Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai tocmai asta e problema ca nu pot deschide usa.Cu usa inchisa nu pot demonta panoul ca are 3 suruburi lateral si 4 in partea de jos la care nu am acces.La opel cadett-aventura-inchidere centralizata este un mesaj a lui Mihaly Laszlo cu culorile firelor la modul si actuator daca mai e cineva interesat.Totusi nu am reusit sa deblochez usa ca nu am stiut unde sa pun + si unde- sa aiba curent motorasul actuatorului.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Motorasul actioneaza aceeasi tija pe care e butonul de inchidere-deschidere din interior (cel de langa geam).Ce problema ai,nu e butonul,e blocat,sau ce? Usa ar trebui sa se deschida si din cheie...probabil ca e defecta si asta?
Pe cele 2 fire de care ti-am spus vine odata + pe unul si - pe celalalt pt inchidere si se inverseaza polaritatea pt dechidere.Poti incerca oricum,nu se strica,dar sa nu tii mult alimentarea,maxim 1-2 secunde.Trebuie sa se auda motorasul cum actioneaza.
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Problema mea e urmatoarea :am incuiat masina cu cheia pe la sofer si s-au incuat toate usile 2+porbagaj+benzina.Cand am vrut sa o descui ,desi am rasucit cheia pt. deblocare centralizata s-a deschis doar cea de la sofer.Precizare :cheia usa sofer are 2 poz. de inchidere,pt. prima poz.(45 grade dreapta) se incuie doar la sofer si pt. a doua poz.(90 grade dreapta) se incuie centralizat.Usa dreapta o pot incuia din butucul yalei ei independent si respectiv descuia,dar daca e incuiata centralizat din usa stg. atunci doar tot pe acolo se descuie.( asa a fost de cand am cumparat-o si cred ca asa e din fabrica).repet PROBLEMA e ca nu pot nici cum deschide usa dreapta ,nici din interior(butonul e tras innapoi in jos si nu deblocheaza) nici de afara de la zarul propriu.La portbagaj nu e problema ca si daca incui centralizat se descuie din yala ei,iar la benzina am gasit cele 2 fire de la actuator si am tras curent din bricheta.Cu ajutorul a doua intrerupatoare stil sonerie (cu cate 3 contacte fiecare)pot bloca si debloca usita buson(provizoriu).In concluzie nu imi merge deloc centralizata si nu stiu ce e stricat si cum as putea descuia usa pasager.Cam intortochiata descriere dar sper ca ai inteles DANPET .Ai vreo idee ce pot sa fac ? P.S. am desfacut si bateria pt.circa 5 minute si tot nu am putut.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi bine ca moderatorii (dl.Tolos) sa mute ultimele postari la un topic adecvat...asa,ca sa facem putina ordine.

Parerea mea e ca ti s-a blocat mecanic.E posibil sa fie blocat morasul sau angrenajul din actuator.
In mod normal,chiar daca nu functioneaza pe electric,mecanismul ar trebui sa poata fi actionat din butonul manual din interior,in orice directie (inchis,deschis).Ceva il tine blocat mecanic,de nu mai poti ridica butonul cu mana.

Firele de la actuatorul capacului de benzina,sunt aceleasi pt toate actuatoarele.Banuiesc ca tu le-ai taiat si le-ai legat la improvizatia cu butoanele.Daca pe acele fire netaiate pui tensiune,ar trebui sa actioneze toate actuatoarele,dar sa faci asta numai dupa ce scoti modulul de comanda al inchiderii centralizate,altfel faci scurt-circuit. E valabil si pt firele de la haion (portbagaj),toate motorasele sunt legate in paralel pe acele 2 fire.E posibil ca motorasul usii din dreapta sa fie inseriat cu un contact,care sa-i permita actionarea intr-una din directii doar in anumite conditii (asa e la a mea,cu 4 usi),dar ar trebui sa mearga manual,din buton.

S-ar putea ca singura solutie sa fie fortarea (eventual cu un cleste).Sa tragi cumva de buton in sus.Eventual,simultan,cineva sa bata cumva in portiera.Chiar daca se rupe butonul,vei avea acces la tija metalica.Tebuie neaparat sa deschizi usa,ca sa poti repara.
Succes!
Skip ads

  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
MULTUMESC din suflet Danpet ! Am pus tensiune pe firele Negru-Galben si Negru-Rosu care mergeau la actuatorul de la buson(nu erau taiate doar am scos mufa ) si din acele intrerupatoare am reusit sa deschid usa din dreapta,defapt comanda de deschidere era pt. toate usile. Am demontat si yala sofer,contactul de la cheie e bun deci ori am vreun fir intrerupt ori modulul inchiderii e defect. Imi cer scuze moderatorilor ca am deviat de la subiectul " schema electrica" si ar fi bine daca ultimele 5 posturi ar fi mutate la "probleme inchidere centralizata" sau unde considera dansii ca e mai bine,poate va fi de folos si altcuiva .
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu placere,dar sper ca ai scos din mufa modulul inainte de a baga tensiune pe cele 2 fire !?
Altfel,se arde in modul ori cablajul,ori contactele releelor,ori ambele.Scapa doar daca firele nu fac contact cu modulul (oxidate,mufa iesita...).
Orice ar fi,se repara,dar ai nevoie de ceva cunostinte de electronica.
Ramane totusi intrebarea:de ce nu s-a deschis manual usa din dreapta?...ai grija sa nu se repete blocajul.
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Modulul l-am scos cand am pus tensiune la firele ce alimenteaza actuatoarele dar nu prea mai avea importanta de vreme ce sunt sanse mari ca modulul sa-mi fie defect.Si mie mi se pare ciudat ca daca usa drepta o incui electric cu inchiderea centralizata ,sa nu se mai poata deschide mecanic din interior(acel buton se ridica dar nu decupleaza nimic si e tras innapoi de parca ar fi cu arc) Cand va fi putin mai cald voi demonta panourile usilor sa verific mecanismul de inchidere.Functioneaza putin mai greu si probabil de aceea a cedat modulul. Am sa cumpar un modul bun si pana atunci incui masina fiecare usa separat din cheie(are fiecare butuc cu yala).
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu are niciun arc.Inseamna ca e tras inapoi de motoras,care e comandat aiurea sa stea doar pe inchis.Banuiesc contactele actuatorului zapacite.Poti proba cu bateria deconectata daca ti-l mai trage inapoi (ar trebui sa nu).
Ar trebui totusi,ca in momentul in care tii butonul cu forta sus,sa poti deschide usa.
Daca ai cum sa faci sa ajunga la mine modulul,pot sa ti-l verific,eventual sa-l repar (sunt electronist).

Multumim moderatorului pentru mutarea postarilor,s-a facut ordine.
Skip ads

  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat de mai multe ori sa deblochez cu bateria luata si tot asa facea.stiu ca nu are arc,am vazut in usa sofer cum e ,doar ca asa se manifesta.si cu modulul scos e la fel.Doar dupa ce am pus tensiune pe cele doua fire si am pus pe poz.dechis se putea bloca si debloca de la buton interior.iar asa fortat sus(am zis ca se ridica dar nu decupleaza nimic,nu simnt si nici nu se aude declicul) am impins de usa dar degeaba.Azi vine cineva cu un modul bun si fac proba cu el.Daca e bun mi-l da cu 100.Cat ar fi pretul coletului dus-intors ? Apropo eu sunt din Reghin.Daca e ceva defect la el cred ca ma costa mai mult sa ti-l trimit si sa mai si pui vreo piesa ceva,plus munca ta....Am un coleg care mai face drumuri de Sibiu ,da e oras mare si cam greu sa va sincronozati sa va intalniti ,dar nu e imposibil.Revin dupa proba.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Famke Acuma sincer,sub 100ron gasesti inchidere centralizata aftermarket cu sau fara telecomanda si gata nu te mai bati la cap!Si daca cumva ajungi la mures joi,esti asteptat la intalnire de la 19.00 in fata la polivalenta.
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
1.Am scris atata si mi-am facut probleme deoarece am avut usa blocata si la o masina cu 5 locuri o usa e cam putin si nu cred ca i-ar conveni cuiva sa pateasca asa ceva. 2.Ce inseamna "aftermarket" ? dupa piata ? Daca masina e dotata cu inchidere originala de ce sa o schimb cu alta de calitate indoielnica ? prefer sa pun piese originale sau macar proiectate pt . acest tip de masina. 3.am piciorul in ghips si nu prea am libertate de miscare doar pana in parcare la masina ma pot deplasa si de aceea ma "strofocam " asa dar trebuia reparata ca mai are 2 soferi,sotia si fiica. 4. e adunarea membrilor clubului? cat de des au loc intalnirile si cam ce se intampla acolo ? Sanatate si km cat mai multi fara evenimente !
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ne intalnim saptamanal,aftermarket inseamna produs de altcineva decat GM,daca vrei original atunci contacteaza-l pe tonistorm il gasesti la rubrica publicitate.Eu sunt la al 2lea corsa la care am alarma si inchidere pusa de mine si niciodata nu am avut probleme cu niciuna,de asta te-am sfatuit dar cum crezi tu asa faci.Spor la insanatosire.Si citeste aici: ----> https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 + maidemult era intalnire si la reghin dar nu mai sunt participanti,ce se face?-se discuta se ajuta unii pe altii etc...
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Partial de acord cu @Lorand,dar,un modul original are cateva avantaje (chiar daca e mai scump),avand in vedere ca masina are instalatia originala.(La kiturile aftermarket,de obicei nu se mai monteaza actuatoare si la benzina si la portbagaj,ci doar la usi).
1. Nu trebuie modificate legaturile (conectorii difera).
2. Modulul original are niste functii in plus.
3. Si fiabilitatea e mai mare (tocmai am reparat un modul aftermarket pus de 1 luna).
  • Famke

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Danpet imi poti explica in mod simplist modul de functionare a inchiderii si rolul modulului si a actuatoarelor cu 5 fire.Am doar liceul,costinte de electricitate "ramase" din scoala. Ex. cand rasucesti cheia se face contact si merge curentul in modul unde se cupleaza .....si ...bla bla bla .Te rog frumos.Ca sa repari ceva trebue sa intelegi in primul rand principiul de functionare,nu?Si chiar de nu repar macar raman cu ceva cunostinte.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR