Ai uitat parola?


  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am cautat pe forum problema asta dar nu am gasit-o pe nicaieri. Masina este o Vectra C,motor Z19DT cu dublu climatronic. Ideea este urmatoarea: Sunt momente cand ventilatorul de la aeroterma se opreste si nu mai porneste indiferent de ceea ce ii setez! Practic,ieri am reglat temperatura la 24 grade pe ECO si am dat ventilatorul pe treapta a 3 a . a mers cam 2 minute dupa care a incetat sa mai functioneze,m-am jucat cu treptele de la 1 la 7 dar parca era mort ventilatorul,nu se auzea si nu sufla aer. M-am gandit sa nu se fi ars vreo siguranta si l-am lasat pe treapta a 3 a ca la inceput ,dupa vreo 5 minute a inceput ventilatorul sa lucreze normal. Tin sa precizez ca in treapta 2 si 3,ventilatorul este un pic mai zgomotos,un fel de fluierat. De ce oare se opreste ventilatorul din senin si care ar fi buba acelui fluierat in treapta 2 si 3?
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2.2 dti 125cp din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
vezi carbuni
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva mai detaliat?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,773
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica periile colectoare de la rotor.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ai idee cum ajung la ele? Ai mai umblat pe acolo?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,773
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Demontezi torpedoul si vei vedea ventilatorul de la clima(daca tin bine minte este in partea stanga).Il dai jos si-l demontezi;periile sunt ²apasate² de arcuri pe lamelele rotorului.Posibil sa aiba 2 capace prin care poti avea acces la perii fara sa demontezi prea mult,eu nu am demontat niciodata löa Vectra C.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Sa vad cand am timp de ea si o va tin la curent desi mi se pare ciudat sa fie de acolo!
  • ppaul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu cam aceeasi problema:(vectra c dublu climatronic) dupa ce asta vara m-am trezit cu apa in masina dupa o ploaie zdravana deoarece scurgerea era infundata, dupa 2-3 luni ventilatorul a inceput sa scartie pana ieri cand nu a vrut sa mai pornesca. Am dat cu mana de el si merge foarte greu, probabil mizerie, rugina etc.
Am incercat sa dau aeroterma jos dar nu am reusit. Dupa ce am dat torpedoul jos am gasit aeroterma dar dupa ce am dat jos 2 suruburi evidente si clemele de la filtrul de polen din motor tot nu am reusit.

In concluzie a dat cineva jos o astfel de aeroterma? Ma poate ajuta cineva cu o schema, informatii orice? Este groaznic sa mergi fara caldura. Trecand peste faptul ca este frig de ingheti in masina se aburesc geamurile de nu mai vezi nimic.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am patit-o si eu dar si-a revenit miraculos. Verifica prima oara sigurantele.
  • Zyklon5

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La mine tot de la o inundatie s-a corodat PCB-ul modulului de control al aerotermei si ulterior si-a dat duhul, motorul era ok din fericire, am mers toata luna decembrie fara caldura si o buna parte din ianuarie. Era foarte amuzant la -8* cand expiram aburii inghetzau pe parbriz pe interior, eu eram singurul la stop care curata parbrizul pe interior cu racleta.

Top tip of the day: verificati periodic scurgerea de la filtrul de polen, chiar o data pe luna cand ploua mult.

Piesa am gasit-o la niste suedezi dupa indelungi cautari:

http://en.bildelsbasen.se dintre toti dealerii de acolo www.signalen.se trimit si in .ro, doar ca trebuie sa ii rugati sa trimita coletul neasigurat altfel pentru o piesa de 300 RON costa transportul peste 500 RON.
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ppaul a scris:Am si eu cam aceeasi problema:(vectra c dublu climatronic) dupa ce asta vara m-am trezit cu apa in masina dupa o ploaie zdravana deoarece scurgerea era infundata, dupa 2-3 luni ventilatorul a inceput sa scartie pana ieri cand nu a vrut sa mai pornesca. Am dat cu mana de el si merge foarte greu, probabil mizerie, rugina etc.
Am incercat sa dau aeroterma jos dar nu am reusit. Dupa ce am dat torpedoul jos am gasit aeroterma dar dupa ce am dat jos 2 suruburi evidente si clemele de la filtrul de polen din motor tot nu am reusit.

In concluzie a dat cineva jos o astfel de aeroterma? Ma poate ajuta cineva cu o schema, informatii orice? Este groaznic sa mergi fara caldura. Trecand peste faptul ca este frig de ingheti in masina se aburesc geamurile de nu mai vezi nimic.


hai salut
am avut si eu axul motorului bloc de rugina si oxizi. sunt vreo 6 suruburi parca plus clemele de rigoare, de jur imprejur. mi-am rupt spatele vreo ora sa o demontez, caci pozitia e super naspa. inapoi n-am mai pus decat 3 suruburi, cele mai accesibile.
asa cum spunea cineva mai sus, e apa ce intra. dupa ce o demontezi, inainte sa o montezi, fa o gaura de vreo 3-5mm in capacul inferior din plastic ce acopera motorul, astfel ca eventuala apa ce intra sa nu ramana acolo si sa faca probleme.

schema din pacate nu am. am facut-o aproape pe bajbaite, cu o lanterna si multa rabdare.

toate cele bune

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata