Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • gabi_corsa1.2

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pt explicatie domnu, dan cuciureanu.
Skip ads

  • Onaca Claudiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
madbusu a scris:
Myaytzu a scris:Si eu am aceeasi prolema dar am vazut ca scurgerile sunt de mai sus . In prima poza postata de tine apare sus in stanga o parte din surubul pe unde se scurge.
E posibil ca uleiul sa fie antrenat de curea si sa-l raspandeasca peste tot .


da asa il imprasite peste tot....am reusit sa schimb semeringul ...ca imi statea ca o piatra pe inima....nu mai curge nimic ...am si sters pe dedesupt murdaria de ulei acum e ok ....


p.s. am schimbat la service piesa adica semeringul + surubul de la fulie ....cam o ora e simplu !



SEmeringul de la arborele cotit este inainte sau dupa vibrochen?trebuie data jos ditributia pt a-l schimba sau se schimba usor dupa ce dai fulia jos?ms.astept raspuns cat mai repede
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce dai fulia jos gasesti si semeringul .
Nu umbli la distributie .
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu..curge pe la fulie,am constatat asta impreuna cu mecanicii de la service..numai ca ei spuneau ca se da jos si capacul distributiei..pret manopera 100 lei..sincer mi s-a parut mult si am sunat un alt mecanic care a zis ca se rezolva fara sa umble la distributie..urmeaza sa merg azi
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pt schimbarea semeringului distributie ,se da cureaua accesorii jos,se noteaza pozitia fuliei fata de motor si se demonteaza surubul din centrul fuliei.Fulia se scoate relativ usor fara unelte speciale.Problema care se pune este faptul ca fabricantul recomanda schimbarea acelui surub dupa ce a fost demontat cel original de pe motor.
Semeringul se poate scoate usor folosind o surubelnota mai lata,iar la montare este bine sa avem un dispozitiv care sa permita presarea acestuia perfect paralel cu fata distributiei.Personal nu am schimbat acel surub ,insa am folosit pasta blocare si l-am strans cu cheia dinamometrica.
De mentionat ca fulia trebuie montata in aceeasi pozitie pe vibrochen si pt a putea tine vibrochenul sa nu se invarta ar trebuii ca fulia sa fie demontata si de pe cuplajul cu interiorul hehagonal,cuplaj care se poate bloca cu o cheie franceza mai mare,un dispozitiv special sau chiar o cheie fixa de dimensiuni adecuate.

ps scuze pt exprimare
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Fratilor am pus-o Crying or Very sad cred ca am semering-ul dus,desi nu-mi explic de ce,am doar 40000 de km,pun niste poze aici sa vedeti si voi :


  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Haide domnule,in 2 ore cu bere cu tot ai rezolvat problema;si apoi te incadrezi in norma de consum de o dau astia la opel Smile Smile (norma de consum ulei ,nu bere Smile )
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Gata domnilor,am cumparat surubul si simering-ul,trusa KM imi soseste Duminica,asa ca voi face aceasta operatie singur si cu multa bere, Wink dupa ce voi finaliza,pentru ca incepand cu aceasta operatie mi-am propus sa fac urmatoarele operatii pe langa aceasta schimbare,recuratare TB,curatare EGR,schimbare antigel,schimbare filtre si schimbul de ulei,oricum sunt inca in dubii daca sa pun un flash motor,mereu imi da pe diagnoza presiune mica ulei motor,banuiesc ca uleiul de motor nu a fost schimbat de neamt dupa primii 5000 de km de rodaj,masina a fost luata cu 19000 km reali in bord si asta, ma determina sa cred ca neamtul nu a schimbat deloc uleiul in acesti 19000 de km,astfel incat cred ca sunt ceva depuneri pe canalele de ungere,daca ati intalnit asa ceva in experienta voastra astept sfaturi ,senzorul de presiune iese din calcul a fost schimbat cu altul de la o alta masina ,perfect functional pe diagnoza, presiune ulei motor normala.



Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stefan, cat a fost trusa KM?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Trusa pt 1,0 si 1,2l =75 sau 90 ron.cand ajung acasa va dau site-ul.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Shiva ai PM.

Wink

Si totusi stau si ma gandesc de ce a cedat acel simering,sa fie cauza deoarece folosesc ulei Castrol Magnatec 5W40 care nu este in norma GM ?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Gata a sosit !





Voi reveni cu poze din timpul schimbarii,desi si acuma stau si ma gandesc care a fost cauza distrugerii acestui simering,daca am sa-l inlocuiesc si nu stiu, peste cativa mii de kilometrii, va reapare aceasta scurgere, nu este bine,se pare ca nici mai experimentatii forumului nu pot da un raspuns la aceasta problema,asta e,multumesc frumos oricum pentru raspunsuri.

O zi buna in continuare.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca are vreo relevanta, dar folosesc acelasi ulei la 1.3cdti. el respecta norma SAE recomandata de GM, dar nu are mentionata si norma GM, putin cam ciudat.
Anyhow. acest ulei e folosit de cand e masina, si semeringul n-are nimic, nici nu m-am mai chinuit sa-l dau jos la cat de frumos arata...
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu doresc decat, sa gasesc raspuns la intrebarea 'de ce s-a distrus acel simering la numai 44000 de kilometrii ? ' in general imi place sa gasesc cauza efectului,totusi sa fie ghinion ,un defect de fabricatie pe acea garnitura,asta ma macina, de ce a cedat ,ce a determinat-o sa cedeze,sa aiba legatura si cu acea presiune mica ,oricum pana nu desfac si nu voi vedea cu ochii mei nu cred ca voi intelege,credeam ca cineva s-a intalnit cu aceasta experienta si o poate expune aici.


Ultima modificare facuta de StefanTolos la Mar 05 Jul, 2011 2:11 pm
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
presiunea mica doar la pornire, poate fi de la intinzatorul hidraulic (daca ai de ala, nu cunosc motorul tau, insa la mine intinzatorul de distributie e hidraulic) sau poate fi si de la pompa de ulei, sau chiar de la semering, pana se umfla si tinea bine uleiul sau de la vreo supapa unisens ce s-a blocat cu mizerie... Asta cel putin zic eu...
Poate o fi fost asezat prost din fabrica...
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Presiunea este in permanenta mica ramane mereu pe underpresurre unde ar trebui sa fie pe normal ,imediat dupa plecarea motorului,de la distributie nu cred sa fie,pana la urma tind sa cred ceea ce am banuit si eu de la inceput canale obturate,o sa vad imediat dupa ce voi face operatia si in mod sigur voi reveni aici cu informatiile de rigoare.
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Stefan, la tine treaba sta in felul urmator: inainte de toate, verifica de ce nu ai presiunea corespunzatoare la ulei. Cauze probabile, cum ai spus si tu, un canal de ungere blocat, pompa de ulei dusa sau, cel mai probabil, regulatorul de presiune (cel din capacul distributiei) nu lucreaza corect - il demontezi, il cureti si te joci putin cu el sa vezi cum functioneaza. La alte cauze, gen cuzineti uzati nu trebuie sa te gandesti, luand in considerare kilometrajul masinii.
Cam atat despre presiunea de ulei. Cat priveste simeringul, vezi, dupa demontare, cum arata manseta de etansare pe butucul fuliei. S-ar putea sa fie ciupita din n motive (niciunul nu are legatura cu norma de ulei utilizata). Vezi de asemenea, desi este putin probabil, sa nu fie sarit arcul de la simering sau alezajul de montaj din capac sa nu fie deformat din turnare. Repet, putin probabil, dar, merita verificat. Vei sti mai multe dupa ce il demontezi. Eventual, daca vrei, iti las numarul meu pe privat si mai discutam cu eventualele nedumeriri.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, eu cred ca ti s-a infundat supapa de suprapresiune din capacul distributiei (cum a zis si stefan_10 ) a ramas presiune mare, a cedat semeringul iar acum acea supapa este blocata pe deschis, si in consecinta ai presiune scazuta. Daca tot desfaci nu fa greseala mea, curata acest regulator. Eu am neglijat acest aspect si imi pare rau. Succes!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tizule Smile ,

in sfarsit un raspuns linistitor pentru mine si acuma incep usor,usor sa inteleg de unde imi provine aceasta scurgere de ulei la o masina practic noua si suficient de ingrijita.

Am sa incerc sa va povestesc si o intamplare care cred eu ca are totusi legatura cu scurgerea de ulei deoarece aceasta a aparut imediat dupa incident la 2 saptamani sau poate fi doar o simpla coincidenta ,cu presiunea de ulei acum totul imi este destul de clar.

Eram intr-o dimineata dupa schimbul de noapte pe sosea,numai ce se pusese un strat de chiciura si zapada pe jos,urcam panta spre casa mea, destul de tare 40-50 km/h ,urma un viraj spre stanga si asta tot in panta, unde masina a derapat puternic spre dreapta,loc unde era o parcare ,norocul meu a fost ca roata din dreapta,virata toata spre stanga s-a lovit puternic de o bordura si am fost scos pe drum din derapajul avut,izbitura aceea a fost foarte puternica sau asa o consider eu,masina nu era incalzita nu avusese timp sa faca acest lucru,m-am dat jos si am verificat totul pe sub ea am rotit de volan ,nu suferise nimic directia,era ok doar janta era zgariata destul de mult,am revenit la locul incidentului m-am dat jos si am mers pe urme sa vad ce m-a salvat sa nu intru in parcarea aia plina de masini,era un cap de bordura.Nu radeti de mine ,stiu poate pare aiurea ,dar v-am spus vreau sa vad cauza nu mi se pare normal sa cedeze o garnitura la un asa numar de kilometrii si acuma nu vreau sa stau, sa schimb mereu garnituri ,cum faceam la vechiul break autohton, la care am renuntat.Ma gandesc ca si aceasta lovitura sa fie o posibila cauza dar asa cum ai spus si tu si eu,pana nu desfac nu-mi voi da seama de cauza.



Multumesc pentru raspuns si in mod sigur voi sta foarte atent sa analizez la tot ce mi-ai raspuns stefan_10 si normal ca vreau telefonul pe privat. Wink
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce se mai aude? Ai rezolvat problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR