Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
buna ziua tuturor!
am si eu o problema cu opelul meu, care pe tester nu da nici o eroare, nu scoate nici un fel de fum(nici alb, nici negru, nici albastru!) dar in realiate nu trage cum ar trebui sa traga un y20dth la 101 cp!
problema aceasta am avut-o de cand am cumparat masina, iar dupa 2 luni de la achizitionare mi s-a stricat pompa de injectie. cand s-a demontat pompa s-a observat ca codul de pe pompa este polizat cu scopul de a nu se citi, dar dupa multe incercari am reusit sa citesc acel cod si prin urmare am cumparat o alta pompa cu acelasi cod!
acum intrebare mea este daca are vreo legatura, daca e pozibil ca pe masina mea sa trebuiasca sa fie alta pompa decat cea pe care o am.
mentionez ca am fost cu masina la vreo 5 mecanici in iasi si la vreo 3 mecanici in botosani si nici unul din ei nu mi-a facut nimik la masina doar mi-au luat bani pentru diagnoza, diagnoza pe care nu a aparut nici o eroare la nici unul din ei!
un alt mecanic, cel care mi-a schimbat pompa de injectie mi-a facut o afirmatie de genul: "nu stiu ce are masina ta, ca sa poata sa mearga a trebuit sa o prostesc!" (aceste cuvinte le-a zis un mecanic la care masina a stat 60 de zile!)
din cate am cauta nu am gasit pe nimeni cu problema simulara, dar poate totusi exista cineva care sa-mi zica si mie ce pot face pentru a ma bucura si eu de opelul meu si de toti cei 101 cp!
multumesc anticipat!
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat pompa, are cod 011 sau 015 in coada, cert e ca la service dintr-o greasala au adus celalalt cod, s-a montat pompa si motorul nu pornea :

-ele sunt identice in exterior si in interior doar partea mecanica, la partea electronica sunt diferite si garantez ca daca ai pus alt cod nu va functiona.

Cauta problema in alta parte gen EGR admisie, electrovalve turbo, vaccum

oricum sub 2500 de ture e turatie de mers batraneste , dupa 2500 e altceva


Ultima modificare facuta de Drogas la Vin 03 Dec, 2010 7:09 pm, modificat de 2 ori in total
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc dragos!
o sa incerc sa caut problema unde zici tu dar totusi nu ar trebui sa apara o eroare la tester? si inca ceva la 130 la ora se taie acceleatia, se aprinde becul de la motor iar dupa un timp se stinge si pe tester nu apare nimk!....cat despre faza cu turatiile....stiu cum ar trebui sa mearga pentru ca fratele meu are acelasi tip de masina si nu se compara!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

Poti sa incepi de aici, oricum tu mai ai si alta problema in afara ca e lenesa, limitare si check engine inseamna ca trebuie sa fie o eroare stocata, faza e ca daca ai mai mult de 20-30( nu stiu sigur) de porniri pana ajungi la tester se sterge singur codul de eroare

Sfatul meu e decat sa mai platesti aiurea diagnoze... e 150 de lei o interfata +mai cumperi o saracie de laptop si gata faci tu diagnoze dupa care cauti pe net codul de eroare
Skip ads

  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cauta si citeste tot despre circuitul vacuum, sa intelegi cum functioneaza, e pusa pe undeva si schema acestui circuit, cauta toate astea, plus ce spune dragos cu curatare egr si admisie si sigur se rezolva.
daca circuitul vacuum functioneaza cum trebuie, admisia si egr curatate,abia atunci te poti lega si de altceva
cauta cum trebuie sa stea tija de la wesgate, de la turbina si vezi cum sta la tine cand pornesti masina, sigur e ceva in legatura cu turbina
cauta sa citesti ce ti-am spus si sa intelegi in acelasi timp si cum am mai spus, se rezolva.
bafta si ne mai auzim!
mai tarziu am vazut ca esti de ceva timp pe forum, dar cred ca ai avut alta masina sau nu ai avut probleme cu ea pana acum.
nu cumva vreun mecanic care ti-a umblat la ea ti-a inversat ceva furtunase de vacuum? mai stii


Ultima modificare facuta de virgil grigoras la Vin 03 Dec, 2010 7:58 pm
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult virgil grigoras....
o sa incep documentarea pentru ce mi-ai propus tu!
m-am gandit ca trebuie sa fie de la egr asa ca am curatat egr-ul dar nu am curatat si galeria de admisie! si bineinteles nici o schimbare!
si daca tot te-ai legat de circuitul de vaccum pot spune ca am constat ca solenoidul din spatele filtrului de aer e plin de ulei si numai nu imi pot da seama de unde vine acel ulei! poate fi asta o problema?
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai acel selenoid e raspunzator de actionarea tijei de la wesgate, si sigur nu lucreaza cum trebuie de ti-o limiteaza pe la 120km/h.
pai daca are ulei in el nu e bine, circuitul de vacuum tre sa fie curat, inseamna ca pompa de vacuum scapa ulei in circuit si nu e bine
eu cred ca trebuie sa incepi cu curatarea circuitului de vacuum si sa vezi de ce-ti baga ulei pompa, sa inlaturi aceasta cauza si dupa aia sa verifici functionalitatea corecta a tuturor componentelor ce alcatuiesc acest circuit si dupa aceea mergi mai departe, daca trebuie
si acele electrovalve se curata, cineva a descris pe undeva cum a desfacut chiar el. cu pricina , a curatat-o cu un degripant si a mers ca noua
ce sa mai spun, bafta si spor la teaba si mult calm si multa rabdare!
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ok va multumesc mult tuturor celor care mi-ati raspuns si o sa revin pentru a va spune daca rezolv ceva sau nu!
multumesc si astept in continuare idei si sugestii pe langa cele prezentate mai sus!
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bineinteles ca nu am avut rabdare si azi am mers si am verificat circuitul vaccum, la prima vedere nu functiona....dupa vreo 2 ore am ajuns la concluzia ca pierde vacum pe furtunul de la servofrana! l-am scos(furtunul) din pompa vacum, am astupat orificiul cu mana iar cand am pornit masina a inceput sa functioneze parghia de la turbo si turbosuflanta a incepus sa fluiere!
acum trebuie sa ma concentrez pe furtunul de la servofrana care eu zic (desi nu stiu foarte bine si as vrea si parerea voastra!) orie e furtunul, ori e membrana de la servofrana fisurata si pierde vacum pe acolo! mentionez ca fata de masina fratelui meu care e identica pedala la frana la mine este mai rigida, deci undeva se pierde vacum!
acum as vrea sa stiu ce ziceti si voi, ce parere aveti, sa-mi ziceci cum desfac acel furtunas ca eu nu am reusit sa-l dau joc (pentru ca nu stiu cum), poate fi membrana la servo?
astept parerile voastre!
multumesc anticipat!
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata
se poate inchide!
  • aditz6

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
nu ne spui si noua cum ai rezolvat?
ms
  • unsarut4u

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ba da!
era stricata carcasa ai de tabla rotunda de la servo frana si tragea aer fals pe acolo motiv pentru care pompa de vacum nu reusea sa deschida si turbosuflanta! am inlocuit acea "tulumba" si acum merge bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR