Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutari tuturor, am si eu o GRAVA problema la un z17dtl (astra g). astazi am mers cu masina pana a inceput sa-mi clipeasca becul de la motorina cam 30 km. apoi am alimentat si am plecat pe autostrada. toate bune, vreo 30 de km cand deodata s-a oprit in mers motorul. Am tras pe dreapta si am incercat sa pornesc din nou dar nu tragea motorina. am asteptat cateva minute si am pornit fara probleme. dupa inca 30 de km masina iar se oprea daca scadeam sub 2000 rpm, dar daca bagam in treapta 2 sau 3 si ridicam brusc de pe mbreiaj pornea, cum scadeam sub 2000 povestea se repeta. In pitesti iar s-a oprit de tot in sensul giratoriu. cand am desfacut capacul de la filtrul de motorina era gol. am turnat 0.5l de motorina acolo si am plecat la drum. Masina a mers impecabil chiar si la drumul de intors spre bucuresti. aici insa cand scadeam sub 2000 rpm din nou se oprea.

CONCLUZII:

- dupa 5 min de mers normal daca turatia motorului scade sub 2000 rpm acesta se opreste si porneste in 2 situatii, daca e impinsa sau daca e lasat cam 3-4 minute sa stea, dupa care porneste normal si se reia ciclul
-masina acum are plinul facut
-nu se vede motorina aruncata pe la frutunele de retur
-cand invarte in gol nu da fum de nicio culoare pe toba
-in momenttele in care merge, masina urca in ture normal, ba chiar am mers si cu 190 km\h

Am postat si la camera de garda, rog moderatorii sa nu le stearga deoarece e o situatie urgenta. vineri imi expira ITP-ul si trebuie sa duc masina la RAR.


Ultima modificare facuta de pika1460 la Dum 27 Mar, 2011 3:29 pm
Skip ads

  • AnakynBlade

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si eu am mers cu astra mea y17dt pana am consumat toata motorina (si cea din instalatie ) dar am avut bafta ca sa amorsat pompa fara interventie \Very Happy/ yeeyy

Din ce am citit nu ai pov daca ai ramas pe rosu ( statea pompa aprinsa ) sau daca ai patit ca mine ai mancat si ce era in instalatie .
ai putea sa incerci si alta varianta ( eu nu am incercato niciodata ) am auzito de la un prieten care recupereaza masini de la oameni cica ar trebuii sa ii iei si sa ii pui contactul de mai multe ori fara sa pornesti motoru ca sa se amorseze pompa .... acuma yo ti-am spus ce am auzit pe tema asta incearca si tu asta prima oara cand ramii blocat vezi macar daca functioneaza .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La motorul lui nu are efect pusul contactului.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
a fost pt prima data cand mi sn-a aprins becul la motorina. de obicei merg numai cu plinul facut. am mers dupa ce a inceput sa clipeasca inca 30 km
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ma gandesc, ca fiindca ai mers pana la limita cu motorina, sa nu fi prins un gunoi pe conducta, cand mergi cu ea mai in forta forta de aspiratie reusete sa mai traga motorina, dar cand scade gata, la fel si cand opresti motorul, atunci pe conducata dispare efectul de vid! Altfel cum explici filtul gol! Poti sa tragi motorina de pe conducta - sa vezi daca vine usor, sau sa bagi aer comprimat pe conducta! Umpla filtrul de motorina, poti pune chiar si un filtru nou - ca ala s-ar putea sa fie prea imbacsit - verifica etansitatea conductei de motorina sa nu prinda aer pe undeva! Bafta!
  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai incercar sa sa faci o diagnoza sa vezi daca ti-au ramas ceva erori stocate ?
Incearca sa faci o diagnoza in mers si vezi ce parametrii se schimba in momentul opririi motorului, ce erori apar in diferitele situatii de mers si cu siguranta va aparea si motivul pentru care se opreste, e cel mai sigur asa.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu ar fi ca pe la garnitura filtrului de motorina sa traga aer. Cand e turata pompa trage altfel, trage atat motorina cat si aer. Paharul filtrului gol nu poate avea decat 2 explicatii ...sistem neetans sau pompa pe duca. La z17dtl exista o singura pompa. In rezervor e doar sorbul de rigoare si sonda litrometrica.
Primul lucru ..garnitura si filtru nou.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
astazi nu am reusit sa ajung la masina sa ii fac un test cu interfata. Mi-am luat gandul de la itp si am vorbit de elevator si urmeaza sa primesc raspunsul. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, la mizerie pe traseu m-am gandit si eu, in special ca problema a aparut imediat dupa ce am mers pe rezerva.

Noua intrebare e daca poate sa-mi ofere cineva cateva sfaturi referitoare la cum sa curat traseul de livrare a motorinei?
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da, iti trebuie un elevatro sau canal ceva! Stiu ca este sub bancheta din spate o portita spre rezervor, conducetele se vad! Eu am bagat aer comprimat pe conducte atat pe tur cat si retur pana sufla bine in rezervor! De asta nu e bine sa mergi pe fundul rezervorului!
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
bun... am lucrat de la 9 PM pana la 5 AM, sunt murdar, suparat si frustrat. Am dat jos rezervorul (mult mai complicat decat ma asteptam) am curatat interiorul care de fapt era deja curat. am suflat aer comprimat pe conducte (intradevar a iesit putina mizerie) am schimbat filtrul de motorina si am plecat pe autostrada 120-190, toate bune, am incercat si sa scad turatia sub 2000, sa stau pe pilot, totul era ok, masina tragea bine. am zis sa intorc, cum am ajuns sub autostrada... hop se opreste... o las 10 minute si porneste... ma duc inapoi la elevator, mai fac o diagnoza si acum apare si eroarea P1335 - dupa ceva sapaturi am descoperit ca e vorba de senzorul de pe arborele cotit si am mai gasit cateva exemple de acelasi motor cu FIX aceleasi simptome. Aparent faptul ca am mers pe rosu e doar o coincidenta.


Stie cineva cam cat costa manopera pentru schimbatul lui? piesa in sine GM costa 400 ron
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu e asa complicat de inlocuit.Trebuie sa dai scutul jos .
Succes

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E ciudat ca ai gasit paharul filtrului gol. Probabil ca senzorul da semnal pompei cat sa traga, sau daca trebuie sa traga.
Skip ads

  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce am mai mers cu masina putin am constatat ca motorul se opreste doar dupa ce temperatura ajunge pe la 85' C . Dupa ce se opreste daca il las sa scada pe la 80 porneste normal si merge pana la 85' iar. E destul de frustrant ca din moment ce s-au incalzit temperaturile nu poti face drumuri mai lungi de 3-4 km si daca mai e si trafic, la revedere. Chiar am ramas zilele trecute inainte de intersectia de la Romana. Am parcat frumos in statia de autobuz pe avarii... si la nici 30 de secunde a aparut MCV-ul sa=mi dea amenda pt stationare nepermisa... insa surpriza Smile i-am zis ca daca paote sa o mute el i-o fac cadou. S-a uitat mirat cand a vazut ca chiar nu porneste si a plecat mai departe. 5 minute mai tarziu m-am dus dupa el.


Astazi la 16 am programarea la service si o sa revin cu impresii / solutionarea problemei.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Senzor temperatura motor defect!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,nu e senzorul temperatura... ori e calculatorul de la pompa de motorina ori senzorul turatii arbore cotit. Aceeasi problema am avut-o si eu...si i-am refacut lipiturile reci si i-am schimbat si senzorul. Salut,numai bine
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@aiss, pika are z17dtl, la el nu apare problema lipiturilor reci.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer iertare, nu am apucat sa vad datele motorului !
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Bun, am cumparat senzorul cu pricina, maine la 12 la EDS din nou pentru montaj.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata! De vina a fost SENZORUL DE TURATIE AL ARBORELUI COTIT. Piesa a costat 400 ron (Bosch - GM), iar operatiunea de inlocuire a durat aprox 20 de min. A fost nevoie sa dea jos scutul de plastic care are mult mai multe suruburi decat cel metalic. Sper ca cei care mai au problema asta sa gaseasca rezolvarea aici.

Multumesc tuturor pentru ajutor si indrumari.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pika1460 a scris:Problema a fost rezolvata! De vina a fost SENZORUL DE TURATIE AL ARBORELUI COTIT. Piesa a costat 400 ron (Bosch - GM), iar operatiunea de inlocuire a durat aprox 20 de min. A fost nevoie sa dea jos scutul de plastic care are mult mai multe suruburi decat cel metalic. Sper ca cei care mai au problema asta sa gaseasca rezolvarea aici.

Multumesc tuturor pentru ajutor si indrumari.



Te salut. Ma bucur ca ai rezolvat problema...asa de mult ai dat pe senzor?Eu l-am gasit la 210 Isuzu, original cu semnul de la mitsh. Sanatate !



Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR