Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok, masina este o Vectra C,motor Z19DT,88Kw, An 2005. Problema ar fi urmatoarea: Acul din bord care indica rotatiile, a inceput sa aiba fluctuatii pe o plaja de la 700 la 900 rpm si daca apesti BC,la consum instant la relanti se joaca intre 0,5 si 0,6 constant! Pana astazi,relantiul statea fix,fara fluctuatii! Inainte de aceasta problema,am inlocuit furtunasul acela mic de la vacuum pt ca era crapat. Saptamana trecuta masina a suferit urmatoarele interventii: bujii noi,filtre noi,ulei,termostat,curatat EGR,curatat clapeta acceleratie,curatat senzor presiune turbo,inlocuit becuri xenon! Ce ar putea cauza aceasta fluctuatie a relantiului?

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?


Evil or Very Mad

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Motorul merge rotund? Daca da, e doar o eroare a bordului.

Mai multe detalii aici https://www.clubopel.com/vie...=9299&start=0
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pana ajunge in temperatura,acul la turometru sta fix,neclintit! Dupa ce ajunge in temperatura de lucru,incepe sa aiba fluctuatii sus jos si la consumul instant oscileaza intre 0,5-0,6,asta la relanti,ok? Daca ar fi fost eroare de bord,ar fi facut mereu asa dar ea face de cateva zile! Mai am si un GTS si la ala sta fix. Daca ar fi eroare de bord,se poate rezolva problema intr-un fel?
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sa fie oare de la alternator?
Skip ads

  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
buna seara vezi te rog sa nu ai probleme cu alternatoru de la el mai da fluctuai la turatia de relanti nu incarca constant verifica incarc eu am un astra are problem alternatorul are tot asa fluctuati de turatie incarca cind 13.6. cind 14.2
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da,este posibil sa fie alternatorul, la mine incarca undeva la 13,6-13.7
  • cristisan55

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine incarca undeva pana la 13,9 si nu am nici o problema , eu cred ca e de la altcela , baga un tester mai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR