elena87
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ieri am fost in poligon sa ma obisnuiesc cu ea, dupa stop - 1 , stop - 1 timp de vro 2 ore, pana sa ies din poligon tot fierbea motorul, adica dupa 95 de grade pornea un ventilator si ajungea iar la 90, cand am iesit din poligon am oprit sa fumez o tigara, si a inceput sa iasa aburi de sub capota, am oprit motorul a venit cineva, mi-a mai pus niste apa si totul a fost in ordine cu problema asta.
Astazi am fost la o prietena, si am observat ca scoate fum excesiv cand vreau sa plec de pe loc, mult, foarte mult si alb. Mi-a verificat prietenul prietenei nivelul de ulei si a zis ca trebuie sa mai completez, ca este putin sub. Cand am adus-o nivelul de ulei era ok, am facut cu ea vro 200Km.
Ce ar putea avea? Chiar nu stiu nimic de masini, si tot entuziasmul meu s-a dus pe apa sambetei, ma intreb ce ar mai putea face maine.
- vl30tax
- **
- 238 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Valcea
vl30tax
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
elena87
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- vl30tax
- **
- 238 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Valcea
vl30tax
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
elena87
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
s93coupe
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cu riscul de a-ti vasli entuziasmul de tot pe apa sambetei iti spun ca problema este destul de groasa. In primul rand, daca iti mananca atata ulei in 200 km e clar ca e vorba de segmentare (exista posibilitatea ca uleiul respectiv sa se scurga pe undeva dar din moment ce spui ca scoate fum alb pe esapament sau asa-zisul fum albastru mai mult ca sigur il arde). Segmentarea e un proces destul de complex, trebuie desfacut motorul, si acolo pot aparea surprizele (segmenti aliniati/combinatii cu indigo, carpeli de la baieti destepti dar sa speram macar ca tigrutul tau nu a mai fost desfacut) si in functie de gradul de uzura mai trebuie luat in calcul si alezarea chiulasei. In principiu, as spune ca totul incepe de pe la vreo 3000 de ron (manopera, segmenti, indreptat chiulasa). Cu riscul de a te speria de tot iti spun ca te poate duce chiar mai mult si ca exista posibilitatea chiar sa ai chiulasa ciupita, si asta sa nu mai luam in calcul eventual distributia cu pompa de apa cu tot. Zi-mi totusi mai multe, cati km are masina (sau ma rog, cat are pe bord), e 1.4 sau 1.6, se aude vreo bataie?
bandi
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Stai linistit, motorul de pe Tigra este foarte fiabil. Au o mica problema cu garnitura de la chiulasa pentru ca, este un motor care are o temperatura de lucru undeva la 97 grade. Daca o sa vezi acul la 100 grade, e ceva normal pentru Tigra. Despre kilometrajul masinii tale din '99..sunt un pic mirat. Ai grija, este foarte usor sa dai kilometri inapoi la Tigra.