai ales ca masina nu am avut-o de noua. De ce as da 1200 lei pe o "cutie" de tabla care defapt nu face nimic, doar "mimeaza" un DPF (?)