Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ieri am facut rost de un injector si am trecut la treaba...am dat vechiul injector jos si l-am montat pe celalalt (sh),am pornit motorul si nu mi-a placut cum pulverizeaza si pedeasupra mai si tacanea.am oprit motorul si l-am schimbat cu cel original ..cand am repornit motorul am constatat ca incepuse sa se auda acelas tacanit care inainte nu era.Oare este normal sau nu? un sfat cred ca mi-ar prinde bine .mentionez ca vb de un opel corsa b cu motor de1200/33kw/x12sz.

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

27.02.2011 17:15:57
Skip ads

  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
gabibobi a scris:ieri am facut rost de un injector si am trecut la treaba...am dat vechiul injector jos si l-am montat pe celalalt (sh),am pornit motorul si nu mi-a placut cum pulverizeaza si pedeasupra mai si tacanea.am oprit motorul si l-am schimbat cu cel original ..cand am repornit motorul am constatat ca incepuse sa se auda acelas tacanit care inainte nu era.Oare este normal sau nu? un sfat cred ca mi-ar prinde bine .mentionez ca vb de un opel corsa b cu motor de1200/33kw/x12sz.

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dar de ce l-ai inlocuit? Injectorul de la monopunct se aude mai tare de felul lui, intensitatea zgomotului nu o putem deduce din ce citim aici pe forum,reactii ciudate arecand se infunda filtrul de benzina ori e pompa pe duca se infunda sorbul si se uzeaza in interior scade presiunea si de aici simptome de injector infundat.Poti masura presiunea cu un manometru direct pe furtunul de alimentare,nu trebuie cine stie ce s.d.v.-istica.
P.S. Daca ai conditii si cunostinte necesare,e bine sa mai faci o inspectie prin rezervor,se aduna incredibil de multe mizerii in sita sorbului,pompa baga cei 2,5bari presiune dar nu poate absorbi prin sita inbacsita,poate luata din timp salvezi ceva bani.


Ultima modificare facuta de mecaNIK la Dum 27 Feb, 2011 5:19 pm
  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am un consum de 10 % si cred ca nu este ok la un motor de1200 si nu prea imi placea cum pulverizeaza...cam abundent ,daca ma intelegi?eu vreau sa stiu de ce a aparut acel tacanit care inainte nu il aveam sau era dar cel putin nu se auzea ...cam ce este de facut ?poate sa se buseasca ceva acuma?
Skip ads

  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da este buna ideea .o sa verific si rezervorul
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles ,prima miscare verifica presiunea,lipsa ei face sa nu mai pulverizeze corect ,fara presiune ca la carte poti schimba oricate injectoare rezultatul va fi acelasi,verifica sita de la pompa,filtrul de benzina....si decat sa-l schimbi mai bine il cureti la ultrasunete la cineva care are aparat si chef o curatire dureaza cam 2 ore cei care fac asta in 15 min sant de evitat.
10% e mult si la pretul actual al benzinei merita facuta o reparatie ca lacarte ,se amortizeaza din consum,protejeaza motorul,fara probleme la noxe la ITP ceva.
  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si cum fac acea masuratoare?pun un manometru pe tur si pun contact si verific cat baga pompa?mersi orcum de sfat ,ma mai gandesc acum si la retur sa nu fie cumva infundat
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da e foarte simplu,furtunul de tur se baga intr-un manometru ,se tine contactul pana se opreste pompa,sau se poate strapa mufa releului pompei de benzina dar e mai complicat.Daca gasesti rugina ori la sorb,ori in filtru de benzina,ori prin sita injectorului scapa urgent de ea ca e foarte periculoasa pentru sistemul asta de alimentare.
Dar termostatul? ajunge apa la temperatura optima? 10 grade mai putin obliga calculatorul sa comande un timp mai mare de injectie ......
  • gabibobi

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca termostatul este ok ....se incalzeste mai greu motorul dar am incercat sa vad aca se incalzeste radiatorul imediat dupa pornire si am vazut ca si dupa 10 minute este tot rece si cred ca este ok atunci nu?imi deschide pe la 92 de grade .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR