- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 97 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut ALH 90 cai inainte de Y20DTH. Pot sa va spun ca ALH este un motor f. fiabil si merge de parca ar avea mai multi cai, de pe loc era f. sprintena dar de la 2500 de ture distractia se termina. Ce am mai observat era o etajare buna a vitezelor si un consum extraordinar de bun. Y20dth e mai puternic doar cand il bagi in ture, dupa 100 km/h merge mai bine ca alh-ul. Dupa parerea mea ac. motor ii lipseste geometria variabila sa fie mai vioi la plecarile de pe loc si in turele mai joase. Al meu merge frumos sper sa nu am probleme in viitor. Referitor la diferenta dintre motorul de 1.7 si 1.9 alh sa stiti ca nu este asa mare si 1.7 este destul de vioi daca are debitmetrul bun.
unrealist
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
bai voi vorbiti aiurea eu va zic cu ce m-am dat a4 101cp 1.9tdi nu sufla in fata la 2.0dth hatchback 5 usi si m-am dat si cu el remapat,nu are sanse, are un prieten f bun, iar cu 131cp stock m-am dat de 3 ori o data cap la cap,o data l-am facut cu jumatate de masina si o data m-am facut cu o masina, nu stiu ce tineti voi in bratze a4, mai degraba fuge un gol4 de 131
iar 2.0dth daca il ti peste 2500rot/min chiar fuge masina si aveti dreptate nu am luat-o nou am luat-o la 132.ooo km din germania de la o reprezentanta mazda, era masina sefului de service.Nu stiu daca e remapata sau nu o sa aflu in cateva luni cand o sa ma duc sa o ridic.
pe final eu zic sa nu mai tineti in brate 1.9 tdi-urile care dupa 3000 ture sunt moarte.
iar 2.0dth daca il ti peste 2500rot/min chiar fuge masina si aveti dreptate nu am luat-o nou am luat-o la 132.ooo km din germania de la o reprezentanta mazda, era masina sefului de service.Nu stiu daca e remapata sau nu o sa aflu in cateva luni cand o sa ma duc sa o ridic.
pe final eu zic sa nu mai tineti in brate 1.9 tdi-urile care dupa 3000 ture sunt moarte.
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
alexya42 a scris:"pe final eu zic sa nu mai tineti in brate 1.9 tdi-urile care dupa 3000 ture sunt moarte."
Cam asa sta treaba la mai toate "dizelurile".NU incepeti va rog cu ture astronomice.Ex: Pe la 4500 mai tragea...etc )).
Vrei ture multe , ia benzina.Vrei sa consume 3% ( ) ) ia dizel.
End of story
Cam asa sta treaba la mai toate "dizelurile".NU incepeti va rog cu ture astronomice.Ex: Pe la 4500 mai tragea...etc )).
Vrei ture multe , ia benzina.Vrei sa consume 3% ( ) ) ia dizel.
End of story
salut! am citit si eu cateva posturi din acest topic, si ma gandeam sa imi dau cu parerea... inainte sa fac remap la y20dth-ul meu, m-am "gasit" intr-o seara cu o skoda octavia I - 1.9 TDI - 90 CP. La semafor, s-a cam uitat la mine, si am zis sa vedem cum sta treaba, eu imi cumparasem masina de vreo 3-4 luni. am pornit, in treapta a 1-a si in treapta a 2-a eram paraleli, cand o lua unul inainte, cand celalalt... cand am trecut in treapta a 3-a si am calcat-o ca taranu', m-am dus gramada (am dus-o pana la vreo 4000-4500 rpm), a ramas omu' in urma, si la un moment dat a lasat-o moarta... deci, nu sunt de acord cu afirmatia ta, alexya42... dieselul meu, nu moare in nici un caz dupa 3000, dimpotriva. iar acum, remapat nici nu ma mai gandesc sa fac comparatie intre a mea si un 1.9 TDI stock... nu?
bafta!
- fiderzen
- **
- 214 mesaje
- din 08 Mai 2009
- Astra 2001 z20let
- Bucuresti
fiderzen
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,190 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,190
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 449 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu moare ,dar s-ar putea sa accelerezi mai bine daca schimbi intre 3500 si 4000
asa da. sigur ca se accelereaza mai bine daca schimbi mai sus... cui ii moare, are probleme la motorul meu, daca schimb pe la 2500-3000, e minunat, are putere si se duce ghiulea... oricum, e un motor mare, nu se schimba treptele sub 2000 si ceva de ture.
cristisan55- Suspendat
- 42 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Vectra 2003
- Maramures
cristisan55- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
- yo GeorgeL
- *
- 41 mesaje
- din 12 Feb 2011
- Astra 2002 z18xe
- Tulcea
yo GeorgeL
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
am avut 1,9tdi (AHU) fara turbina variabila,pompe-duse sau alte chestii dinastea, si pot spune k e un motor minunat in ceea ce priveste tractiune/consum, singura problema cu el (Care mi'a mancat multi bani) a fost rola intinzatoare de la "accesorii" care o schimbam mai des decat uleiul...nu stiu de ce se rupea ansamblul ala cu arc...in rest nici o treaba cu consumul de ulei,turbina,fum,a pornit si la -20grade...si am mers mai mult cu motorina "la negru" chiar si de vapoare, iar la demaraj nu te facea sa crezi k e de 90 cai...m'am dat cu golf 1,9tdi 101 cai si am stat bara la bara,chiar si la drum lung pana la 190km/h am stat destul de aproape de el(in limita de sigurantza ptr k nu eram pe autostrada)
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
yo GeorgeL a scris:am avut 1,9tdi (AHU) fara turbina variabila,pompe-duse sau alte chestii dinastea, si pot spune k e un motor minunat in ceea ce priveste tractiune/consum, singura problema cu el (Care mi'a mancat multi bani) a fost rola intinzatoare de la "accesorii" care o schimbam mai des decat uleiul...nu stiu de ce se rupea ansamblul ala cu arc...in rest nici o treaba cu consumul de ulei,turbina,fum,a pornit si la -20grade...si am mers mai mult cu motorina "la negru" chiar si de vapoare, iar la demaraj nu te facea sa crezi k e de 90 cai...m'am dat cu golf 1,9tdi 101 cai si am stat bara la bara,chiar si la drum lung pana la 190km/h am stat destul de aproape de el(in limita de sigurantza ptr k nu eram pe autostrada)
Asta zic si eu, nu zici ca are doar 90 cai. Eu am avut ALH ca are si geometrie variabila. Eu am avut probleme cu racordul flexibil si cu rola intinzatoare care le-am schimbat de doua ori in 8 luni, in rest doar pot sa laud acest motor. Y20 dth actual de cand este la mine si e intretinut zic eu bine a inceput sa mearga bine, consuma relativ putin, deci vad ca si asta e un motor reusit.
- yo GeorgeL
- *
- 41 mesaje
- din 12 Feb 2011
- Astra 2002 z18xe
- Tulcea
yo GeorgeL
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
- TitusRomcea
- **
- 96 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Omega 1998 X20DTH
- Alta tara
TitusRomcea
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- vladutz24
- **
- 419 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
vladutz24
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat